کد خبر : 23951 / /
/

عکسی از پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی با استایل زیبایی در کنار احسان کرمی و برزو ارجمند به همراه همسر و فرزند او که بازیگران ممنوعه ایرانی در امریکا هستند منتشر شده است.

شهاب حسینی بازیگر و مجری محبوب مردم است. شهاب حسینی بعد از طلاق پریچهر قنبری با زنی به نام ساناز ارجمند ازدواج کرده است. شهاب حسینی دو فرزند از همسر اولش دارد. عکس های شهاب حسینی با همسر جدیدش را در ادامه ملاحظه می کنید. شهاب حسینی اصلتا تنکابنی است.

عکسی از پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی با استایل زیبایی در کنار احسان کرمی و برزو ارجمند به همراه همسر و فرزند او که بازیگران ممنوعه ایرانی در امریکا هستند منتشر شده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از پر افتخار ترین بازیگران سینمای ایران است که از جشنواره های بین المللی جوایز بسیاری را دریافت کرده است. این سوپراستار محبوب ایرانی، طرفداران زیادی در سر تا سر دنیا دارد. وی زمانی در صدا و سیما  مجری گری میکرده ولی بعد از مدتی اخراج شد. بعد از آن به سینما آمد و توانست اسم خود را بین بهترین بازیگران ایران ماندگار کند. شهرت شهاب حسینی با سریال پلیس جوان شروع شد.

پیشنهادات همکاری زیادی بعد از این سریال از طرف کارگردان های بسیاری به او داده شد. وی برای فیلم سوپر استار اولین سیمرغ بلورین را دریافت کرد. شهرت وی در این سالها با بازی در نقش قباد در سریال شهرزاد چند برابر شد. بیشتر افراد او را با بازی در نقش شهید بابایی، قهرمان آسمان های ایران در دوران دفاع مقدس به یاد می آورند. او از روانشناسی دانشگاه تهران انصراف داده و دیپلم رشته انسانی دارد و شروع فعالیتش با گویندگی در رادیو بود و این روزها هم به کارگردانی مشغول است. در ادامه همراه ما باشید تا با بیوگرافی این مجری ، فیلم ساز، بازیگر و گوینده با استعداد بیشتر آشنا شویم.

شهاب حسینی

دوران کودکی  شهاب حسینی

نام کامل شهاب حسینی، سید شهاب الدین حسینی تنکابنی است. وی در ۱۴ام بهمن سال ۱۳۵۲ در ساعت سه و نیم نیمه شب در تهران به دنیا آمد. به گفته خود او هنگام تولد سه کیلو و هفتصد گرم وزن داشت و ازدواج والدینیش در جوانی بود. وقتی که شهاب به دنیا آمد، آنها مشغول جمع و جور کردن زندگی خود بودند.

همانطور که از نام خانوادگی این بازیگر میتوان فهمید، وی اهل تنکابن مازندران بوده و دو خواهر و یک برادر دارد.برادر او در حوزه موسیقی فعالیت کرده و مهدی نام دارد. پدر او سیدفخرالدین حسینی است که در کار تالیق و ترجمه کتاب در کنار دبیری آموزش و پروش بود و چند کتاب و رمان به ترجمه وی منتشر شده است. ایشان در بهمن سال ۱۳۹۳ فوت شدند. جالب است بدانید که پدر او بعد از دیپلم به دانشکده خلبانی رفت، ولی به خاطر سیاسی بودن در زمان قبل از انقلاب اخراج شد. سی سال در آموزش و پرورش فعالیت کرد و در همین حین به هنر هم علاقه خاصی داشت، پدر شهاب حسینی شعر میگفت، داستان مینوشت، حتی فیلمنامه هم در کنار ترجمه انجام داده است.

شهاب در دوران کودکی خیلی شیطنت میکرد. به طوری که در آینده وقتی سرش را برای سربازی اصلاح کرد، دید که از ۹ ناحیه شکستگی دارد که بیشتر از نصف آن را به یاد نمی آورد که مال چه زمانی بوده است! او نوه اول خانواده پدری اش بود ولی با خانواده مادری ارتباط بیشتری داشت. شهاب از تاثیر دوستانش در آن دوران گفته که دوستان قسمت مهمی از شکل گیری نگاه او بوده است و دانش عمومی اش تا حدودی از کوچه و خیابان ها به دست آمده. او در آن دوران با افراد بزرگ تر از خودش دوست میشد و این رویه را در بزرگسالی هم ادامه داده است!

شهاب حسینی سال اول ابتدایی را در مدرسه بامداد نو گذارند و پس از آن در هشت سالگی به خاطر کار مادرش به خرم آباد رفتند. مادر شهاب امدادگر بود و آنها تا سال ۱۳۶۲ در خرم آباد ماندند. وی درباره خاطرات تلخ جنگ تحمیلی هم گفته که حس میکرد کشتن مردم بیگناه برای عراقی ها مثل تفریح کردن بود. این خاطرات ناراحت کنند باعث شد تا پس از بازگشت به تهران احساس غریبی کند و در کلاس پنجم آرام تر و گوشه گیر تر بود. وی در دوران نوجوانی یکی از دوستان نزدیکش را به علت اعتیاد از دست داد. او در امتحانات ترم سال سوم دبیرستان یرقان گرفت و طوری مریض شد که نمیتوانست از خانه خارج شود. در نتیجه در امتحانات شرکت نکرد و سال سوم را دوباره خواند.

