کد خبر : 10045 / /
/

ابلاغ جدید رئیس قوه قضائیه به قضات؛ در طول هفته و روزهای تعطیل از زندان‌ها بازدید و با مددجویان گفت‌وگو کنید.

رئیس سازمان زندان‌ها خبر درگیری در ‎زندان تهران بزرگ را غیردقیق دانست و در عین حال گفت: اختلاف و تنش بین زندانیان دور از انتظار نیست.

رسانه‌های وابسته به جریان معاند با آب و تاب خبری منتشر کردند مبنی بر ضرب و شتم تعدادی از زندانیان سیاسی در زندان تهران بزرگ ( فشافویه ) از سوی زندانیان جرایم خشن.

پ این رسانه‌ها که به بهانه خوش آب و رنگِ دفاع از حقوق بشر، حقوق تنها افرادی محدود را به حقوق عامه مردم ترجیح و برتری می‌دهند، گزارش داده‌اند که؛ شاپور احسانی‌راد، پویا قبادی، اسماعیل گرامی، اکبر باقری و اکبر شیرازی، زندانیان امنیتی محبوس در زندان تهران بزرگ از سوی برخی زندانیان دیگر به دلیل درگیری فیزیکی کتک خورده‌اند.

ماجرای درگیری در زندان تهران بزرگ 

محمدمهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "‌در خصوص خبر غیردقیق درگیری در ‎زندان تهران بزرگ، همین بس که، زندان محفل فرهیختگان نیست؛ بلکه محفل مجرمان است.

با وجود کنترل‌ها، اختلاف و تنش بین آنها دور از انتظار نیست. در بند مجرمین امنیتی، برای مراقبت و رعایت بهتر تفکیک و طبقه‌بندی، بیش از 50 درصد ظرفیت خالی و زندانی دیگری حضور ندارد."

ابلاغ جدید رئیس قوه قضائیه به قضات؛ در طول هفته و روزهای تعطیل از زندان‌ها بازدید و با مددجویان گفت‌وگو کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.