کد خبر : 13798 / /
/

هدف بسیاری از گردشگرانی که در تور اسپانیا شرکت می کنند، بازدید از جشن های سنتی اسپانیا می باشد. شما می توانید از طریق آژانس مسافرتی سفیران گشت مجری مستقیم تورهای خارجی، تور اسپانیای مدنظر خود را انتخاب کرده و آن را رزرو کنید. همچنین توجه داشته باشید که با شرکت در تور اسپانیا، می توانید جشن های سنتی کشور اسپانیا را از نزدیک مورد تماشا قرار دهید. جشن های سنتی در تمام روستاها و شهرهای کشور مذکور در حال برگزاری می باشد که بهترین زمان برای شرکت در جشن های یاد شده نیز ماه های اکتبر و سپتامبر خواهد بود. معروف ترین جشن سنتی کشور اسپانیا را، جشن سمانا سانتا شکل داده است که در ایام عید برگزار شده و طرفداران بسیار زیادی را نیز به خود اختصاص داده است.

تور اسپانیا سفیران گشت

بهترین زمان برای شرکت در کنسرت های زنده کشور اسپانیا 

موسیقی از مهمترین پایه های فرهنگی مربوط به مردمان کشور اسپانیا می باشد که شما نیز می توانید در یکی از کنسرت های زنده برگزار شده در مادرید شرکت نموده و از نزدیک با شور و هیجان مردم اسپانیایی، آشنا شوید. همچنین گردشگران می توانند با رزرو تور اسپانیای مدنظر خود، فرصت شرکت در یکی از کنسرت های زنده کشور یاد شده را به دست آورند. همچنین بسیاری از کنسرت های زنده کشور مذکور، در فصل بهار و اوایل فصل تابستان برگزار می شود و گردشگران می توانند با شرکت در تور اسپانیای مدنظر خود، لحظات بی نظیری را تجربه کنند. از معروف ترین فستیوال های موسیقی کشور اسپانیا می توان به سونار، مدکول، بیلبائو بی بی کی و پریماورا ساوند اشاره نمود. سالانه هزاران توریست و گردشگر برای شرکت در کنسرت های یاد شده، روانه کشور اسپانیا می شوند.

هزینه های زندگی در کشور اسپانیا 

یکی از مهمترین موضوعاتی که گردشگران بایستی قبل از شرکت در تور اسپانیا فرانسه، به آن توجه داشته باشند، هزینه های مربوط به زندگی در کشور یاد شده می باشد. لازم به ذکر خواهد بود که هزینه های مربوط به خورد و خوراک و اقامت در کشور اسپانیا بسیار متغیر بوده و از شهری به شهر دیگر، متفاوت می باشد. البته شما با شرکت در تور اسپانیا، دغدغه ی کمتری را در خصوص هزینه های اقامت خواهید داشت. همچنین در نظر داشته باشید که هزینه های رفت و آمد درون شهری، بسیار مناسب بوده و گردشگران می توانند با خرید بلیط های گردشگری و توریستی، به راحتی در سطح شهرهای اسپانیا، جا به جا شوید. در حالت کلی، هزینه ای زندگی در کشور اسپانیا مناسب می باشد. 

تور اسپانیا سفیران گشت

نکات مورد توجه در حین سفر به کشور اسپانیا 

حال که تصمیم گرفته اید در تور اسپانیا شرکت کنید، بهتر است به یک از مهمترین نکات توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید یک سفر باشکوه و لذت بخشی را برای خود به ارمغان آورید. مهمترین نکات مورد توجه قبل از شرکت در تور اسپانیا، عبارتند از:

  •  توصیه می شود که حتما چند جمله ی اسپانیایی یاد بگیرید تا بتوانید در صورت نیاز، از آنها استفاده کنید.
  • به فرهنگ مردم محلی اسپانیا احترام قائل باشید و سعی کنید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.
  • پیشنهاد می کنیم که به زمان و تاریخ انقضای ویزای گردشگری خود توجه لازم را داشته باشید و قبل از به پایان رسیدن اعتبار آن، کشور اسپانیا را ترک کنید.
  • در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگواری در کشور اسپانیا، سریعا به کنسولگری ایران مراجعه نمایید و درخواست کمک کنید.
  •  تحت هر شرایطی، مراقب کیف و اشیاء گران قیمت خود باشید چرا که کیف قاپی در کشور اسپانیا بسیار رایج می باشد. 

اگر قصد دارید از کشور ایران به کشور اسپانیا بروید. لازم است بدانید این مهم نیازمند دریافت ویزا است. شما بدون در اختیار داشتن ویزای مسافرتی عملا حق عبور از مرزها و ورود به خاک اسپانیا را نخواهید داشت. دریافت ویزا پروسه ای را می طلبد که این خود شامل هزینه است. از این میان می توان به استطاعت مالی اشاره کرد. لازم به ذکر است که بهترین مبلغ تمکن مالی برای دریافت ویزای اسپانیا رقمی در حدود 100 الی 200 میلیون تومان برآورد شده است. هزینه ی  سفارت، هزینه تهیه بلیط هواپیما، هزینه ی رزرو هتل، هزینه خورد و خوراک، هزینه حمل و نقل و جا به جایی، تور لیدر، عوارض خروج، بیمه سفر و .... از جمله هزینه های جاری هستند که برای سفر به کشور اسپانیا باید آنها را در نظر گرفت.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.