کد خبر : 23526 / /
/

در محصولات ایران‌خودرو، کمترین میزان افزایش قیمت ۱۷ میلیون و بیشترین ۶۰ میلیون تومان است. البته که همانطور که اشاره شد، هایما S۷ توربوپلاس تولیدی امسال ۱۳۵ میلیون تومان و هایما S۷ تولیدی پارسال ۱۰۵ میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید و تیبا در روزهای اخیر تغییر کرد. قیمت پراید و تیبا گران شد. قیمت پراید و تیبا جزء قیمت های پایین بین خودروها است. قیمت پراید و تیبا با رشد 2 میلیونی همراه بود. قیمت پراید و تیبا با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد. اخبار جدید درباره قیمت پراید وتیبا را در خبر روز دنبال کنید. 

قیمت پراید و خودروهای محبوب

بررسی بازار خودرو در ماه آبان نشان می‌دهد که قیمت پرتیراژهای داخلی ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومان ظرف این یک‌ماه افزایش یافته است؛ البته که هایما ۱۳۵ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده‌ است. این در حالیست که فروشندگان همچنان از عرضه خودروها امتناع کرده و قیمت‌ها را بالا می‌برند و بازار در بالاترین حالت رکود قرار دارد.

قیمت پراید

در محصولات ایران‌خودرو، کمترین میزان افزایش قیمت ۱۷ میلیون و بیشترین ۶۰ میلیون تومان است. البته که همانطور که اشاره شد، هایما S۷ توربوپلاس تولیدی امسال ۱۳۵ میلیون تومان و هایما S۷ تولیدی پارسال ۱۰۵ میلیون تومان گران شده است.

در محصولات سایپا اما شیب افزایش قیمت‌ها ملایم‌تر است و در این بازه یک ماهه، قیمت خودروها بین ۴ تا ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مقایسه آخرین قیمت‌ خودروهای پرتیراژ در آبان ماه و همچنین میزان افزایش قیمت‌ طی این مدت به شرح زیر است:

گفتنی است که در آخرین روز آبان ماه (دوشنبه)، تعداد یک هزار دستگاه پژو ۲۰۷ با میانگین قیمتی ۳۴۲ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان در حدود یک ساعت رقابت، در بورس کالا معامله شد؛ این در حالی است که یک روز پیش از آن (یکشنبه ٢٩ آبان)، پژو ۲۰۷ با قیمتی حدود ۴۴۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شده بود. با احتساب ۱۳ درصد مالیات و عوارض و نیز چهار میلیون و ۳۷۱ هزار تومان هزینه ثابت که به مبلغ معامله اضافه می‌شود، خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا به طور میانگین برای خریداران حدود ۳۹۲ میلیون تومان تمام شده است.

قیمت پراید

البته باید توجه داشت که خودروهای عرضه شده در بورس کالا تحویل سه ماهه بوده (۳۰ بهمن) که هزینه خواب پول آن بر مبنای نرخ سود سپرده بانکی حدود ۲۰ میلیون تومان برآورد می‌شود؛ با این حساب می‌توان گفت خرید این خودرو از بورس کالا حدود ۲۸ میلیون تومان برای متقاضیان آن سود داشته است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای دنا، رانا، پژو، تیبا و پراید است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم افزایش قیمت‌ها است، به طوری که در بین خودروهای پژو موجود در بازار مدل ۱۵۱ پلاس سال ۱۴۰۰ آن از ۱۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۷ میلیون تومان سیده‌است.

در بین خودروهای پژو نیز این افزایش قیمت‌ها مشهود است؛ پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان گران شد و یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

سایر خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۷ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۷ نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت‌ها را تجربه کرد به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۴۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۴۳ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۴۲۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت پژو پارس XU۷ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۲۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز ۳۲۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تیبا نیز از موج افزایش قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در امان نبودند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شد و ۲۱۸ میلیون تومان قیمت خورد و تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز از ۱۹۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۳ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند، دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۱۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

دنا توربو پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۵۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای رانا نیز در این مدت گران شدند به طوری که رانا پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۳۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت پراید | آخرین قیمت پراید، پژو، دنا و کوییک

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پراید، پژو، دنا، کوییک و سمند در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار خودرو این روزها بسیار پر تلاطم است و نوسانات قیمتی شدید صعودی را تجربه می‌کند؛ دیروز نیز مانند روزهای گذشته روند قیمت‌ها در این بازار صعودی بوده است.

بیشتر بخوانید:

سقوط آزاد بورس در نخستین روز هفته/ قطعی اینترنت شرکت‌های بورسی را از پا درآورد؟

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته حاکی از جهش قیمت خودروهای پراید است؛ به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ از ۱۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۶۶ میلیون تومان رسیده‌است.

این افزایش قیمت‌ها در بین خودروهای پژو نیز مشهود است؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ از ۳۸۵ میلیون تومان به ۳۸۷ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۶ SD V۸ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۸۸ میلیون تومان به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده‌است. مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده و ۳۷۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

پژو پارس هم در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبوده‌است؛ مدل ۱۴۰۱ این خودرو از ۴۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده و در حال حاضر ۳۸۸ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای مونتاژ گروه پژو نیز افزایش قیمت‌ها را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کردند؛ پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان، به یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان رسیده و مدل۱۳۹۸ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت گران شدند؛ دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۲۰ میلیون تومان به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۳۸۵ میلیون تومان به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۰۵ میلیون تومان رسیده‌است.

در ۲۴ ساعت گذشته برخی از خودروهای کوییک با افزایش قیمت و برخی با کاهش قیمت مواجه بودند؛ کوییک اتوماتیک پلاس مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۹ میلیون تومان به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۹۹ میلیون تومان به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده‌است و در این بین خودروهای دنده‌ای R در این مدت گران شدند.

کوییک دنده‌ای R مدل ۱۳۹۹ از ۲۰۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۲۲۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار در این مدت از نوسانات قیمتی در امان بودند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.