کد خبر : 14108 / /
/

پوست تاثیرگذارترین عضو بدن در زیبایی است که شادابی و سالم بودن آن بخش مهمی از زیبایی انسان را تشکیل می‌دهد. داشتن پوست زیبا به خصوص در ناحیه صورت آرزوی هر کسی است. از مهم‌ترین معیارهای زیبایی پوست می‌توان به صاف و یک دست بودن پوست و بدون چین و چروک بودن آن اشاره کرد. تزریق ژل یک روش فوق العاده برای افزایش زیبایی پوست که با آن می‌توان بازگشت جوانی و نشاط پوست را تضمین نمود. البته باید توجه داشت که تزریق ژل شرایط خاصی دارد و باید با دقت زیادی از این روش استفاده کرد.

یکی از مهم‌ترین  تاثیرات تزریق ژل بر روی پوست رفع چین و چروک‌ها به خصوص در صورت است. با بالا رفتن سن و تحت تاثیر عوامل محیطی مثل تغذیه نامناسب، بیماری‌ها، آلودگی هوا و ... چین و چروک‌های پوست صورت و سایر اعضای بدن افزایش می‌یابد. با استفاده از تزریق ژل می‌توان جوانی را به بخش‌های مختلف پوست بخشید؛ به طوری که اصلاح حالت بینی، خط خنده، گونه و زیر چشم با استفاده از تزریق ژل امکان پذیر است. به همین دلیل انواع ژل مثل ژل خط خنده یا ژل بینی طراحی شده که برای نواحی مختلف استفاده می‌شوند.

تزریق ژل چیست ؟

ماده‌ای که باعث پر شدن پوست شده و شادابی را به آن می‌بخشد ژل یا فیلر نامیده می‌شود. برای استفاده از این ماده باید آن را به زیر پوست تزریق کرد و به همین دلیل به فرایند آن تزریق ژل می‌گویند. این روش باعث افزایش حجم موضعی یک نقطه می‌شود و اثرات افزایش سن مثل چین و چروک را از بین می‌برد. ژل‌ها از ترکیبات مختلفی ساخته شده‌اند و علاوه بر تنوع در مدل‌ها، با برندهای مختلفی نیز عرضه می‌شوند.

تزریق ژل به عنوان یک متد جوانسازی می‌تواند جذابیت را با حالت طبیعی برای شما فراهم کند. عمل تزریق فیلر سرپایی بوده و عارضه یا پیچیدگی خاصی ندارد. این ژل در بخش‌های مختلفی مثل خط خنده، گونه، فک، بینی، خط پیشانی و ... کاربرد دارد. به همین دلیل انواع ژل مثل ژل بینی، ژل گونه و ... با کاربردهای متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. نتایج تزریق ژل واقعاً رضایت بخش است و باعث افزایش جذابیت و اعتماد به نفس شما خواهد شد.

تاثیر تزریق ژل بر جوانسازی پوست

هنگامی از تزریق ژل برای جوانسازی پوست یا حجم دهی استفاده می‌کنید حتماً باید با پزشک متخصص صحبت کنید و به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کنید. در طی جلسات مشاوره مقدار و نوع ژل مناسب را تشخیص می‌دهد و از عدم وجود حساسیت به تزریق ژل اطمینان می‌یابد. همچنین از این طریق راحت‌تر می‌توانید در مورد نیاز خود به تزریق ژل به جمع بندی برسید.

در صورتی که چین و چروک‌های وسیعی در پوست خود می‌بینید بهترین راه استفاده از تزریق ژل برای جوانسازی پوست است. ژل با پر کردن حفره‌های زیر پوست و افزایش رطوبت آن باعث جوانسازی پوست می‌شود. این روش کاملاً استریل است و هیچ عارضه بلند مدت و شدیدی ندارد. البته نقش مراجعه به پزشک حاذق و باتجربه و کلینیک درمانی خوش سابقه را نباید فراموش کرد. با استفاده از تزریق ژل می‌توان بسیاری از نواقص پوست مثل حفره‌ها، چین و چروک، زاویه چانه، خط خنده، قوز بینی و ... را اصلاح کرد و با این روش جوان‌تر شدن را ممکن ساخت.

