کد خبر : 25852 / /
/

فال | فال روزانه

متولد چه ماهی از سال هستید؟ دیدگاه شما نسبت به عشق چیست ؟ متولدین ماه های مختلف سال ، عشق را چگونه می بینند؟ عشق در نگاه طرف مقابل شما چگونه است؟

فال روزانه شما نشان می دهد سعی کنید در زندگی اخلاق و رفتار درستی با اطرافیان تان داشته باشید.فال برای شما مهم است. فال سرنوشت شمارا نشان می دهد. فال روزانه اهمیت دارد. فال خود را بخوانید.

عشق در نگاه متولدین فروردین ماه : قلبا عاشق است و در عشق پا بر جاست. از عشق داستانی سوزناک می سازد که شعله هایش همیشه در قلبش روشن خواهد ماند. عشقی بی ریا و واقعی دارد که حاضر نیست با هیچ چیز دنیا عوضش کند البته تا زمانی که این عشق دوطرفه باشد.

عشق در نگاه متولدین اردیبهشت ماه : عاشقی بی قرار است و کمرو ولی پرشهامت. عشق را در چشمان من بنگر. چهره ی بر افروخته ام را ببین و عشق را حس کن به صدای نفس های من گوش کن و بشنو ترانه ی عشق را

عشق در نگاه متولدین خرداد ماه : بهترین عاشق دنیاست و گفتارها و دل او پر ز رویاهای عاشقانه‌هاست. با من به رویا بیا به رویای عشق بیا تا بر فراز بلندترین کوه گام نهیم بیا تا در ژرف ترین اقیانوس شنا کنیم بیا تا به دورترین ستاره ها پر کشیم بر عشق ما هیچ چیز ناممکن نیست

عشق در نگاه متولدین تیر ماه : بهشت هیچ است در برابر گام برداشتن در کنار تو در شبی زیبا زیر نور ماه

عشق در نگاه متولدین مرداد ماه : عاشق پیشه است و بی عشق زندگی نمی کند. گویی خورشید گرمای خود را از دست داده است و گل های سرخ عطری ندارند و ستارگان دیگر نمیخوانند آن گاه که چشم می گشایم و می بینم با تو نیستم

عشق در نگاه متولدین شهریور ماه : عشق او شعله ای کوچک ولی جاودان است و در پی عشقی حقیقی است. شاید که عاشق نیستم شاید که نمی توانم عاشق باشم شاید حتی نمی خواهم عاشق باشم ولی نه در برابر عشقی مانند عشق من به تو که تا آخرین لحظه عمر آن را در قلبم نگاه خواهم داشت.

عشق در نگاه متولدین مهر ماه : با پر شورترین گفتارهای عاشقانه با فداکاری هایم در راه عشق به تو خواهی دید که چگونه دوستت دارم. در امور عشقی ورزیده است و زندگی اش پر از ماجراهای عاشقانه است.

عشق در نگاه متولدین آبان ماه : هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه است و در عشق صادق است. در التهاب شنیدن ترانه ی گام های تو هستم که به سوی من می آیی و عاشقم بر انتظار آن لحظه که تو را در کنار خود حس کنم دوستت دارم.

عشق در نگاه متولدین آذر ماه : نگاهی شاعرانه به عشق دارد. نجوایی از سوی تو نگاهی کوتاه از چشمان زیبای تو لبخندی شیرین بر لبان زیبایت و من غرق در عشق

عشق در نگاه متولدین دی ماه : قلبی گرم و پر ز عشق دارد. روزها ماه ها و سال ها می گذرند و شاید هیچ چیز عوض نشود جز من که بیش از پیش عاشق گشته ام

عشق در نگاه متولدین بهمن ماه : عشق خود را دیر ابراز می کنی و عاشق آزادی است. می خواهم آزاد زندگی کنم بسان پرندگان مهاجر ولی قفسی ساخته از عشق تو جایی است که همواره روبه آن خواهم داشت.

