کد خبر : 25130 / /
/

اطلاعات مهم درباره تمدید فروش فوق العاده ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو که به دلیل اختلال در سایت فروش این شرکت خودروساز متوقف شده بود، قرار شد تا چند روز دیگر هم ادامه داشته باشد.

 اطلاعات مهم درباره تمدید فروش فوق العاده ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: در پی کندی سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت به دلیل ترافیک متقاضیان و در راستای تکریم مشتریان، زمان اجرای طرح فروش فوق‌العاده تا یکشنبه (۲۵ دی‌ماه) تمدید شد.

پس از رفع اختلال روز گذشته، با توجه به ترافیک بالای مراجعان برای ثبت نام در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، این سایت با کندی مواجه شده و تعداد زیادی از متقاضیان در صف انتظار ورود به سایت مانده اند.

در حال حاضر با وجود کندی، ثبت نام در حال انجام بوده و فقط امروز نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر از متقاضیان موفق به ثبت نام اولیه شده اند.

این اطلاعیه می‌افزاید: مشتریان از بابت از دست رفتن زمان ثبت نام نگران نباشند و با توجه به تمدید طرح فروش تا پایان روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه، شتابی برای ثبت نام نداشته باشند و در صورت مواجهه با کندی و عدم ورود، در ساعت دیگری به سایت فروش مراجعه کنند.

در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU7P و راناپلاس عرضه شده است.

قیمت پژو پارس چند؟

قیمت پژو پارس سال امروز 19 دی ماه در بازار آزاد 480 میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو تنها 209 میلیون تومان است.

بر این اساس اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد پژو پارس حدود 271 میلیون تومان است. بیشتر از دو برابر.پ

به عبارتی با قیمت بازار آزاد پژو پارس در بازار آزاد می‌توان دو خودروی یارانه‌ای از ایران خودرو خرید. این همان انتقادی است که به طرح‌های فروش فوق العاده و پیش فروش خودروسازان وارد است. چراکه تنها عده محدودی می‌توانند از این رانت و یارانه استفاده کنند و دیگران از این امتیاز 271 میلیونی بی بهره هستند.

این اختلاف قیمت درباره خودروهای دیگر هم وجود دارد. در طرح فروش فوق‌ العاده ایران خودرو قیمت سورن پلاس 281 میلیون تومان است. این در حالی است که قیمت بازار آزاد سورن پلاس، امروز 18 دی ماه 486 میلیون تومان اعلام شده است.

این به آن معناست که قیمت بازار آزاد و کارخانه سورن پلاس، 205 میلیون تومان است و برندگان این خودرو می‌توانند از سود یا وام بلاعوض 205 میلیونی ایران خودرو برخوردار شوند.

قیمت رانا پلاس هم در طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو در حالی 215 میلیون تومان اعلام شده که قیمت بازار آزاد رانا 435 میلیون تومان است. اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودرو هم دقیقا دو برابر است و اختلاف 220 میلیونی دارند.

در ادامه طرح‌های پیش فروش فوری و فروش فوق العاده دو خودروساز داخلی، ایران خودرو طرح جدید خود را از امروز 18 دی ماه آغاز کرده و تا 20 دی ماه این طرح ادامه دارد.

در این طرح چهار محصول پرطرفدار این خودروساز شامل سورن پلاس دوگانه‌سوز، پژو پارس سال سفارشی (ELX)، پژو پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس عرضه شده است. اما قیمت هر کدام از این خودروها چقدر است؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.