کد خبر : 23877 / /
/

در این تصویر همان طور که قابل مشاهده است، پریناز ایزدیار عکسی متفاوت گرفته و برای انتشار اطراف عکس را بریده است. البته همین عکس هم به تنهایی می‌تواند حاشیه ساز باشد.

 پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلوزیون کشور است. پریناز ایزدیار با بازی در سریال «زمانه» به شهرت فراوانی رسید. پریناز ایزدیار هنوز اقدام به ازدواج نکرده و مجرد است. پریناز ایزدیار اصالتا اهل مازندران است. پریناز ایزدیار این روز ها در حال بازی در سریال جیران است.

در این تصویر همان طور که قابل مشاهده است، پریناز ایزدیار عکسی متفاوت گرفته و برای انتشار اطراف عکس را بریده است.

البته همین عکس هم به تنهایی می‌تواند حاشیه ساز باشد.

پریناز ایزدیار

ایزدیار دوره دبستان را در بابل گذراند اما دوره راهنمایی را در تهران ادامه داد و مجدد دوباره دبیرستان را در بابل و زمان پیش دانشگاهی را در تهران خواند تا اینکه توانست در دانشگاه قبول شود و همه این انتقالات بخاطر شغل پدر بوده.

در دوره دانشجویی به کار مدلینگ مشغول بوده و در شوهای اسلامی لباس و روسری شرکت می کرده تا اینکه وارد بازیگری شد و کار خود را با سریال های تلویزیونی آغاز کرد. او رژیم غذایی گیاهخواری را دنبال می کند و به شدت حیوانات را دوست دارد.

همسر پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در حال حاضر مجرد می باشد و نظرش درباره ازدواج این است که دوست دارد عشق را تجربه کند و مادر شود اما این امر مستلزم یک پختگی است که فکر می کند هنوز زمانش نرسیده است.

شروع فعالیت هنری پریناز ایزدیار

پریناز ایزیار از سال 1385 که در دفتر سینمایی حسن هدایت برای انجام تست در فیلم بازی خطرناک حضور پیدا کرد راه بازیگری را ادامه داد، هرچند که این فیلم هرگز به نمایش در نیامد اما تجربه خوبی برایش به حساب آمد. بعد از یکسال بازی در «تله فیلم همان روز» دعوت شد و سال 1389 نیز با فیلم «اینجا بدون من» وارد سینما شد در همان سال نیز با سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» وارد تلویزیون شد و سپس پنج کیلومتر تا بهشت . اما با سریال زمانه به چهره شناخته شده تبدیل شد و در سینما نیز ابد و یک روز سکوی پرتاب او شد.

پریناز ایزدیار

فیلم های پریناز ایزدیار

فیلم های سینمایی پریناز ایزدیار

ملاقات خصوصی – 1400

مغز استخوان – 1398

سه کام حبس – 1398

لتیان – 1397

متری شیش و نیم – 1397

سرخ پوست – 1397

خوک – 1396

مقیمان ناکجا – 1396

هت‌ تریک – 1395

تابستان داغ – 1395

ویلایی ها – 1395

یک روز به خصوص – 1394

ابد و یک روز – 1394

360 درجه – 1393

این سیب هم برای تو – 1393

استخر – 1393

زنده به گور – 1393

خط ویژه – 1392

ورود آقایان ممنوع – 1392

در امتداد شهر – 1389

فال قهوه – 1389

گور به گور – 1388

همان روز – 1387

یک مرد یک شهر – 1386

سریال های تلویزیونی پریناز ایزدیار

زمانه – 1391

پنج کیلومتر تا بهشت – 1390

مثل یک کابوس – 1390

سریال های شبکه خانگی پریناز ایزدیار

مهمونی- 1400

جیران – 1400

شهرزاد 3 – 1396

شهرزاد 2 – 1395

شهرزاد 1 – 1394

پری ناز ایزدیار از بازیگران توانایی که استعداد بازی خود را در نقش های مختلف در این سال ها به نمایش گذاشته است ، در این مطلب از سلام دنیا درباره زندگینامه پریناز ایزدیار، بیوگرافی پریناز ایزدیار و زندگی شخصی، همسر پریناز ایزدیار، شروع فعالیت هنری پریناز ایزدیار، فیلم های پریناز ایزدیار، قد پریناز ایزدیار، اینستاگرام پریناز ایزدیار، گفتگو با پریناز ایزدیار، عکس های پری ناز ایزدیار صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

پریناز ایزدیار

زندگینامه پریناز ایزدیار

نام: پریناز

نام خانوادگی: ایزدیار

تاریخ تولد: 1364/6/8

محل تولد: بابل

محل زندگی: تهران

تحصیلات: لیسانس رشته گرافیک

حرفه: بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ، مدلینگ

زمینه فعالیت: سینما، تئاتر و تلویزیون، مدل

سالهای فعالیت: 1385 تاکنون

بیوگرافی پریناز ایزدیار و زندگی شخصی

پریناز ایزدیار در 8 شهریور ماه سال 1364 در شهر بابل به دنیا آمده است، فرزند آخر خانواده می باشد. پدرش وکیل است و مادرش خانه دار، خواهر و برادرانش پزشک می باشند، اما او علاوه بر مخالفت های خانواده تحصیلات خود را در رشته هنر و گرافیک ادامه داد و وارد بازیگری شد.

