کد خبر : 23015 / /
/

عکسی از ریحانه پارسا در اینستاگرام منتشر شده است که همه را شوکه کرده است.

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه ایرانی متولد 1377 است. ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر به شهرت رسید و پس از آن با انتشار عکس‌های غیر معمولی از خودش یک سلسله حواشی بی پایان را آغاز کرد. ریحانه پارسا خبر ازدواجش با یک کارگردان و هنرپیشه ایرانی را هم منتشر کرد که قبل از او سه بار ازدواج کرده بود و فاصله سنی زیادی با هم داشتند و این یک خبر عجیب دیگر درباره او بود. ریحانه پارسا بعد از جدا شدن از مهدی کوشکی از ایران خارج شد و به ترکیه رفت و در آن جا با بروز رفتارهایی و انتشار عکس‌های عجیب و غیر اخلاقی راه را برای بازگشتش به ایران برای همیشه سد کرد. ریحانه پارسا از کتک خوردن وحشتناک از پدرش در خیابان پرده برداشت؛ این حرف او حاشیه‌ها و انتقادهای زیادی را به همراه داشت به نظر می رسد پدرش بالاخره از او به خاطر کارهای اخیرش انتقام گرفته باشد. در ادامه بیشتر بخوانید.

ریحانه پارسا

فیلم گشت‌ارشاد ۳ درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و مثل باقلوا می‌فروشد که به‌تازگی بازی او در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است.

گشت‌ارشاد ۳ از این بحران کرونا و احتیاج سینما به فیلم‌های پرفروش و البته نیاز مردم غمگین و خسته از روزگار کرونایی، نهایت استفاده یا بهتر بگوییم سوءاستفاده را کرد و برای خنده گرفتن از تماشاگر، به چه خط قرمزهایی که متوسل نشد؛ از بهره‌گیری از اسم و تصاویر کیم کارداشیان در شروع قصه و ماجرای مراسم ازدواج جنجالی اش با عباس‌آقا بزرگی و روبوسی جورج کلونی با کیم که موجبات فوران غیرت عباس و به هم خوردن مراسم عروسی و زندان‌رفتن عباس را فراهم می‌کند.

ریحانه پارسا

 البته همه این تاخت و تاز و قصه‌گویی پرزرق و برق و فانتزی اولیه، صرفا توجیهی برای حضور نداشتن حمید فرخ‌نژاد در قسمت سوم گشت‌ارشاد است و بس و ارزش کاربردی در قصه ندارد.

اما فکر نکنید که عبور گشت‌ارشاد ۳ صرفا به خیالپردازی با کیم کارداشیان محدود می‌شود، نه. اینجا حتی صحبت از چهره سرشناس فیلم‌های غیراخلاقی هم به میان می‌آید...  بماند بقیه‌اش!

از حضور نقش فرشته بهشتی، همان زن بدنساز راننده تاکسی اینترنتی که بگذریم، بازی ریحانه پارسا جنجالی‌ترین مورد گشت‌ارشاد ۳ است؛ بازیگری پرحاشیه که چند وقتی است از ایران مهاجرت کرده و در این چند وقت بیشتر با پست‌ها و عکس‌ها و شرح نوشت‌ها و ویدئوهای نامتعارف شناخته می‌شود.

به همین علت، انتظار می‌رفت فیلم به دلیل حضور این بازیگر برای اکران با مشکل مواجه شود اما با نرمش عجیب مسؤولان ارشاد و در کمال تعجب، گشت‌ارشاد ۳ روی پرده رفت، آن هم با کرشمه‌های ریحانه پارسا به نقش مهوش که دل از پیکان (بهنام بانی) می‌رباید.

فیلم گشت‌ارشاد ۳ درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و مثل باقلوا می‌فروشد که به‌تازگی بازی او در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است که حتی پوستر آن هم که پارسا مردی سن و سال دار را در آغوش گرفته، اشاراتی به صحنه‌های نامتعارف و جنجالی احتمالی دارد!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.