کد خبر : 12371 / /
/

یکی از مهمترین اهداف اقساطی کردن کالاهای ضروری زندگی، کمک به اقتصاد مردم در این شرایط سخت می‌باشد. امروزه با توجه به افزایش افسار گسیخته تورم و افزایش چشم‌گیر لوازم خانگی، مردم به سمت خرید اقساطی روی آورده‌اند. یکی از مهم‌ترین اقلام خانگی، فرش است که باید به درستی انتخاب شود زیرا فرش منزل یکی از موثر‌ترین اقلام در زیبایی منزل است.

image_d91ed4f11f1f0c2036fc5a99a9fedb3f291caa97

خرید فرش با ارزان‌ترین قیمت و شرایط خرید اقساطی از کارخانه یکی از بهترین روش‌ها برای عده‌ای از مردم است که بدلیل مشکل مالی و شرایط پرداخت نقدی نمی‌توانند فرش دلخواه خود را انتخاب کنند. اما شرکت فرش نگین مشهد هلال این امکان را برای مشتریان خود بوجود آورده تا با خرید فرش قسطی، فرش مدّ نظر خود را انتخاب کنند، با این تسهیلاتی که در اختیار مشتریان قرار گرفته است، بسیاری از مردم روی به خرید اقساطی فرش آورده‌اند و از این تسهیلات استفاده کرده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با نحوه خرید اقساطی فرش و همچنین با نحوه خرید فرش با ارزان ترین قیمت آشنا شوید.

خرید اقساطی فرش ماشینی نگین مشهد هلال

یکی از مهمترین اقداماتی که شرکت فرش نگین مشهد هلال جهت راحتی و آسایش مشتریان خود تدارک دیده‌ است، عرضه فرش به صورت اقساطی به مشتریان خود می‌باشد. از مزایای این طرح می‌توان به عدم نیاز به پیش‌پرداخت و عدم نیاز به ضامن اشاره کرد. البته طرح اقساطی شرکت فرش نگین مشهد هلال مزایای دیگری مانند خرید فرش تا سقف 50 میلیون تومان و پرداخت اقساط آن تا حداکثر36 ماه میتوان اشاره کرد.

خرید اقساطی فرش یا ضرر مالی؟

عده‌ای بر این باورند که با خرید اقساطی ضرر می‌کنند زیرا کالای خریداری شده خود را مقداری گران‌تر از قیمت اصلی تهیه می‌کنند اما گفتنی است که این طرز تفکر کاملا اشتباه است. زیرا اگر شما الان نیاز به کالای مورد نیاز داشته باشید ولی از لحاظ مالی پول کافی نداشته باشید، لازم است ماه‌ها صبر کرده تا پس انداز کردن  قیمت کالا خرید نقدی داشته باشید اما هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت کالای مورد نظر ثابت بوده باشد، آن هم در این شرایط اقتصادی که قیمت‌ها روزانه تغییر می‌کند. اما خرید اقساطی این مشکل را برطرف کرده و اگر قیمت‌ها ثابت نماند، فرقی به حال شما نمی‌کند زیرا شما ماه به ماه قیمت اولیه را پرداخت خواهید کرد.

همچنین با خرید اقساطی از کارخانه مبلغی که پرداخت می‌کنید با قیمت خرید از نمایشگاه‌های سطح شهر مناسب‌تر است و با خرید اقساطی شاید پرداختی شما به قیمت نقدی فروش در نمایشگاه‌های سطح شهر باشد و این خرید به صورت اقساط تا 36 ماه است که در این شرایط اقتصادی ممکن است تا 36 ماه بعد، فرش خریداری شما تا دو برابر هم افزایش قیمت داشته باشد؛ پس نتیجه میگیریم اگر توان پرداخت فرش به صورت نقدی را نداشته باشید، خرید اقساطی همیشه بهترین روش خرید برای کالاهای باقیمت زیاد می‌باشد.