عشق در نگاه متولدین اسفند ماه : جذاب و پر نشاط است و در عشق بی نظیر است. من آنی نیستم که بی عشق زندگی را سر کنم آن گاه که در رویایی عاشقانه هستم و چشمانم را میگشایم و عشق رویایی ام را در تو می بینم.

فال عشق امروز

فال عشق فردا متولدین فروردین❤️

کارت قضاوت: آیا از انتخاب هایتان پشیمان هستید و فکر می کنید که اشتباه کرده اید؟ آیا وضعیت پیش رویتان را به غلط ارزیابی کرده بودید؟ صداقت و تجربه بیش از حد شما در آن زمان باعث شد تا آن موقعیت را به خوبی درک نکنید. وقتی خیال تان راحت شد، شرایط را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید حقایق از دیدتان پنهان نشده باشد. اگر چنین شد، عذرخواهی می تواند شرایط را بهبود ببخشد. در غیر این صورت، اطمینان داشته باشید که به زودی احساس بهتری خواهید داشت، زیرا کار درستی را انجام داده اید.

 فال عشق روزانه متولدین اردیبهشت❤️

کارت ملکه نوید بخش یک رابطه خوب و دوست داشتنی است که در آن، احساسات، با یک ریتم طبیعی به بلوغ رسیده و تکامل می یابد. در چنین شرایطی، نیاز به هیچ عجله ای نیست. اگر شما و شریک زندگی تان دچار مشکل شده اید، رابطه تان مجددا بهبود می یابد. شما می توانید با استفاده از قدرت عشق، رابطه تان را بازسازی کنید. هر دو شما یاد می گیرید که برای عشق، قید و شرطی قائل نشوید.

فال عشق و ازدواج متولدین خرداد ❤️

کارت شیطان: در همه روابط شور و هیجان، احساسات مثبت، شیطنت آمیز، نشاط آور و سرگرم کننده وجود دارد. افراد ممکن است در بسیاری از مواقع زندگی را بسیار جدی بگیرند. بهتر است قلب و ذهن خود را هوشیار نگه دارید. در صورتی که مجرد هستید، سعی کنید توجه به نتیجه را کنار بگذارید و با رسیدن به شناخت کافی، یک دیگر را دوست بدارید. با شناخت می توانید به عشق برسید.

فال عشق متولدین تیر ❤️

کارت مرگ: شهود ذاتی تان باعث شده تا امروز در جایگاه مناسبی قرار بگیرید. این حس به شما می گوید که در هر زمانی باید چه کاری انجام دهید. با این اوصاف، آیا باید تصمیم گیری صحیح را به تاخیر بیندازید؟ با گرفتن یک تصمیم درست می توانید فشار را از روی قلب تان بردارید. آیا وقت آن نیست که افراد خطاکار زندگی تان را ببخشید و آن ها را رها کنید؟ عصبانیت ها و کینه هایی را که در این سال ها ایجاد شده است، کنار بگذارید. فرصت های خوب به ندرت سر راه ما قرار می گیرند، پس از این زمان طلایی به خوبی استفاده کنید.

 فال عشق متولدین مرداد ❤️

کارت ماه: ماه می گوید که شرایط در حال تغییر است. با این حال، باید مسیرتان را با احتیاط ادامه دهید. در زمینه عشق، با ملایمت و خون سردی پیش بروید و به رابطه تان فرصت رشد کردن بدهید. در زندگی، لحظه ای وجود دارد که باید راه های قدیمی را پایان داده و شیوه های جدیدی را آغاز کنید. و به خوبی از این شروع های تازه، مانند یک گیاه، مراقبت کنید. تصمیمات اولیه همانند بذرهایی هستند که باید آن ها را بکارید و اکنون زمان آن فرا رسیده است.

 فال عشق واقعی متولدین شهریور ❤️

کارت جهان: بهترین روش کنترل دیگران این است که بتوانیم احساسات خودمان را کنترل کنیم. این کارت به شما می گوید فقط به این دلیل که چیزی در گذشته شما را تحت تاثیر قرار می داده، مجبور نیستید به عادت های قدیمی که در پرتو شرایط مشابه برای کنار آمدن با آن ها استفاده می کردید، بازگردید. الگوهای خود را تغییر دهید. این کار تنها چیزی است که به شما کمک خواهد کرد.