وضعیت ازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار مجرد بوده و تاکنون هیچ خبری از ازدواجشان منتشر نشده است.

او در مصاحبات خود همیشه گفته است که دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه نماید. خانم ایزدیار عاشق بچه است و به نظرش کسانی که تصمیم گرفته اند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان می شوند. از نظر او ازدواج به پختگی دوطرفه نیاز دارد و هم زن و هم مرد باید بتوانند مسئولیت یک زندگی را دونفری به دوش بکشند.

پریناز ایزدیار

از گیاهخواری تا جراحی زیبایی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار دارای استایل خوبی است، او برای اینکه وزن متناسبی داشته باشد، از رژیم غذایی سالمی پیروی کرده و سعی می کند شب ها برنج نخورد یا خوردنی های مضر را حذف نماید.

پریناز ایزدیار با توجه به علاقه اش برای خوردن غذاهای فست فودی، رژیم خود را کنترل کرده و از خوردن آنها دوری می کند.

پریناز ایزدیار مدتی است که گیاهخواری را شروع کرده و دلیل پیروی از این رژیم را اینطور عنوان نموده است:

دلم برای حیوانات می سوزد …

همچنین خانم ایزدیار علاقه زیادی به ورزش دارد و قبل از شروع فیلمبرداری سریال زمانه مرتب به باشگاه می رفت اما اکنون به دلیل مشغله زیاد در خانه ورزش می کند.

یکی از خصوصیات برجسته رفتاری پریناز ایزدیار این است که اهل روابط پیچیده و سیاست عجیب رفتاری در برخورد با مسائل مختلف نیست و ترجیح می دهد حس واقعی اش را نشان دهد. او عاشق دریا، قدم زدن در ساحل و گوش دادن به موسیقی است و از هر فرصتی برای رفتن به خانه پدری و دریا استفاده می کند.

پریناز ایزد یار از جمله بازیگرانی است که علاقه ای به جراحی های زیبایی نداشته و طبیعی بودن صورت برای او خیلی مهم است. به عقیده او جراحی زیبایی سبب می شود همه شبیه همدیگر شوند بنابراین برای از دست ندادن نقش ها هم که شده جراحی زیبایی انجام نمی دهد.

ورود پریناز ایزد یار به دنیای هنر

پریناز ایزدیار از نوجوانی به بازیگری علاقه داشت اما به دلایل مخالفت پدر در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد ولی در نهایت در پیش دانشگاهی موفق به تغییر رشته شد و در دانشگاه در رشته گرافیک تحصیل نمود.

او در دوران دانشجویی همراه دانشجویان رشته بازیگری تمرین می کرد و در تله فیلم هایی از جمله همان روز، داشتن و نداشتن، گور به گور، ماه در سایه و فال قهوه حضور داشت. همچنین در زمان دانشجویی در شوهای اسلامی بعنوان مدل پوششی مانتو و روسری شرکت می کرد.

 پریناز ایزدیار پس از سریال زمانه با حضور در سریال نمایش خانگی شهرزاد و ایفای نقش شیرین بسیار درخشید. او در این سریال همبازی بازیگران محبوبی چون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی ، مصطفی زمانی ، علی نصیریان ، گلاره عباسی و... بود.

پریناز ایزدیار در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد اما اوج نقش آفرینی او در سینما به فیلم ابد و یک روز مربوط می شود که با ایفای نقش در آن توانست موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

مروری بر فیلم های پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در ملاقات خصوصی

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان در چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه برج میلاد، نمایش داده شد.

این فیلم با حضور پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا و ریما رامین‌فر روایتگر داستانی عاشقانه است، نمایش باشکوهی از قدرت زنانگی و عشقی که قادر است مرهمی برای هر فقدان و کمبودی باشد که روح زخم خورده آدمی را التیام می بخشد.

پری ناز ایزدیار ایفاگر کاراکتر پروانه در ملاقات خصوصی می باشد که با بازی دقیق و اجرای ظریف و پر از جزئیات این کاراکتر را طوری خلق می کند که گویی سالهاست او را می شناسیم. او در این فیلم اوج هنر بازیگری خود را بواسطه نگاه گیرا و چشمان نافذش به رخ می کشد، به طوری که نقش او در ملاقات خصوصی را می توان یکی از ماندگارترین بازی های کارنامه هنری اش نامید.

پریناز ایزدیار در جیران

سریال «جیران» قصه عاشقانه-تاریخی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، امیرحسین فتحی ،مریلا زارعی ، امیرجعفری ، رویا تیموریان ، مهدی پاکدل ، رعنا آزادی ور ، کتانه افشاری نژاد ، ستاره پسیانی ، غزل شاکری و... از بازیگران سریال تاریخی جیران هستند.

پریناز ایزدیار در این سریال خانگی نقش جیران را بر عهده دارد. داستان این سریال پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر می‌گیرد.

پریناز ایزدیار در ابد و یک روز

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است که قصه خانواده‌ ای که درگیر مشکلات مختلفی مانند اعتیاد، فقر، بیکاری و... هستند را بیان می کند. ابد و یک روز مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر توانست 9 سیمرغ بلورین را به دست‌آورد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.