شهاب حسینی

دوران دانشگاه و خدمت شهاب حسینی

بعد از این که دیپلم رشته انسانی را گرفت، برای رشته بازیگری دانشگاه آزاد قبول شد اما در آن زمان بازیگری برای اولویت نداشت. پس منتظر ماند تا نتایج کنکور سراسری برسد و در رشته روانشناسی دانشگاه تهران قبول شد. ولی آن را هم به خاطر مهاجرت به کانادا، نصفه رها کرد. عموی شهاب مقیم کانادا بود و او میخواست در سریع ترین زمان ممکن خودش را به عمویش برساند تا در کانادا تحصیل خود را ادامه دهد. امروزه شهاب میگوید که درس شیرینی را رها کرده است.

آشنایی با همسر سابق در دانشگاه

اما همان دو سال دانشگاه اتفاقات مهمی برای او افتاد، مثلا آشنایی با همسرش و شرکت در تئاتر دانشگاه. او یک سال برای رفتن به کانادا تلاش کرده و در نهایت به سربازی میرود که اصلا خاطره خوشی ندارد. او برای این که بتواند به کانادا برود به پایان خدمت نیاز داشت و همین شد که به سربازی رفت. در این ۱۸ خدمت سربازی به خونریزی معده دچار شده و به بیمارستان هم منتقل شد! وی در تیپ ۶۵ نیروهای ویژه به عنوان راننده خدمت کرد. به گفته خودش رانندگی در خدمت، مسئولیت سنگینی داشته و خیلی سخت است.

ازدواج شهاب حسینی

همانطور که گفتیم وی در دوران دانشجویی با همسر خود آشنا شد و به این ترتیب شهاب حسینی از سلبریتی هایی به شمار میرود که در سن پایین ازدواج کرده است. وی در سن ۲۲ سالگی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری که همکار او در تئاتر بود ازدواج کرد. محمد فرزند اولشان بود که در روز تولد خود شهاب به دنیا آمد، دومین پسرش در ۲۰ مرداد سال ۱۳۹۰ به دنیا آمد و او را امیرعلی نامیدند. شهاب حسینی درباره آشنایی با همسرش میگوید که در مرخصی سربازی اش به دیدار دوستان زمان دانشجویی رفته بود که با دختر ساده و محجوبی که کتاب مطالعه میکرد برخود داشت.

همسر شهاب حسینی

در آن روز موفق به برقراری ارتباط با او نشد ولی چیزی در نگاهش دید که باعث شد به این راه ادامه دهد و در نهایت آنها با هم ازدواج کردند. او گفته که به ازدواج دیرهنگام اعتقادی ندارد و همیشه دوست داشته تکلیفش زود مشخص شود و اینجوری بود که در دوران جوانی ازدواج کرد. البته به گفته خودش تا قبل از دیدن پریچهر قصد ازدواج نداشت. به پریچهر پیشنهاد دوستی داد که با مخالفت او با این گونه روابط مواجه شد و راه درست آن را صادقانه گام برداشتن مطرح کرد.

پس شهاب با خانواده خودش صحبت کرد و بعد از چهار ماه نامزدی عقد کردند. آن زمان نتوانستند جشن عروسی را برگزار کنند و شهاب دوست داشت در این زمینه مستقل باشد، برای همین بود که در نهایت سه سال بعد جشن عروسی را گرفتند.

شهاب حسینی گفت که ازدواجش بدون هیچ سنگ اندازی از طرف خانواده ها انجام شده، آنها از نظر اجتماعی در یک سطح بودند و میزان مهریه هم همان چیزی شد که با همسرش توافق کرده بود. او گفت که همسرش مشکلات او را درک کرده و تقریبا در همه زمینه ها با هم توافق دارند. همسر شهاب حسینی در ۴ دی ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و آخرین فرزند خانواده است، وی از دانشگاه تهران رشته چهره پردازی فارغ التحصیل شده و یک برادر و یک خواهر دارد. وی سابقه بازیگری در فیلمی به کارگردانی همسرش هم دارد. این فیل ساکن طبقه وسط در سال ۱۳۹۳ است.

در تابستان سال 1401 معلوم شد که شهاب حسینی از همسرش جدا شده است.

ازدواج دوم

او پس از جدا شدن از پریچهر قنبری با خانمی که عکاس است و یکی از کارمندان خودش است ازدواج کرده است و برای اولین بار در اکران فیلم شین در کنار هم دیده شدند. ساناز ارجمند سال 1369 به دنیا آمده است که فاصله سنی این زوج را به 17 سال می رسد.

شهاب حسینی

فعالیت هنری شهاب حسینی

در سال های ۷۱ و ۷۱ در کلاس بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و در دانشگاه هم روی صحنه بازی کرده بود، از همان دوران جوانی هم بازی بازیگران مطرحی مثل پارسا پیروزفر و یوسف تیموری شد. سه سال بعد ازدواج اش با پریچهر، در سال ۷۷ فعالیت هنری اش با گویندگی در رادیو آغاز شد. در همان سال بود که نادر سلیمانی و کامران ملک مطیعی او را به تلویزیون معرفی کردند. او با برنامه اکسیژن برا اولین بار به روی آنتن رفت و به چهره ای شناخته شده تر تبدیل شد.

شهاب حسینی

اجرا و مجری گری

در ادامه فعالیتش را به عنوان مجری در برنامه های رنگ صبح، برپا برپا و سایه روشن ادامه داد. او همچنین گویندگی برنامه های گلبانگ شادی، صدای ما و دو نیمه سیب پرداخت و سال ۱۳۹۴ راوی برنامه سحرگاهی بود. وی همچنین در رسانه خانگی، هم رفیق را در سال ۱۳۹۹ اجرا کرد که از نماوا پخش شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.