 فال عشق قلب متولدین مهر ❤️

کارت ابله: عشق زمانی وارد زندگی تان می شود که به خود و فرد موردنظرتان اعتماد و اعتقاد قوی داشته باشید. شما درگیر تقلید و محدودیت نیستید. دیگران شما را گول نمی زنند، زیرا به سرعت به ماهیت واقعی آن ها پی می برید. با این نگرش است که می توانید شرایط خوبی برای خود ایجاد کنید. این کارت به شما اجازه می دهد خودتان باشید، زیرا مردم خود واقعی ما را دوست دارند.

 فال احساسی متولدین آبان ❤️

کارت اعتدال: وعده ها؟ تعهدات؟ آیا قول های شما به موقع عملی می شود؟ مردم از هم استفاده می کنند تا به خواسته های خود برسند و در نهایت می گویند: “برای کاری که کردم متاسفم. قول می دهم که دیگر این کار را نکنم.” اکنون زمان آن است که دیدگاه مان را عمیق تر کنیم. بینش عمیق تر، به ما انگیزه خواهد داد. تعهدات ما بسیار ارزشمند هستند. اگر مجرد یا در حال آشنایی با فردی تازه هستید، باید بدانید که حتی ساده ترین افراد نیز ممکن است پیمان شکنی کنند. این هشدار چیزی است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

 فال عشق متولدین آذر ❤️

کارت قضاوت: البته که نقطه مقابل قضاوت درست، قضاوت بد است. آیا اشتباها درگیر موضوعی شده اید؟ آیا شهوت، چشمان تان را کور کرده است؟ تمایل به دوست داشته شدن اغلب از طریق رابطه جنسی نشان داده می شود. با توجه کردن است که فضای خالی بین افراد پر می شود. اما بی توجهی روابط را از بین می برد. زمان آن فرا رسیده است که از امروز مخفی کاری ها را کنار بگذارید تا عشق واقعی وارد زندگی تان شود.

 فال عشق متولدین دی ❤️

کارت امپراطور: جنبه ای پنهان از گذشته آشکار شده و به شما اجازه می دهد تا حصار دورتان را از بین ببرید. این روزها کدام خاطره قدیمی شما را ناراحت می کند؟ سعی کنید همین الان آن را رها کنید. آزادی عمل به شما شجاعت، آگاهی و واقع بینی می دهد. اگر مجرد هستید، تمرکز روی نتایج دلخواه، برایتان آسان تر بوده و می توانید بدون هیچ فشاری، کارهایی را که دوست دارید انجام دهید.

 فال عشق متولدین بهمن ❤️

کارت خوشید: آیا اخیرا کسی بیش از حد به شما وعده هایی داده اما به آن ها عمل نکرده است؟ در چنین حالتی، باید بدانید که آن فرد صداقت لازم را با شما ندارد. وعده هایی که عملی نمی شود، اعتماد را از بین می برد و اعتماد در رابطه بسیار مهم است. شما نمی توانید این واقعیت را نادیده بگیرید که عملکرد آن ها با صحبت هایشان مطابقت ندارد. اولین هشدار این است که مراقب چنین افرادی باشید تا فریب شان را نخورید. سپس، کمی با خودتان خلوت کرده و این وضعیت را خوب بررسی و تحلیل کنید.

 فال عشق متولدین اسفند ❤️

کارت ارابه: ارابه نشان دهنده محفاظت الهی و یک رابطه محکم و امن میان دو نفر است که نسبت به هم حس واقعی دارند. اگر مجرد باشید، یک قرار ملاقات، لحظات شگفت انگیزی را برایتان فراهم خواهد آورد و خیلی زود متوجه می شوید که یکدیگر را دوست دارید و با گذشت زمان، احساسات تان عمیق تر خواهد شد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.