کد خبر : 10672 / /
/

علی مکوندی وزنه بردار ملی پوش سابق با مهاجرت به ترکیه می‌خواهد برای تیم ملی این کشور وزنه بزند.

 

علی مکوندی ملی پوش سابق دسته ۸۹ کیلو یکی از چهار وزنه بردار لیست سیاه برخواه با مهاجرت به ترکیه آرزوهایش را آنجا جستجو می‌کند.

علی مکوندی وزنه بردار ملی پوش سابق با مهاجرت به ترکیه می‌خواهد برای تیم ملی این کشور وزنه بزند. 

وزنه بردار ملی پوش دسته ۸۹ کیلو که به دلیل اختلافش با محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی در سه سال گذشته دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشده، عزمش را جزم کرد تا دوبنده تیم ملی وزنه برداری ترکیه را بپوشد. مکوندی به همراه محمدرضا براری، حسین عسگری و حافظ قشقایی چهار وزنه برداری هستند که در سال‌های اخیر اسمشان در لیست سیاه برخواه نوشته شده و دیگر جایی در اردوی تیم ملی ندارند. 

وزنه بردار خوزستانی که این روزها در ترکیه بسر می‌برد در اولین قدم باید در رقابت‌های داخلی این کشور وزنه بزند تا نظر کادر فنی تیم ملی ترکیه را به خود جلب کند. او که در خانواده ورزشی بدنیا آمده است در نامه‌ای که پدرش به فدراسیون داده رسما درخواست کرده است تا اسناد و مدارکش برای مهاجرت از ایران را تحویل بدهد.

علی مکوندی با عضویت در تیم ملی وزنه برداری ترکیه نگاهش به کسب عناوین قهرمانی در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی اروپا و بعد هم المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. او از وزنه برداران آینده دار محسوب می‌شد به طوری که بعضی‌ها معتقد بودند مکوندی آلترناتیو خوبی برای سهراب مرادی و کیانوش رستمی است.

حمید رشیدی سرمربی تیم فولاد خوزستان که حکم مربی برای مکوندی را هم دارد درباره مهاجرت شاگردش می‌گوید: «با کمی‌تعامل بین سرمربی تیم ملی و او شاید مکوندی به ترکیه مهاجرت نمی‌کرد. من نمی‌گویم که مکوندی خالی از اشکال بوده است ولی در هر خانواده ای مشکلاتی وجود دارد و این بزرگ خانواده است که باید مشکلات را رفع کند. به نظرم اگر کمی‌ انعطاف بین دو طرف درگیر وجود داشت این مشکلات برای مکوندی بوجود نمی‌آمد. مکوندی آینده وزنه برداری ایران بود و می‌توانست جا پای بزرگان بگذارد.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.