کد خبر : 27463 / /
/

بزرگراه شهید باقری

شهردار منطقه چهار تهران درخصوص اتصال بزرگراه شهید باقری به شهید بابایی گفت: مشکل معارض در این طرح وجود داشت که به کارشناسی و تملک رسید و قرار است به زودی انتهای شهید باقری به بابایی وصل شود.

علی اصغر کمالی زاده عصر یکشنبه در نشست خبری افزود. طرح اتصال انتهای بزرگراه باقری به شهید بابایی یکی از طرح هایی است که در واقع مربوط به منطقه یک است. اما ما نیز پیگیر این موضوع هستیم. به نظر می رسد این طرح تا پایان امسال به نتیجه خواهد رسید.

وی تکمیل دوربرگردان بوستان یاس فاطمی در بزرگراه باقری را از دیگر طرح های عمرانی در حال اجرا اعلام کرد. گفت: بعد از مهر ماه جابجایی درختان این طرح انجام و تا پایان سال به بهره برداری می رسد. همچنین سه تقاطع در حال ساخت است.

۲ تقاطع برای سال آینده تعریف شده. همچنین تقاطع غیر همسطح بزرگراه باقری با بزرگراه شهید سلیمانی در قالب بودجه سال ۱۴۰۳ تعریف می شود. این طرح مشکل تملک داشت. اما با اصلاح طرح هندسی آن تملکات و تلاقی با ایستگاه مترویی که در زیر آن قرار دارد حل شده است.

قرارداد برای مجموعه ورزشی قنات کوثر

کمالی زاده افزود: مجموعه ورزشی قنات کوثر که بیش از ۱۰ سال رها شده بود امسال قرارداد بستیم. تا در کنار دیگر اقدامات این بخش سرانه های فرهنگی و ورزشی منطقه را ترمیم و ارتقا دهیم.

وی در خصوص مشکل بساط گستری افزود. بساط گستری معضلی بود. که در یکی از خیابان های خاک سفید داشتیم. با جمع آوری آن را حل کردیم.

شهردار منطقه چهار تهران ادامه داد: در موضوع آسفالت نیز سال گذشته ۴۰ هزار تن آسفالت ریزی انجام شد. امسال تا امروز ۴۰ هزار تن آسفالت ریزی داشتیم. آسفالت ریزی دو تا سه برابر این عدد را تا پایان امسال پیگیر هستیم.

جوی های شرقی و غربی تبدیل به کانیو می شود

به گفته وی، جوی هایی که شرقی و غربی است و باعث بوی بد و جانوران موذی می شود را تبدیل به کانیو می کنیم. همچنین در موضوع مخازن زباله ۶۰۰ مخرن زباله نو را امسال اضافه کردیم. در این مدت جابجایی مخزن از نقطه ای به نقطه دیگر نداشتیم. بلکه مخازن خریداری شدند. در مناطق مختلف تقسیم می شود.

کمالی زاده تاکید کرد: کار بزرگی که در این دوره از مدیریت شهری انجام شده این است. ۲ ۸ هزار میلیارد تومان در بحث اتوبوسرانی و تاکسیرانی قرارداد منعقد شده. امسال بخش گسترده‌ای از اتوبوس وارد ناوگان می شود. همچنین توسعه بخش شرقی خط چهار در دستور کار قرار دارد. با این کار ۱۰ ایستگاه به متروی منطقه ۴ اضافه می شود. در کاهش ترافیک منطقه موثر خواهد بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.