مزایای خرید اقساطی فرش نگین مشهد هلال

این مزایا به صورت ویژه مخصوص حقوق بگیران بانک رفاه و بازنشستگان است، این مزایا عبارتنداز:

  • امکان خرید فرش قسطی بدون پیش پرداخت
  • امکان خرید فرش با اقساط بلند مدت 3 ماهه
  • عدم نیاز به ضامن
  • امکان خرید سریعتر فرش مورد نیاز

مزایای تهیه فرش از شرکت فرش نگین مشهد هلال

* بدلیل تهیه 0 تا 100 فرش در شرکت فرش نگین مشهد هلال، قیمت‌های این کارخانه بسیار منصفانه می‌باشد. این واحد صنعتی شامل ریسندگی، بافت، آهار و تکمیل می‌باشد که از این رو قیمت فرش ماشینی این شرکت در بازار‌های داخلی و صادراتی دارای قیمت رقابتی است.

* این شرکت به دلیل سابقه بالا و سرشناس بودن، در تمامی فرش‌های خود از نخ 100 درصد آکرولیک استفاده می‌کند، حتی در فرش‌ کهنه نما (وینتیج) که یک محصول جدید و منحصربفرد می‌باشد.

* این شرکت بدلیل داشتن حداقل 17 دستگاه بافندگی و بیش از 1000 پرسنل، فرش‌هایی باکیفت عالی و در تنوع بسیار زیاد تولید می‌کند. محصولات این شرکت شامل انواع فرش‌های ماشینی 700، 1000، 1200، 1500 شانه، فرش ماشینی ابریشم، فرش‌های وینتیج (کهنه نما)، گبه فرش، گلیم و جاجیم، فرش چهل تکه و تابلوفرش ماشینی است که بدلیل تنوع بالای محصولات، تلاش نموده است نیاز مشتریان را برآورده سازد.

* بدلیل بافت 0 تا 100 فرش در شرکت فرش نگین مشهد هلال، فرش‌های مدّ نظر مشتری در هر سایز، شانه و رنگبندی قابل بافت می‌باشد. این شرکت با داشتن واحد طراحی، نیاز مشتری را در نیاز به ابعاد و سایز سفارشی برآورده ساخته است. در سایز سفارشی این نکته را باید مد نظر داشته باشید که تمامی ابعاد سفارشی به صورت جفت بافته می‌شود و مانند سایز استاندارد، امکان سفارش تک وجود ندارد.

* یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال، فرش کهنه نما یا فرش وینتیج می‌باشد. این فرش‌ها که به فرش‌های فانتزی هم معروف است اخیرا یکی از پرفروش‌ترین فرش‌ها و مورد استقبال قشر بزرگی از خریداران گرامی شده است، زیرا این فرش‌ها نه تنها از لحاظ کیفیت عالی است و از نخ 100 درصد اکرولیک بافته شده است بلکه دارای طرح‌های بسیار زیبا و خلاقانه می‌باشد، همچنین این فرش‌ها در هر سایز استانداردی به صورت تکی و در سایزهای غیراستاندارد به صورت جفت قابل بافت می‌باشد.

* تمامی فرش‌های شرکت فرش نگین مشهد هلال، 36 ماه ضمانت محصول دارد و خریداران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه ایراد بافتی یا ایراد پس از شستشو فرش، آن را پس داده و هزینه خود را به صورت کامل دریافت کنند.

 خلاصه مطلب:

در این مقاله با عنوان خرید فرش با ارزان‌ترین قیمت و شرایط خرید اقساطی از کارخانه تلاش گردید تا شما را در خرید فرشی با کیفیت و با تضمین بهترین قیمت از کارخانه راهنمایی کرده باشیم. خرید فرش ارزان در شرایط اقتصادی اکنون یکی از دغدغه‌های موجود جهت تهیه اقلام منزل است؛ خرید بی واسطه از کارخانه همیشه یکی از مطمئن‌ترین و ارزان‌‌ترین روش‌ها جهت خرید بوده است. همچنین این شرکت جهت راحتی انتخاب فرش توسط مشتریان و عدم نیاز به خرید حضوری، امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده است؛ از این رو جهت خرید فرش به صورت آنلاین می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فرش نگین مشهد هلال به صورت مستقیم اقدام به خرید از کارخانه فرش کنید.

همچنین یکی از بهترین روش‌های خرید در شرایط اقتصادی اکنون، خرید به صورت اقساطی است که این شرکت جهت رفاه و آسایش حال خریداران عزیز، خرید اقساطی تا سقف 36 ماه را به صورت اینترنتی و حضوری فراهم کرده است. جهت مشاهده و خرید اینترنتی محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال می‌توانید به نشانی اینترنتی www.neginhelal.com مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماس 09393618183 با واحد فروش شرکت در تماس باشید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.