کد خبر : 27975 / /
/

پرداخت خلافی خودرو

استعلام و پرداخت خلافی خودرو ممکن است برای آن دسته از مالکان خودرو که با روند پرداخت آنلاین بدهی‌های خودرو و سامانه‌های آنلاین پرداخت‌های خودرویی آشنا نیستند، اقدامی زمان‌بر باشد.

افرادی که نمی‌دانند امروزه به لطف فعالیت سامانه‌های آنلاین خدمات خودرویی، تنها با چند کلیک ساده و در زمانی بسیار کوتاه می‌توان نسبت به استعلام خلافی خوردو و پرداخت سریع آن اقدام کرد.

در این بین اما برخی از سامانه‌های آنلاین که عملیات پرداخت بدهی‌های خودرو را تسهیل کرده‌اند، خدمات ویژه‌ای به مالکان خودرو ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، سامانه‌ای که به ارائه‌دهنده خدمات یکپارچه خودرو به صورت آنلاین معروف است، در کنار فراهم کردن امکان پرداخت آنلاین بدهی خودرو، شرایط پرداخت اقساطی بدهی‌های سنگین خودرو را برای کاربرانش فراهم کرده است. این سامانه امکان استعلام و پرداخت بدهی‌های خودرو  را بسیار تسهیل کرده است، به‌طوریکه کاربران این سامانه، تنها با ارائه شناسه قبض می‌توانند نسبت به استعلام و پرداخت بدهی خودرو اقدام کنند. این روش پرداخت، مناسب خلافی‌های پیامک شده از سوی پلیس راهور است و هزینه استعلام آن رایگان است. پرداخت خلافی با شناسه قبض، بدون نیاز به احراز هویت، شماره موبایل و کدملی مالک خودرو صورت می‌گیرد و امکان پرداخت فوری برای قبض انتخابی یا تجمیعی در آن وجود دارد.

استعلام از طریق شناسه قبض تنها راه پرداخت خلافی خودرو نیست و کاربران سامانه یکپارچه خدمات خودوریی، همچنین می‌توانند نسبت به استعلام و پرداخت خلافی خودروی خود از طریق ثبت پلاک خودرو اقدام کنند. تفاوت استعلام خلافی به این شیوه با روش شناسه قبض در این است که در استعلام خلافی با پلاک خودرو، انجام احراز هویت، ثبت شماره موبایل و کدملی مالک خودرو الزامی بوده و جزییات کامل خلافی (آدرس، تاریخ و ...) و تصویر تخلف قابل مشاهده است. همچنین امکان پرداخت موردی جرایم وجود داشته و هزینه استعلام در این روش 52هزار ریال است. کاربران سامانه مورد نظر همچنین می‌توانند نسبت به استعلام مجموع خلافی با پلاک، بدون نیاز به احراز هویت اقدام کنند که هزینه این روش استعلام خلافی نیز 52 هزار ریال بوده و تسویه آن به صورت آنی است. 

پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو، پرداخت عوارض آزادراهی، صدور و تمدید بیمه شخص ثالث و بدنه به صورت نقد و اقساط، ارائه اقلام و مواد مصرفی خودرو مانند باتری، روغن موتور و... از دیگر امکاناتی است که سامانه یکپارچه خدمات خودرویی برای کاربرانش فراهم کرده است. با مراجعه به این سامانه می‌توانید تمام امور مربوط به خودرو را انجام دهید و به تمام دغدغه‌های خودرویی خود پاسخ دهید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.