کد خبر: 620031
تاریخ انتشار :

خبر خوش درمورد یارانه جدید + یارانه کی واریز میشود؟

صد و بیست و یکمین مرحله از یارانه‌های نقدی در هفته سوم خرداد ماه سال جاری به حساب مشمولان واریز می‌شود.

خبر خوش درمورد یارانه جدید + یارانه کی واریز میشود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در خرداد ماه سال جاری قرار است دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.این اولین یارانه ای خواهد بود که در خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز میشود.یارانه بنزین اولین یارانه ای خواهد بود که در این ماه واریز خواهد شد.مبلغ این یارانه به اتجه به تعدا اعضای خانواده متفاوت خواهد بود.در ادامه جزییات خبر در مورد واریز یارانه جدید را میخوانید.

۲ واریزی مهم در جیب سرپرستان خانوار

 اردیبهشت امسال سه یارانه به حساب مشمولان واریز شد و حالا در خرداد ماه تعداد این یارانه‌ها به دو یارانه رسیده است؛ چراکه دیگر یارانه رمضان واریز نخواهد شد و خانوارها فقط همان یارانه معیشتی و یارانه نقدی ۴۵هزار تومان را دریافت خواهند کرد.

اولین یارانه‌ای که در خرداد ماه امسال واریز می‌شود، یارانه معیشتی بنزین است که حدود ۱۹ ماه از اولین پرداخت آن می‌گذرد و هفته دوم خرداد ماه مرحله نوزدهم آن واریز خواهد شد. این یارانه در پی افزایش قیمت بنزین، به حساب مشمولان واریز شد و مبلغ آن نیز برای هر خانواده بر حسب تعداد اعضای خانوار متفاوت است.

برای مثال خانوارهای یک نفره ۵۵هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳هزار تومان، خانواده‌های سه نفره، ۱۳۸هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره، ۱۷۲هزار تومان و خانواده‌های ۵نفره و بیشتر، ۲۰۵هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد؛ مبلغ این یارانه در این ۱۹ماه هیچ تغییری نداشته و همه افراد از ابتدا مبالغ یادشده را دریافت کرده‌اند.

خبر خوش درمورد یارانه جدید

یارانه نقدی ۱۲۱ماه پیش برای بار نخست پرداخت شد و پس از آن بدون وقفه هر ماهه به حساب خانوارهای مشمول واریز می‌شد؛ صد و بیست و یکمین مرحله از یارانه‌های نقدی در هفته سوم خرداد ماه سال جاری به حساب مشمولان واریز می‌شود. مبلغ این یارانه مانند ماه‌های گذشته همان ۴۵هزار و ۵۰۰تومان است؛ موضوعی که اعتراضات بسیاری را از سوی افراد به دنبال داشته است.

این اعتراضات به این دلیل است که مبلغ یارانه در این سال‌ها هیچ تغییری نداشته و این در حالی است که قیمت همه چیز در این سال‌ها به چند برابر رسیده است و دیگر کفاف زندگی افراد را نمی‌دهد.

یارانه نقدی؛ دومین و آخرین یارانه خرداد

یارانه نقدی 121ماه پیش برای بار نخست پرداخت شد و پس از آن بدون وقفه هر ماهه به حساب خانوارهای مشمول واریز می‌شد؛ صد و بیست و یکمین مرحله از یارانه‌‎های نقدی در هفته سوم خرداد ماه سال جاری به حساب مشمولان واریز می‌شود. مبلغ این یارانه مانند ماه‌های گذشته همان 45هزار و 500تومان است؛ موضوعی که اعتراضات بسیاری را از سوی افراد به دنبال داشته است.

این یارانه ها در خرداد واریز میشوند + جزییات

این اعتراضات به این دلیل است که مبلغ یارانه در این سال‌ها هیچ تغییری نداشته و این در حالی است که قیمت همه چیز در این سال‌ها به چند برابر رسیده است و دیگر کفاف زندگی افراد را نمی‌دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها