کد خبر : 5860 / /
/

شاهد عینی: «راننده اتوبوس در ورود به پیچ جاده، به خبرنگاران گفته است ترمزهای اتوبوس کار نمی‌کند، کمربندهای‌تان را ببندید و اتوبوس بعد از دقایقی چپ و به دره سقوط می‌کند.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی درباره حادثه سقوط اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده گفت: در این حادثه ۲۶ نفر در اتوبوس مصدوم شدند که متاسفانه ۲ نفر از خبرنگاران فوت شدند.

گفت و گویی با مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده را مشاهده می کنید.

گفتگو با مصدومان واژگونی حادثه

ریحانه یاسینی

جواد آقازاده در گفتگو خبرنگار مهر افزود: این اتوبوس شامل ۲۰ خبرنگار، ۴ نفر از ستاد احیای دریاچه ارومیه و ۲ نفر راننده و کمک راننده بودند.

وی درباره اعزام مصدومان به بیمارستان ارومیه بیان کرد: تعداد ۴ نفر از مصدومان آقایان محمدمهدی گوهری، ابراهیم نژاد رفیعی، مرتضی محمدصادقی و حسن ظهوری با بالگرد به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شدند.

آقازاده گفت: حال عمومی سایر مصدومان خوب است اما برای اطمینان خاطر بیشتر به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام می‌شوند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.