کد خبر : 1162 / /
/

اولین عکس از نیک پسر احمد مهرانفر " ارسطو " را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

اولین نوروز نیک پسر احمد مهرانفر

بیوگرافی و زندگینامه احمد مهرانفر

نام:احمد

نام خانوادگی:مهرانفر

تاریخ تولد:1354/3/10

محل تولد:کاشان

تحصیلات:کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی

زندگینامه احمد مهرانفر

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر در 10 خرداد ماه سال  1354 در برزک کاشان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد.

کودکی و نوجوانی احمد مهرانفر

مهرانفر از سال 78 اجرای حرفه ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش های تئاتری را تجربه کرده است.

فیلمهای احمد مهرانفر

این بازیگر در فیلم های اقلیما ، حقیقت گمشده ، دربارهٔ الی… ، کلبه و آتش بس و تئاترهایی همچون همه چیز دربارهٔ آقای ف ، فنز ، قهوه تلخ ، شکلک 17 دی کجا بودی؟ و… به ایفای نقش پرداخته است. البته نویسندگی و کارگردانی نمایش ادیپ افغانی را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

احمد مهرانفر (ارسطو) در سریال پایتخت 

او نوروز سال 90 و 92 با سریال پایتخت 1 ، 2 و 3 در نقش ارسطو حضور در تلویزیون را تجربه کرد و به شهرت زیادی دست یافت  و شناخته شد. او هم اکنون مشغول بازی در پایتخت 4 میباشد.

ازدواج و همسر احمد مهرانفر

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر بازیگر نقش پرطرفدار و محبوب ارسطو در سریال پایتخت 5 در جدید ترین پست اینستاگرامی اش در 25 فروردین 97 خبر ازدواجش را رسما اعلام کرد؛ او با نیلوفر فائض پور ازدواج کرده است.

اینستاگرام احمد مهرانفر

بیوگرافی مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر

مونا فائض پور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368، فعال در زمینه مدلینگ تبلیغاتی و تئاتر است.او در حال حاضر هنرجوی دوره های بازیگری است که زیر نظر هومن سیدی می باشد.مونا فائض پور در حرفه ی مدلینگ مشغول به فعالیت بوده و در اینستاگرام بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.