کد خبر : 13534 / /
/

راه اندازی کسب و کار در شرایط فعلی، با وجود مشکلات اقتصادی و بحران های مالی، بسیار مشکلتر از قبل شده. شاید بیش از گذشته لزوم آشنایی به راهکارهای مدیریتی و تبلیغاتی و بازاریابی باعث شده تا این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار شود. اینکه بتوانید از وضعیت موجود با شرایط و امکاناتی که دارید، استفاده بهینه تری برای مدیریت کسب و کار خود ارائه نمایید. 

در وضعیت مطلوب تری نیز به توسعه کسب و کار خود بیاندیشید. بله همینطور است. مشکلات اقتصادی و بحران های مالی، برای همه کسب و کارها خصوصا مشاغل ساختمانی هست و خواهد بود. کسب و کار شما در چه حالی است ؟ آیا قصد دارید به همین وضعیت ادامه دهید یا برنامه ای برای توسعه کسب و کار خود دارید؟ برای خروج از این وضعیت رکود و یا جهت توسعه کسب و کار خود چه فکر و برنامه ای دارید؟ 

آیا برای توسعه کسب و کار خود، باید نیروی انسانی بیشتری استخدام کنم؟

لزوما خیر. میتواند یکی از راهکارها، توسعه منابع انسانی است و آموزش به افراد تحصیلکرده برای فروش و بازاریابی ست. 

اما قبل از اینکه بفکر توسعه منابع انسانی خود باشید، سعی کنید تا خلأهای موجود در سیُتم تبلیغات و بازاریابی خود را بررسی کنید. خیلی از مواقع می‌توانید با بکارگیری روش‌های نوین تبلیغاتی و بازاریابی با استفاده از رسانه های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ، از تعداد نفرات شرکت خود، استفاده بهینه تری ببرید و این نفرات در جاهای دیگری نقش بهتری از خود ایفا کنند.

تبلیغات و بازاریابی در هر صنعتی یکی از مهمترین مسائلی ست که باید به آن نگاه ویژه و علمی داشت از این رو برای اجرای تبلیغات و بازاریابی موثر می توانیم با بکاریری افراد متخصص در کسب و کار خود، اجرای این موضوع را به خوبی و اصولی پیش برد شاید بنا ه دلایلی نتوان از افراد متخصص استفاده کرد در این شرایط یکی از راهکارهای مناسب می تواند برونسپاری این امور توسط شرکتها و آژانس های دیجیتال مارکتینگ باشد .

پیشنهاد هایی که سایت بسپار، برای توسعه کسب و کار شما دارد

سایت بسپار، برای شما عزیزانی که قصد فعالیت و موفقیت در کسب و کارخود دارید، راهکاریی پیشنهاد می‌کند که با بکارگیری و استفاده از این روشها، می‌توانید بطور چشمگیری در منابع انسانی خود، مدیریت و بهره وری مؤثرتری داشته باشید و اگر هم نیاز به اضافه کردن منابع انسانی داشته باشید، در مسیر افزایش تولید محصول باشد. 

مواردی که پیشنهاد میکنیم:

۱. راه اندازی یک سایت خدماتی یا فروشگاهی، برای معرفی آنچه شما انجام می‌دهید و خدماتی که ارائه میکنید

۲. راه اندازی شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام و لینکدین ، برای ارتباط مستقیم با مخاطبین کسب و کار شما

۳. استفاده از یک crm مناسب، برای رصد همه مخاطبینرو مشتریانی که با آنها قبلا و یا در حال حاضر در ارتباط هستید.

۴. تهیه یک لیست ۲۰ تا ۵۰ سایت تبلیغاتی، برای درج آگهی و بروزرسانی روزانه در این سایتها که بتواند ضمن برندسازی کسب و کار شما، خدمات و محصولات شما را در سایتهای مختلف معرفی نماید.

برای انجام صحیح کار درج آگهی و تبلیغات، حتما با مشاورین بسپار، مشورت نمایید

 

معرفی سایت بسپار:

سایت بسپار فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۲ شروع کرد. در ابتدا بطور تخصصی روی خرید و فروش املاک در محدوده تهران، کرمانشاه و قزوین فعالیت می‌کرد و با گذشت چند سال تجربه کاری، زمینه کاری خود را به معرفی کسب و کارهای ساختمانی و امور مشاغل مرتبط، گسترش داد. با این هدف که بتوانیم در یک زمینه و صنعت ساختمان، به شکل مؤثرتری وارد عمل شده و کمک حال شما عزیزان باشیم.

خدمات سایت بسپار؛

این سایت در ۵ زمینه اصلی به شما خدمات ارائه می‌کند. 

  1. مشاوره رایگان برای مدیریت کسب و کار
  2. خدمات آگهی و نیازمندی های صنعت ساختمان 
  3. خدمات رپورتاژ آگهی
  4. تولید محتوای آگهی و رپورتاژ 
  5. تهیه گزارش خبری از حصور شما در نمایشگاه و یا معرفی محصولات و خدمات شما 

سایت بسپار چطور به توسعه کسب و کار شما ، کمک میکند؟

ما با ارائه راهکارهای مناسب و پکیج های تبلیغاتی، شرایط معرفی و بازدید بیشتر از کسب و کار شما را در سایت بسپار فراهم میکنیم تا ضمن بهبود رتبه سئوی سایت و کسب و کار شما در گوگل، برندسازی کسب و کار شما در شرایط مناسبی با هزینه و تعرفه ای مناسب انجام شود.

اول از همه به شما توصیه می‌کنیم قبل از شروع همکاری با ما، شرح مختصری از وضعیت فعلی و اهدافی که برای کسب و کار خود دارید، با ما در میان بگذارید. 

خدمات رپورتاژ آگهی، یکی از مناسب ترین روش هایی ست که برای برندسازی، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و بهبود رتبه سئوی سایت شما موثر است که در بخش تازه های صنعت ساختمان، به آدرس www.bespar.net/blog در دسترس می باشد و در کنار آن، استفاده از آگهی‌های سه ماهه و یکساله در بخش نیازمندی های صنعت ساختمان سایت به آدرس www.bespar.net/ads می باشد، می‌تواند بسیار موثر باشد. 

راه های ارتباطی با سایت بسپار

از طریق واتس اپ با شماره 09122204073 با ما در ارتباط باشید و مشکلات و و یا درخواست های کسب و کاری خود را مطرح نمایید

 

با آرزوی موفقیت برای رشد و توسعه کسب و کار شما

سایت بسپار

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.