کد خبر : 13868 / /
/

بهترین فرش ماشینی ایرانی با کیفیت کدام است؟ از کجا تشخیص بدهیم؟

فرش یکی از اقلامی است که در هر خانه ای وجود دارد. هر کسی حداقل یک بار در طول زندگی خود اقدام به خرید آن نموده است. یکی از چالشهای اصلی در این زمینه خرید فرش باکیفیت و با دوام می باشد. کدام فرش ماشینی ایرانی با کیفیت است؟ چه معیارهایی ضامن کیفیت یک فرش است؟ درجه بندی فرش ماشینی ایرانی از نظر کیفی به چه صورت است؟ و سوالات بیشمار دیگر که در این مطلب تلاش شده است به آنها پاسخ داده شود. در ادامه با ما همراه باشید.

ایران مهد تولید فرش ماشینی یا دستبافت است، به طوری که در حال حاضر همه‌ی دنیا به کیفیت فرش‌های ایرانی ماشینی پی برده‌اند. امروزه خرید اینترنتی فرش ماشینی در ایران به کرات اتفاق می‌افتد و اگر شما هم قصد خرید چنین فرشی را دارید، کافی است که مقاله‌ی امروز ما را مطالعه کنید چرا که در این مطلب به موارد و نکاتی در خصوص فرش‌های ماشینی خواهیم پرداخت. ضمناً در انتهای مقاله نیز به یک مرکز معتبر به جهت استعلام قیمت فرش ماشینی و همچنین خرید اینترنتی فرش ایرانی ماشینی خواهیم پرداخت.

خرید اینترنتی فرش ماشینی

 

 

 

عوامل اثرگذار در کیفیت فرش ماشینی :

1. مواد خام بکار رفته در تولید فرش ماشینی

یکی از مهمترین عواملی که منجر به تولید فرش ماشینی ایرانی با کیفیت میشود نوع مواد خام بکار رفته در آن است. بخاطر تیراژ بالای تولید در فرش ماشینی و نیاز به الیافی با ویژگی های کاملاً مشخص و یکنواخت، استفاده از الیاف طبیعی، به عنوان مواد اولیه این صنعت، چندان آسان نیست.شرکت تولیدی رسول اصفهان ( قالی سلیمان ) از الیاف کمیاب درالون آلمان در تولید فرش های خود استفاده می شود . این الیاف بخاطربسیار  کیفیت و قیمت  بالا در فرش های کمی استفاده می شود. اما شرکت قالی سلیمان ازاین الیاف با کیفیت  در فرش های خود استفاده می کند.

2.جنس نخ های تار و پود

3.جنس نخ های خاب

4.کیفیت دستگاه های بافندگی

 

بهترین فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی از شرکت تولیدی و صنعتی قالی سلیمان

شرکت تولیدی قالی سلیمان از جمله مراکز معتبر فروش فرش ماشینی محسوب می‌شود که در حال حاضر مشتریان زیادی داشته و توانسته است رضایت اکثریت افراد را جلب کند. از جمله مزایای بکارگیری از این شرکت به جهت خرید اینترنتی فرش ماشینی، استفاده از الیاف درالون آلمان است که بهترین الیاف در نوع خود در دنیا می باشد. از افتخارات این شرکت داشتن نمایندگی فروش در 70 کشور دنیا است که باعث شهرت بیش از پیش فرش‌های ماشینی ایرانی شده است. همچنین این شرکت در ایران نیز دارای بیش از 60 نمایندگی در شهرهای مختلف بوده که خرید فرش ماشینی با الیاف کمیاب درالون آلمان آسان کرده است.

ضمناً گفتنی است که ارسال رایگان فرش به شهرهای مختلف از دیگر مزیت‌های خرید از این فروشگاه اینترنتی فر ش قالی سلیمان به حساب می‌آید که از جمله افتخارات آن انتخاب بعنوان واحد نمونه سال در صادرات و مصرف کننده بوده است.

 

حال اگر خواهان خرید انواع فرش ماشینی با قیمت فرش مناسب و کیفیت عالی هستید، کافی است که با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده، با مشاوران تیم تخصصی فروشگاه اینترنتی خرید  قالی سلیمان ارتباط برقرار کنید.

قالی سلیمان

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.