کد خبر : 5876 / /
/

خیانتکار شدن یک عروس که شب جشن با دوست پسرش فراری شده بود آنها را در ملا عام هدف ضربات تازیانه قرار داد و این درحالی بود که پروتکل های بهداشتی کرونا بخاطر رسم و رسومات محلی رعایت نشد و هیچکس ماسک نزد.

 

خیانت نوعروس به داماد اجباری در شب جشن کافی بود تا او به شلاق در ملا عام محکوم شود. این خیانت یک هفته پیش در اندونزی فاش شد و ماموران پلیس وارد عمل شدند تا پرونده این خیانت را پیگیری کنند و عروس فراری بخاطر این خیانت شلاق خورد.

عروس خیانتکار شلاق خورد

عجیب اینکه این اتفاق برای بار چهارم و در ازدواج های اجباری دختران و پسران اندونزیایی رخ داده است و مردم این کشور بارها این تصاویر را دیده اند و آخرین بار آن هفته گذشته و در دوران کرونا رخ داد اما در صحنه شلاق کسی اجازه نداشت ماسک بزند و همین باعث شد جنجال زیادی به پا کند.

شلاق خوردن عروس

این دختر و پسر 3 روز بعد از  فرار در یک کلبه کوچک اجاره ای ردیابی شدند و پس از بازداشت  دادگاهی شده و هردو درحالیکه اقرار به رابطه جنسی نداشتند و فقط فرار عاشقانه را پذیرفته بودند به شلاق در ملا عام محکوم شدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.