تزریق ژل صورت

انواع تزریق ژل

همانطور که گفتیم انواع مختلفی از ژل‌ها وجود دارند که کاربردهای گوناگونی دارند و با توجه به نیاز شما انتخاب می‌شوند. البته تمام این ژل‌ها به منظور جوانسازی و بهبود حالت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع تزریق ژل شامل تزریق دائمی و موقت هستند که خود به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند:

ژل دائم

ژل یا فیلرهای دائمی بعد از تزریق جذب نمی‌شوند و تا ابد در ناحیه تزریق شده باقی می‌مانند. انتخاب این ژل‌ها با توجه به نیاز شما و عوارضی که تحمل آن را دارید صورت می‌گیرد؛ اگرچه تزریق ژل دائمی به دلیل احتمال عفونت، آسیب و پشیمانی، امروزه کمتر کاربرد دارد. یک نمونه از ژل‌های دائمی پلی متیل متاکریلات است که برای برجسته کردن لب یا اصلاح چروک‌های اطراف بینی به کار می‌رود.

ژل موقت

تزریق ژل موقت بسیار پرکاربرد است و هر روز نیز کیفیت آن بیشتر می‌شود. این ژل‌ها از موادی ساخته شده‌اند که با بافت‌های طبیعی بدن سازگار هستند و پس از گذشت مدتی جذب می‌شوند. البته این ژل‌ها نیز حداقل 1 سال دوام و ماندگاری دارند و با ترمیم ماندگاری آنها افزایش نیز می‌یابد.  این نوع ژل خود به چند دسته تقسیم می‌شود که شامل:

  • ژل کلاژنی : تولید کلاژن با افزایش سن کاهش می‌یابد و با تزریق ژل کلاژن می‌توان این مشکل را جبران کرد. این ژل به صاف کردن چین و چروک‌های صورت، فرو رفتگی‌ها و ترمیم جای زخم‌ها کمک می‌کند.
  • ژل هیالورنیک اسید : هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی در بدن است که باعث افزایش رطوبت پوست و بافت‌های اطراف آن می‌شود. این ژل باعث بهبود فرورفتگی‌های پوست، گونه، پیشانی، دور چشم و دهان و برجسته شدن لب‌ها می‌شود. تزریق ژل هیالورنیک اسید برای افرادی که صورت لاغر دارند بهترین گزینه است.
  • هیدروکسی آپاتیت کلسیم : این ژل به عنوان یک فیلر استفاده می‌شود و در از بین بردن چین و چروک یا خط خنده نقش بسیار مهمی دارد. علاوه بر این می‌توان از این ژل برای پر کردن حفره‌ها و افزایش حجم گونه یا لب استفاده کرد. ژل گونه نام دیگر این نوع ژل است.
  • پلی لاکتیک اسید : این نوع ژل یک ماده مصنوعی است که تولید کلاژن را تحریک می‌کند و ماندگاری بالایی دارد.

کاربردهای تزریق ژل

همانطور که گفتیم کاربرد اصلی تمام انواع ژل‌ها جوانسازی و رفع آثار افزایش سن است. این ژل‌ها برای حجیم کردن اعضای مختلف صورت و رفع چین و چروک‌های اضافی به کار می‌روند. به عنوان مثال با تزریق ژل گونه یا ژل بینی می‌توان فرم این اندام‌ها را اصلاح کرد. همچنین با ژل‌های جوان کننده می‌توان خط لبخند را به صورت بسیار باکیفیتی محو کرد. کاربردهای اصلی تزریق که تایید شده‌اند شامل:

