کد خبر : 23819 / /
/

زهره فکور صبور در حالی درگذشت که مشغول بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود.

در این تصویرها مرحوم زهره فکور صبور در کنار مادرش دیده می‌شود. زهره فکورصبور (۱ فروردین ۱۳۵۷ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۰) بازیگر اهل ایران بود. زهره فکور صبور فعالیت خود را در دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و عمدتاً در آثار تلویزیونی حضور داشت. زهره فکورصبور در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ درگذشت. علت مرگ او مشخص نیست. زهره فکور صبور در حالی درگذشت که مشغول بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود.

زهره فکور صبورزهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد یکم فروردین ۱۳۵۷ در تهران است که در سن ۴۳ سالگی درگذشت.

 

زهره فکور صبور، بازیگر ایرانی، اول فروردین ماه ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. این بازیگر ۴۳ ساله در فیلم‌هایی چون دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ و فنگ و… ایفای نقش کرد. آخرین حضور او به سریال بی‌همگان بهرنگ توفیقی برمی‌گردد که این روزها در تهران فیلمبرداری می‌شود و قرار است سال ۱۴۰۱ در شبکه سه قرار بگیرد.

زهره فکور صبور کیست؟

زهره فکور صبور درباره بازیگری خود گفت: " واقعیت این است که در تمام طول زندگی‌ام به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم بازیگر شدن بود، سال ۱۳۷۵ که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت و به دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم. بعد از این تئاتر هم، با گروهی از دانشجویان تئاتر در نمایش‌نامه هملت نقشی ایفا کردم، بعد از این قضیه بازیگری برای من جدی‌تر شد.

زهره فکور صبور

در حین تئاتر هملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم پر کردم و از آنجا بود که توانستم در فیلم باغ کوچک بی‌بی‌گل و همزمان با آن در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی آقای شاپورقریب بازی کنم. وقتی این کارها تمام شد به کلاس بازیگری آقای سمندریان رفتم و آنجا دوره دیدم و به این شکل به این عرصه راه پیدا کردم. "

بازیگری رسمی زهره فکور صبور با مجموعه غبار نور به کارگردانی محمدرضا اصلانی آغاز شد، نخستین تجربه بازیگری او با ایفای نقش گل در تئاتر بود. پس از آن نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های معمولی و مخصوصاً اپیزودیکی زیادی بازی کرد و در اواخر دهه ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود و تا اواخر سال‌های دهه ۱۳۸۰ ادامه داشت.

او در سریال دلنوازان نقش یک خواهر نابینا را بسیار خوب و تأثیرگذار بازی کرد. در نرگس سیروس مقدم نقش متفاوت دیگری داشت. سریالی که درگذشت پوپک گلدره بر اثر سانحه رانندگی، شوکِ بزرگی به تمام عوامل آن وارد کرد. فکور صبور در مجموعه ویژه عید نوروز شبکه ۲ به سریال کامیون پیوست و آخرین اثر او در دنیای هنر، سریال بی‌همگان شبکه سه است.

زهره فکور صبور با سریال کارآگاهان به شهرت رسید، این سریال در سال ۱۳۸۷ به کارگردانی حمید لبخنده تولید شد.

فکور پس از آن با حضور در مجموعه تلویزیونی دلنوازان اثری از حسین سهیلی زاده بسیار خوش درخشید و در کنار بازیگرانی همچون سحر قریشی و شاهرخ استخری و سیاوش خیرابی و فریبا کوثری و عبدالرضا اکبری به ایفای نقش پرداخت.

زندگی شخصی زهره فکورصبور

زهره فکورصبور متولد 1 فروردین 1357 تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

زهره فکور صبور

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در اولین روز از فروردین ماه 1357 در شهر تهران و در یک خانواده پرجمعیت هفت نفره متولد شد. او فرزند آخر خانواده و دارای سه خواهر و یک برادر می باشد.

این بانوی هنرمند علاوه بر بازیگری به رشته طراحی و دوخت نیز علاقه داشته و در اوقات فراغت به آن می پرداخت.

درگذشت زهره فکور صبور

زنده یاد زهره فکورصبور 10 اسفندماه 1400 در 43 سالگی و در منزل شخصی خود درگذشت. او پیش از فوت، مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود که ناتمام مانده و هنرمندی دیگری جایگزین او شد.

درخشش زهره فکور صبور در تلویزیون

سریال از نفس افتاده به کارگردانی قاسم جعفری، حضوری درخشان برای خانم فکور صبور رقم زد و این بانوی هنرمند در مقابل اشکان خطیبی ایفای نقش کرد.

زهره فکور صبور

اوج درخشش زهره فکورصبور به سریال دلنوازان و نقش آفرینی یک شخصیت نابینا مربوط می شود. بازیگر نقش ستایش در سریال دلنوازان پس از 6 سال و ایفای یک نقش کوتاه در سریال پایتخت، با مجموعه دردسرهای عظیم به تلویزیون بازگشت و در آثاری همچون دردسرهای عظیم 2، دنگ و فنگ روزگار، پنچری و کامیون نقش آفرینی کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.