کد خبر : 12187 / /
/

آیا قصد خرید خودرو را دارید یا می‌خواهید خودروی خود به بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان بفروشید؟ واقعیت این است که با راه‌های معمول و همیشگی، کار سختی درپیش دارید. بازار خرید و فروش خودرو آن‌هم به‌صورت دست‌دوم، بازار پرمخاطره­ای است. قیمت‌گذاری، اطمینان از سلامت خودرو، مسائل حقوقی و کندی فرآیند خرید و فروش ازجمله چالش‌های پیش روی شما در این بازار هستند.

چالش‌های همانند قیمت گذاری برای برند پرطرفداری مانند پژو با پیچیدگی‌های تولیدش، بیشتر نیز می‌شود. در این مقاله، راه‌حل­هایی که همراه مکانیک به‌عنوان یک پلتفرم خرید و فروش خودرو برای تسهیل این فرآیند ارائه کرده است را بررسی می‌کنیم. در پایان تاثیرات مثبت خرید و فروش  برای خریدار و فروشنده خودرو انواع پژو را بررسی می کنیم. در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

همراه مکانیک دقیقا چه کار می‌کند؟

در پاسخ به این سؤال، باید گفت، پلتفرم خرید و فروش خودرو همراه مکانیک، تمامی تلاشش را بر سه محور زیر استوار کرده است:

  • سرعت در معامله و کاهش هزینه‌های آن
  • اطمینان از خرید
  • شفافیت در معامله

به‌منظور تحقق هرکدام از این اهداف، همراه مکانیک تدابیری اندیشیده است که آنها را بررسی میکنیم.

افزایش سرعت  خرید و کاهش هزینه ها

خرید و فروش خودرو به شکل سنتی، نیازمند صرف مقدار زیادی وقت و هزینه است. فروشنده، باید مدت‌ها منتظر خریدار باشد و خریدار نیز باید مدت‌ها از این نمایشگاه به آن نمایشگاه بگردد. کمیسیون‌های نامربوط و هزینه کارشناسی برای خودرویی که اصلاً شاید به خرید منجر نشود نیز از منابع اتلاف هزینه شما در این فرآیند هستند.

همراه مکانیک، نمایشگاه آنلاینی از خودروهای کارشناسی شده و امکانات فروش در وب‌سایت خود فراهم آورده است. فروشنده خودرو می‌تواند، برای ثبت خودرویش در نمایشگاه با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و با پرداخت هزینه کارشناسی، خودرویش را در معرض دید صدها خریدار بالقوه قرار دهد. همچنین، هزینه­ای که پرداختی می­شود، نسبت به آنچه فروشنده قبلاً در بنگاه‌های معاملات خودرو می‌پرداخت، بسیار مقرون‌به‌صرفه­تر است.

از طرف دیگر خرید خودرو نیز با این تدبیر از هر زمان دیگری، وقت و انرژی کمتری می‌طلبد. خریدار با چند کلیک ساده در این پلتفرم خرید و فروش خودرو می‌تواند، ده‌ها گزینه را ظرف چند دقیقه بررسی نماید. با انتخاب گزینه موردنظر توسط خریدار، کارشناسان همراه مکانیک دراسرع­وقت با او تماس گرفته و مشاوره لازم را در خصوص خرید خودرو به او می­دهند.

اطمینان از خرید خودرو در همراه مکانیک

مهم‌ترین مسئله در خرید خودرو، اطمینان از سلامتی آن است. ممکن است، خودرویی که در حال خرید آن هستید، تصادفی باشد اما فروشنده آن را به شما اطلاع ندهد. به‌طورمعمول، برای چنین معضلی، راه‌حل کارشناسی خودرو در نظر گرفته می‌شود. راه‌حلی که باید به تعداد ماشین‌هایی که می‌بینید، هزینه­اش را بپردازید.

خرید خودرو بدون کارشناسی فنی دقیق و درست می‌تواند، ریسک­های متعددی دارد. به آمارهای گزارش شده زیر توسط کارشناسان فنی همراه مکانیک، دقت کنید:

  • مشکلات کاپوت: 16 درصد
  • مشکلات درب خودرو: 23 درصد
  • مشکلات نشت روغن: 23 درصد
  • دست‌کاری کیلومتر: 20 تا 40 درصد
  • مشکلات قفل مرکزی: 23 درصد
  • مشکلات گلگیر: 33 درصد

از طرفی، حتی ممکن است، هزینه گزافی هم برای کارشناسی فنی در هنگام خرید خودرو بپردازید اما کارشناسی آن خودرو، اشتباه از آب دربیاید. حتماً می‌دانید که در این صورت، کاری از دستتان برنمی‌آید.

همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com/، اولین پلتفرم خرید و فروش خودرو بود که برای این مشکل، چاره­ای اندیشید. این راه‌حل چیزی نبود جز، بهره‌گیری از تجربه و دانش کارشناسان متعدد خبره، برای کارشناسی هر خودرو. همراه مکانیک، مشکل ترس خریداران از اشتباه بودن کارشناسی انجام‌شده را نیز با دادن تضمین 100 درصدی جبران خسارت، برطرف کرده است. به‌این‌ترتیب، خریداران با مراجعه به وب‌سایت همراه مکانیک با انبوهی از خودروهای کارشناسی شده مواجه می‌شوند که اطلاعات فنی دقیق آن‌ها در پروفایل اختصاص شده به هرکدام، درج‌شده است.

