کد خبر : 1585 / /
/

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در طول زندگی‌‌تان آن‌گونه که باید و شاید خودتان را تحویل نگرفته‌اید و از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، در سال تولدتان تغییر رویه دهید و بیشتر از همیشه به فکر خودتان باشید. آرزوهای خود را محال می‌دانید و دست از تلاش کشیده‌اید. این وضعیت چیزی به غیر از شکست برای شما به دنبال نخواهد داشت. در سال تولدتان به آرزوهایی که در سر دارید اهمیت بدهید و مطمئن باشید بخت با شما یار خواهد بود و به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان خواهید رسید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید،‌ از این روحیه به نفع خودتان استفاده کنید و کارها را بهتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی در ماه‌های سال تولدتان با مشکلی روبرو نخواهید شد تا به مرداد سال آینده برسید. در این ماه گره‌ای در کار شما می‌افتد و پول کم می‌آورید. به صلاح شماست که در ماه‌های آغازین سال تولدتان پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. آبان ماه سال آینده زمان بسیار حساسی برای شماست و در این ماه فرصتی برای آغاز تجارت مهمی فراهم می‌شود. از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره بگیرید و دامنه دستاوردهای خود را گسترش دهید. ماه‌های سال تولدتان را با کار و تلاش شبانه‌روزی ادامه دهید تا به بهمن سال آینده برسید. در این ماه حجم کار شما کمتر می‌شود و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید در کنار دوستان و آشنایان خوش بگذرانید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌‌های خوش به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های بعدی زندگی‌تان تبدیل شود.

فروردین

مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. دیدگاه خود نسبت به همسر یا عشق زندگی‌تان را تغییر دهید و به ایشان سخت‌نگیرید. سفری در پیش دارید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز خواهید گشت. امروز سرتان به انجام کار غیرضروری بند می‌شود و مدت زیادی از وقت خود را به کارهای بیهوده اختصاص خواهید داد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که وقت با ارزش شما برای انجام کارهای بیهوده تلف نشود.‍

 

 اردیبهشت

اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای انتظار شما را می‌کشد و امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید.  اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز شما را مهمان عشقی گرم و خاطره‌انگیز خواهد کرد. از معاشرت با افرادی که آشنایی کاملی از آنها ندارید برحذر باشید. رابطه خود با دوستان صمیمی را گسترش دهید. 

خرداد

دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌بینید، این روحیه را امروز تغییر دهید و عینک بدبینی را از چشم بردارید. انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت دیگران را ندارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان از شما دوری بگیرند و کسی علاقه‌ای به نشست‌و‌برخاست با شما نداشته باشد. امروز زمان مناسبی است که بخل و حسد را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های آنها از صمیم‌قلب لذت می‌برید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌بانکی‌تان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. برای انجام کار مهمی که در پیش دارید با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای شما تبدیل خواهد کرد. قسمتی از روز را به انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه اختصاص دهید و با انجام این کارها به آرامش برسید.

تیر

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. سفری در پیش رو دارید، این سفر خسته‌کننده به نظر می‌رسد و نمی‌خواهید به مسافرت بروید. اما از این سفر گریزی نیست و باید به هر قیمتی که شده بار سفر ببندید. اختلاف‌ها را کنار بگذارید و عاشقانه همسر یا عشق زندگی‌تان را دوست بدارید. از بودن در تنهایی لذت می‌برید، امروز روز شماست چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا در گوشه‌ای بنشینید و حسابی با خودتان خلوت کنید.

مرداد

روزی شلوغ و پرمشغله را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی روی سرتان آوار شده‌است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که انرژی لازم را برای انجام این کارها بدست خواهید آورد و به‌رغم کارهای زیادی که برای انجام‌دادن دارید، کار نیمه تمامی به فردا موکول نخواهد شد. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید.  بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت های زندگی کنار بیایید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید. 

شهریور

خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید.  توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتی‌‌تان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلاً به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید.   از شلوغی خسته شده‌‌اید و می‌خواهید مدتی از جمع فاصله بگیرید، این رویکرد هیچ اشکالی ندارد و بهتر است در اولین فرصت کمی به خودتان مرخصی بدهید و از تنهایی لذت ببرید.

مهر

فکر به چیزهای منفی را کنار بگذارید و با مثبت‌گرایی، روحیه‌تان را تقویت کنید. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که به وی قرض داده‌اید را باز می‌گرداند. ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ها لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارد، اجازه ندهید این نگرانی‌ها روز شما را خراب کند و با صحبت با فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید، غم‌های خود را زمین بگذارید و روز را با تلاش و نشاط ادامه دهید. روزی رمانتیک و سرشار از عشق و محبت را تجربه می‌کنید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. از سرمایه‌گذاری‌های مشکوک و پرخطر پرهیز کنید. در غیر این‌ صورت ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد.

آبان

فرد مهم و سرشناسی امروز سر راه شما قرار می‌گیرد و آشنایی با این فرد زمینه موفقیت‌های شما را فراهم می‌کند. برای حل مشکلات مالی خود از اعضای خانواده کمک بگیرید. پولی به دست شما خواهد رسید و این پول زمینه شادی شما و اعضای منزل را فراهم می‌کند. فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.  انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. یکی از اطرافیان از رفتار شما سوءبرداشت می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید. سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید و دیدارها را تازه کنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

آذر

امروز همسر یا عشق زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای بهبود روحیه‌تان در نظر گرفته‌است. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید. بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید و چیزی نگویید که زمینه دلخوری همسر یا عشق زندگی‌تان را فراهم کند. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده و مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. فرصتی پیدا می‌کنید تا کدورت‌های قدیمی را کنار بگذارید و روز عاشقانه‌ای را با همسر یا عشق زندگی‌تان به پایان برسانید.

دی

با انرژی و اعتمادبه‌نفس از خواب بلند شده‌اید، به لطف این روحیه مشکلات را از سر راه بردارید. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم می‌کند.  به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد. برنامه‌های مهمی برای امروز کشیده‌اید، اما کار ضروری برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان پیش می‌آید و نقشه‌های‌تان نقش بر آب خواهد شد. بیماری به جان یکی از دوستان یا اعضای خانواده افتاده است، این فرد را در شرایط سخت تنها نگذارید.

بهمن

منفی‌بافی را کنار بگذارید و نیمه پر لیوان را ببینید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. فشار بیش‌ازحد به همسر یا عشق زندگی‌تان را کنار بگذارید و رفتاری شایسته با ایشان داشته باشید. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری نمایید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. فردی از میان آشنایان صحبت‌های ناخوشایندی را درباره شما با همسر یا عشق زندگی‌تان مطرح کرده‌است. مهمانی خودمانی و کوچکی ترتیب‌داده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

اسفند

فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.  یکی از آشنایان واقعیتی را از شما پنهان کرده و این وضعیت شما را دلخور و ناراحت خواهد کرد. لحن کلام تند و آزاردهنده‌ را کنار بگذارید و با مهربانی صحبت کنید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود. امروز روحیه‌ای دمدمی‌مزاج پیدا خواهید کرد و احتمال زیادی وجود دارد که نظرهای خود را دائم تغییر دهید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.