کد خبر : 3079 / /
/

قرعه کشی پیش فروش سایپا کی برگزار می شود؟+جزئیات بیشتر را بخوانید

قرعه کشی اولین طرح پیش فروش محصولات سایپا شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود.

قرعه کشی پیش فروش سایپا کی برگزار می شود؟+جزئیات بیشتر را بخوانید

پیش فروش سایپا در اردیبهشت 1400 صورت می‌گیرد.قرعه کشی پیش فروش سایپا بعد از عید فطر انجام می‌شود.پیش فروش سایپا با روش قرعه کشی انجام می‌شود.برنامه پیش فروش سایپا در سال 1400 در حال اجرا شدن است.آخرین اخبار مرتبط با پیش فروش سایپا را در سایت خبرآزاد بخوانید

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش محصولات سایپا، قرعه کشی این محصولات شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۳۰: ۱۴ با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود.

 

در این طرح فروش سایپا محصولاتی چون شاهین، کوییک S، ساینا S، کوییک R و کوییک دنده ای به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه شده اند. تحویل خودروهای ثبت نامی این دور از پیش فروش سایپا، در پاییز و زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.

با توجه به بخشنامه اعلام شده، قوانین فروش محصولات سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۰ مشابه دفعات قبل بوده و مشتریان باید قبل از ثبت نام اولیه به نکات مورد نظر آن دقت داشته باشند.

یکی دیگر از نکات مهم بحث عنوان قراردادهای جدید خودروسازان است که در فرایند پیش فروش، نام قرارداد «مشارکت در تولید» ثبت می شود و بدیهی است که هر خریداری باید قبل از عقد قرارداد به خودروساز، نکات مربوط به این نوع قراردادها را بداند.

زمان آغاز پیش فروش سایپا

گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش یک‌ساله محصولات خود را به مناسبت عید سعید فطر از امروز (دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه) آغاز کرد.

این گروه خودروسازی در راستای ایجاد شرایط یکسان و برابر برای همه متقاضیان خرید خودرو و فراهم کردن سازوکار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی خودرو، از ساعت ۱۰ صبح امروز پیش‌فروش یک‌ساله پنج خودروی شاهین، کوییک‌اس، کوییک‌آر، ساینا اس و کوییک دنده‌ای را به مناسبت عید سعید فطر آغاز شد.

بر این اساس، متقاضیان فرصت دارند از امروز به مدت سه روز و ۲۴ ساعته به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند و عملیات پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند.

تحویل پنج خودروی یاد شده برای عید سعید فطر در نیمه دوم امسال خواهد بود.

در پیش‌ثبت‌نام این طرح نیز مانند طرح‌های گذشته فروش خودرو در کشور، مبلغی دریافت نمی‌شود اما پس از قرعه‌کشی اسامی، منتخبان ۷۲ ساعت فرصت خواهند داشت تا با واریز مبلغ علی‌الحساب، نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی ، شرایط پیش فروش با قیمت غیرقطعی محصولات گروه خودروسازی سایپا طرح عید سعید فطر به شرح ذیل اعلام میگردد:

زمان فعالسازی این بخشنامه: ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ (به مدت ۳ روز)

پیش فروش سایپا

پیش فروش سایپا در اردیبهشت 1400

بر اساس اخبار منتشر شده، سایپا پس از یک وقفه نسبتا طولانی پیش فروش دیگری را به مناسبت عید فطر برگزار خواهد کرد. پیش فروش سایپا به اندازه پیش فروش دیگر خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو متقاضی ندارد چرا که قیمت مصوب محصولات سایپا تفاوت شدیدی با قیمت بازار این محصولات ندارد.

طبق آخرین اخبار ثبت نام خودرو سایپا اردیبهشت ۱۴۰۰ همزمان با عید فطر برگزار می شود. گروه خودروسازی سایپا در اسفند 99 آخرین پیش فروش خود را برگزار کرد و در فروردین ماه پیش فروش جدید آغاز نکرد. گفته می شود این تیم در تلاش است تا در عید سعید فطر ثبت نام خودرو سایپا را آغاز کند.

آخرین فروش فوق العاده سایپا در اسفندماه سال گذشته برگزار شد و با وجود آن که ایران خودرو در فروردین ماه ۱۴۰۰ فروش های فوق‌العاده خود را از سر گرفت و یک پیش فروش یکساله نیز برگزار کرد، سایپا در فروردین ماه ، پیش فروش چه از نوع فروش با تحویل سه ماهه و چه از نوع فروش با تحویل بلند مدت برگزار نکرد.

پیش فروش سایپا؛ عیدفطر 

حالا کانال های تخصصی خودرو خبر داده اند که با هماهنگی های انجام شده مدیران سایپا، پیش فروش و فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت عید فطر برگزار خواهد شد. انتظار می رود در این پیش فروش خودروهایی همچون انواع تیبا، انواع کوئیک ، انواع ساینا، سایپا ۱۵۱ و شاهین در معرض فروش قرار گیرد.

سایپا هنوز به طور رسمی اطلاعیه ای که تاییدکننده خبر برگزاری پیش فروش به مناسبت عید فطر باشد منتشر نکرده است اما آن طور که منابع آگاه در سایپا اظهار می کنند به نظر نمی رسد این خبر تکذیب شود.

 پیش فروش سایپا در عید سعید فطر

شایان ذکر است فروش فوق العاده محصولات سایپا با توجه به تفاوت قیمت بین بازار و قیمت مصوب کارخانه در چند محصول از جمله تیبا ۲ و پراید وانت – سایپا ۱۵۱ – جذاب است اما در سایر محصولات این شرکت تفاوت قیمت مصوب کارخانه و قیمت بازار به حدی نیست که مشارکت میلیونی متقاضیان را در پی داشته باشد.

خودروهای مورد عرضه در پیش فروش سایپا در عید سعید فطر

به دلیل اینکه سایپا برای فروردین ماه طرح جدید نداشته است تاکنون محصولات سایپا برای پیش فروش سایپا عید فطر مشخص نیست. احتمالا سایپا در پیش فروش و فروش فوری خود انواع تیبا، انواع کوئیک ، انواع ساینا، سایپا ۱۵۱ و شاهین را عرضه کند.گفتنی است قیمت خودرو سایپا در کارخانه و بازار تفاوت چشم گیری ندارد و به همین دلیل ثبت نام خودرو سایپا به اندازه ایران خودرو متقاضی ندارد.

شرایط ثبت نام در پیش فروش سایپا اردیبهشت 1400

پیش فروش سایپا شرایط عمومی برای ثبت نام سایپا در اردیبهشت همانند ماه های گذشته است و هر کد ملی میتواند یک دستگاه خودرو ثبت نام کند. متقاضی ثبت نام خودرو باید دارای گواهینامه باشد و طی 48 ماه اخیر اقدام به خرید خودرو ، ثبت نام یا تحویل خودرو نکرده باشد.

پس از رشد یکباره قیمت خودرو در بازار در سال گذشته و ناتوانی وزارت صمت در کنترل بازار خودرو، دو خودروساز کشور با توجه به تصمیمات دولت تصمیم به برگزاری طرح های فروش فوق العاده خودرو با زمان تحویل سه ماهه، یک ماهه کاری و پیش فروش های بلندمدت یکساله نمودند.

ثبت نام پیش فروش سایپا اردیبهشت 1400

جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.

متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .

شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .

توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. "نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا"

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.