شفافیت در معامله

یکی دیگر از چالش‌های خرید خودرو، مسائل حقوقی آن است. مسئله‌ای عدم تسلط و توجه به آن، می‌تواند علاوه بر خسارات مالی، مشکلات قانونی فراوانی را نیز متوجه خریدار نماید. موارد متعددی از دریافت بیعانه و سپس امتناع از فروش خودرو ، فروش خودروهای مشکل‌دار ازنظر حقوقی، دست‌کاری مشخصات خودرو در معامله و حتی سودجویی‌هایی از سوی خریدار نیز گزارش‌شده است.

در همین راستا، همراه مکانیک با بهره‌گیری از دانش کارشناسان حقوقی خود در خدمات vip، مسئولیت صفر تا صد معامله را برعهده‌گرفته و خیال طرفین معامله را ازهرجهت راحت می‌کند. کارشناسان، وضعیت حقوقی خودرو و صاحبش را ازنظر قانونی، بررسی کرده و در تمامی مراحل ثبت قرارداد، خریدار را راهنمایی می‌کنند.

به‌این‌ترتیب، می‌توان گفت، خطر کلاه‌برداری در معامله با استفاده از این خدمات، نزدیک به صفر است.

خرید و فروش پژو در همراه مکانیک

پژو، برندی است که سال‌هاست در بازار ایران حضور دارد. بنابراین، جای تعجبی ندارد که سهم بزرگی از بازار خرید و فروش خودرو ، متعلق به انواع پژو باشد. امروزه، انواع مختلف پژو را در کشور ما تیپ‌های مختلف پژو 206، 207، 508، 2008، پژو پارس تشکیل می‌دهند.

در این میان، محبوبیت پژو 206، به‌ویژه 206 تیپ 5، در بازار به دلایل زیر بیشتر است:

  • شتاب و سرعت مناسب با موتور tu5 قدرتمند
  • آپشن­های نسبتاً بالا نسبت به قیمت
  • قطعات داخلی باکیفیت در مدل‌های قدیمی‌تر
  • طراحی بدنه استاندارد و درعین‌حال اسپرت

پژو 206 تیپ 2، با موتوری ضعیف‌تر از تیپ 5، گرچه تجربه رانندگی چندان خوبی در جاده ندارد اما برای رانندگی در شهر، همچنان یک گزینه عالی محسوب می‌شود. ازنظر طراحی، این خودرو، کاملاً مشابه تیپ 5 بوده اما آپشن­های کمتری دارد. بااین‌حال، مصرف سوخت پایین تیپ 2، همچنان آن در رده‌های بالای خرید و فروش پژو 206 https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/irankhodro/peugeot206 در کشور قرار داده است.

پژو پارس نیز با انواع متنوعش، یکی از لوکس‌ترین خودروهای مناسب خانواده ایرانی با قدرت موتور بالاست.

به دلیل وفور انواع پژو در ایران، مسئله قیمت‌گذاری و خرید و فروش شفاف آن در بازار آزاد، همواره  پرچالش بوده است. کارشناسی فنی این خودرو با توجه به تنوع و عمر بالای آن در ایران، تنها از عهده کارشناسان فنی خبره برمی‌آید. همراه مکانیک، همواره نگاهی ویژه به پژو داشته و بررسی سلامت این خودرو را با حساسیت فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد.

علاوه بر این، همراه مکانیک با ارائه خدمات پس از فروش برای تمامی خودروهای خود، ازجمله پژو، در سطوح سفید، نقره‌ای و طلایی در موقعیت‌های مختلفی مانند موارد زیر، همواره در کنار خریدار است:

  • امداد خودروی داخل و بیرون شهر
  • مشاوره رایگان خرید و تمدید انواع بیمه
  • سوخت‌رسانی در محل
  • تعویض باتری

نگاهی کوتاه به بهترین پلتفرم خرید و فروش پژو در کشور

پلتفرم آنلاین همراه مکانیک از طرق مختلف، سه هدف صرفه‌جویی زمانی و مالی، اطمینان و شفافیت در خرید و فروش خودرو را محقق کرده است. این پلتفرم، با راه­اندازی نمایشگاه آنلاین جامع، فراهم کردن زیرساخت‌های سریع و کم‌هزینه و بهره‌گیری از کارشناسان فنی و حقوقی زبده، خرید و فروش خودرو را بیش از هر زمان دیگری آسان کرده است.

علاوه بر اینکه همراه مکانیک سهولت خرید و فروش خودرو بصورت آنلاین را فراهم کرده است. مسئله دیگری که برای تمام افرادی که آشنایی با انواع خودرو و مشکلات آنها ندارند، مجله خودرویی را راه اندازه ای کرده است. پیشنهاد می کنیم حتما به مجله همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com/mag/ قبل از خرید و فروش خودرویی خودتان بروید تا انتخاب آسانتری را انجام دهید.

 آدرس سایت: hamrah-mechanic.com

ایمیل: info@hamrah-mechanic.com

تلفن‌های تماس: 02145612000

آدرس شعبه دوم: تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک 58

منبع:  خبر آنلاین

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.