کد خبر : 24824 / /
/

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم افزایش قیمت‌ها در این بازار است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش دوباره قیمت‌ها در این بازار در نخستین روز هفته‌است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم افزایش قیمت‌ها در این بازار است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از چهارشنبه گذشته تا امروز ۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۲۵۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن نیز از ۲۲۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر۲۴۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز از چهارشنبه گذشته تا امروز گران شدند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان رسیده‌است.

مدل‌های مختلف پژو ۲۰۶ نیز از چهارشنبه گذشته تا امروز گران شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۴۲۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۴۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از چهارشنبه گذشته تا امروز ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۸۰ میلیون تومان رسیده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از چهارشنبه گذشته تا امروز ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای تیبا نیز از نوسانات قیمتی در امان نبوده‌اند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۹۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز از چهارشنبه گذشته تا امروز افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کردند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.