  • از بین بردن چروک‌ها : با استفاده از تزریق ژل می‌توان چروک‌های اضافی ناشی از افزایش سن را به طور کامل از بین برد. خطوطی مثل خط پیشانی، خط خنده، چین های زیر چشم و ... با این روش بهبود می‌یابند. در این بین تزریق ژل به منظور محو کردن خط خنده یا خط پیشانی متداول‌تر است.
  • از بین بردن گودی زیر چشم : سیاهی و گودی زیر چشم با افزایش رطوبت و انعطاف پذیری ناشی از ژل بهبود می‌یابد.
  • اصلاح فرم بینی : با استفاده از تزریق ژل بینی می‌توان حالت صاف و طبیعی به بینی بخشید.
  • جوانسازی پوست دست : گاهی ممکن است چروک‌های روی دست زیبایی را تحت تاثیر قرار دهند. با تزریق فیلر می‌توان حجم زیر پوست دست را افزایش داد و پوست حالت جوان‌تری پیدا کند.
  • حجم دهی و زاویه دهی : استفاده از ژل برای حجم دادن و زاویه دهی به نواقص صورت یک روش بسیار تاثیرگذار و مناسب است. با استفاده از تزریق ژل می‌توان لب‌ها و گونه‌ها را برجسته کرد و زاویه مناسب چانه را ایجاد نمود. همچنین با تزریق ژل بینی می‌توان فرم آن را اصلاح نمود.

در حال تزریق ژل گونه

تزریق ژل برای چه کسانی مناسب است ؟

می‌توان گفت که بیشتر افرادی که احساس می‌کنند به تزریق ژل برای اصلاح پوست و فرم اندام‌های خود احتیاج دارند، کاندید مناسب این تکنیک هستند. اما این متد نیز مثل هر روش زیبایی دیگری با محدودیت‌هایی مواجه است. استفاده از ژل یا فیلر برای تمام جنسیت‌ها مناسب است و هر کسی می‌تواند از آن برای جوانسازی و افزایش طراوت چهره خود استفاده کند.

برای استفاده از این روش باید انتظارات واقع بینانه‌ای از آن داشته باشید، وضعیت سلامت عمومی مناسبی داشته باشید، با بیماری‌های مزمن درگیر نباشید و حساسیتی به تزریق ژل نداشته باشید. همچنین باید گفت که بهتر است متقاضیان از چند هفته قبل از تزریق فیلر،‌ مصرف سیگار یا الکل را قطع کنند. همچنین باید گفت که این روش اغلب برای متقاضیان بالای 30 سال به کار می‌رود اما کسانی که بیشتر از 18 سال سن دارند مجاز به استفاده از ژل هستند.

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل به عنوان یک روش بی خطر، سرپایی، غیر تهاجمی، اثبات شده و موثر، مزایای زیادی برای پوست و زیبایی ژشما خواهد داشت. این مزایا شامل:

  • قابلیت اصلاح نتایج
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم
  • محو کردن موثر انواع خطوط و چروک‌های صورت
  • فرم دهی صورت
  • مشاهده نتایج بلافاصله بعد از تزریق ژل
  • دوره نقاهت کوتاه و توانایی بازگشت به فعالیت‌های روزمره
  • طبیعی بودن نتایج

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل با توجه به شرایط فرد و کلینیک‌های مختلف، متفاوت است. دستمزد پزشکان مختلف متفاوت خواهد بود. قیمت و برند ژل و خدماتی که کلینیک به شما ارائه می‌کند بر هزینه این عمل تاثیر می‌گذارد. اما مهم‌ترین عامل در تعیین هزینه تزریق ژل مراتب تزریق است. با توجه به نیاز شما ممکن است به چند جلسه تزریق و در چند ناحیه احتیاج داشته باشید که قاعدتاً با افزایش مراتب تزریق هزینه نیز افزایش پیدا می‌کند. برای اطلاع از هزینه دقیق تزریق ژل و دریافت مشاوره رایگان توصیه می‌کنیم با ما ارتباط برقرار نمایید.

هزینه تزریق ژل ارتباط مستقیم با مقدار ژل مصرفی، برند ژل و میزان تبحر پزشک شما دارد. لذا درج قیمت کار ساده ای نیست. بهتر است برای دریافت قیمت تزریق ژل گونه از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

 
  • خط ویژه : ۵۴۵۰۳ – ۰۲۱
  • خط مستقیم : ۸۸۸۷۰۴۸۰ – ۰۲۱
  • واتس اپ : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱
  • صفحه اینستاگرام کلینیک خانه سفید : whdc.ir@

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.