اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

این دختر آبرو خانواده اش را برد | بی حیثیت شدن این دختر جوان قبل از ازدواج

دختر تهرانی که قبل از ازدواج آبرویش رفته بود از پسر شیطان صفت شکایت کرد.

این دختر آبرو خانواده اش را برد | بی حیثیت شدن این دختر جوان قبل از ازدواج
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از انتشار تصاویر خصوصی و دردسرساز شدن روابط و دوستی های اینترنتی قبل از ازدواج خبر داد.

 سرهنگ موسوی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران عنوان کرد: با ورود یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه شکواییه خود با دستور مقام قضایی با موضوع انتشار تصاویر خصوصی و تهدید در شبکه های اجتماعی، خواستار رسیدگی شد.

این مقام انتظامی تشریح کرد: در گام اول کارشناسان پلیس فتا اقدام به ثبت اظهارات شاکی کرده و پس از آن با انجام تحقیقات فنی و تخصصی از اکانت ایجاد شده در شبکه اجتماعی متوجه سرنخ هایی شدند که با پیگیری های بعدی توانستند فرد گرداننده صفحه شبکه اجتماعی را شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با شناسایی متهم و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم به پلیس فتا احضار شد و طی بازجویی اولیه ابتدا منکر جرم صورت گرفته شد اما در ادامه بازجویی های صورت گرفته و با مشاهده اسناد و مدارک موجود در پرونده راهی بجز اعتراف نداشت.

دوستی اینترنتی قبل از ازدواج باعث دردسر و اخاذی شد

موسوی این گونه تشریح کرد متهم پس از روبرو شدن با ادله دیجیتال موجود در پرونده این گونه بیان داشت: بنده با شاکیه قبلا در ارتباط بودم و بعد از اینکه متوجه شدم قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد نتوانستم تحمل کنم و بدلیل اینکه در مدتی که با وی تعامل داشتم از او عکس های زیادی داشتم تصمیم گرفتم با ایجاد یک اکانت در شبکه اجتماعی و بارگذاری عکس های شاکیه انتقام خود را از وی بگیرم.

این مقام مسئول گفت: پس از تکمیل پرونده و درج اعترافات متهم، پرونده به همراه شاکی و متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

سرهنگ موسوی به مردم هشدار داد: شهروندان این موضوع را همیشه مدنظر داشته باشند که ایجاد ارتباط و دوستی قبل از ازدواج و اعتمادهایی که به واسطه این نوع ارتباط ها بین افراد صورت می پذیرد این امکان را به وجود می آورد که فرد در آینده درگیر مسائلی چون مزاحمت، اخاذی و غیره قرارگیرد؛ لذا توصیه می شود که عکس ها و تصاویر شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارید.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از هموطنان درخواست کرد: از آنجایی که همکاران بنده به صورت شبانه روز در خدمت شهروندان بودند و با رصد و پایش فضای مجازی به دنبال برقراری امنیت سایبری شهروندان می باشند، لذا هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت های سایبری با پلیس فتا در میان بگذارید.

دیدگاه خود را ارسال کنید