کد خبر : 28436 / /
/

شنیده‌ها حاکی از آن است که میرحسین موسوی، از سران فتنه سال ۱۳۸۸ در حال آماده سازی و انتشار بیانیه‌ای در تعارض نسبی با مواضع سال گذشته خود می‌باشد.

جام جم آنلاین نوشت: بنابر ادعای برخی عناصر فعال جریان فتنه و حزب اتحاد ملت، محمد فاضلی کیا (داماد میرحسین و همسر نرگس موسوی) اعلام کرده است که میرحسین موسوی درصدد انتشار توبه نامه‌ای درخصوص بیانیه عبور از نظام (بهمن ۱۴۰۱) می‌باشد. همچنین در این بیانیه، مواضعی نیز در حمایت از فلسطین و تقبیح جنایات رژیم صهیونیستی اتخاذ خواهد شد.

به نظر می‌رسد پس از ناکامی جریان فتنه در بازتولید اغتشاشات سال گذشته، میرحسین موسوی تصمیم گرفته ادبیات براندازانه خود را با رویکردی انتقادی جایگزین کند تا به قول برخی اصلاح طلبان تندرو، مواضع وی مصرف داخلی بیشتری داشته باشد. موسوی در عین حال قصد عقب نشینی از مواضع نادرست خود علیه نظام از جمله فقدان جمهوریت و اسلامیت در کشور ندارد و بیانیه نویسی جدید وی، در قالب نوعی تاکتیک سیاسی قابل تحلیل است.

موسوی در حالی قصد دارد از مسئله فلسطین دفاع کند که در طی بیش از یک دهه اخیر، شعار موهن "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران"از سوی طرفدارانش با سکوت و انفعال وی همراه بوده است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.