کد خبر : 27818 / /
/

امیرحسین زارع

اگر امیر حسین زارع امشب در مسابقات قهرمانی جهان برابر گنا پتریاشویلی برنده شود که شانس بسیار زیادی برای آن دارد، باید گفت او بهترین سنگین وزن تاریخ کشتی کشورمان خواهد شد.

مردانی مثل علیرضا سلیمانی روی تشک و کمیل قاسمی با حکم انضباطی در ادوار گذشته قهرمان مسابقات جهانی و المپیک شده اند.

امیرحسین زارع می تواند اولین مرد تاریخ کشتی کشورمان باشد که 2 طلا در وزن سنگین گرفته است، او 2 مدال برنز هم به دست آورده است.

به جز امیرحسین زارع، علیرضا سلیمانی و کمیل قاسمی، مردان دیگری مثل علیرضا رضایی، فردین معصومی، عباس جدیدی، رضا سوخته سرایی، ابوالفضل انوری و... برای کشتی کشورمان در فوق سنگین مدال جهانی گرفته بودند.

در وزن 130 کیلو، قدرتمندانی مثل امیرحسین زارع از ایران، گنا پتریاشویلی از گرجستان، طاها آکگل از ترکیه، لخاگواگرل از مغولستان، پاریس از آمریکا و... حضور دارند.

امیدواریم چهارمین مدال درجه اول زارع در مدت زمان 2 سال رنگ طلایی داشته باشد، او 2 سال قبل در المپیک برنز گرفت، 21 ماه قبل در جهانی نروژ طلا گرفت، 12 ماه قبل در جهانی بلگراد برنز گرفت و این بار امیدواریم دوباره طلا به دست بیاورد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.