کد خبر : 11286 / /
/

حضور زلاتان در نیمه دوم نتوانست گره از کار سوئد باز کند و این ستاره باتجربه که از دقیقه ۷۳ به جای الکساندر ایساک وارد زمین شد، شاهد شکست تیمش و قرار گرفتن در رده دوم جدول برای حضور در مرحله پلی آف بود.

حجم ویدیو: 1.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:05

زلاتان ستاره تیم ملی سوئد به شکل عجیبی سزار آسپلکوئتا کاپییتان باتجربه لاروخا را نقش بر زمین کرد.

تیم ملی اسپانیا در دیداری حساس و نفس گیر موفق شد با تک گل آلوارو موراتا در دقایق پایانی از سد سوئد گذشته و جواز صعود مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد. لاروخا بعد از سپری کردن مسیری دشوار در نهایت با گل دقیقه ۸۶ موفق شد به جام جهانی صعود کند تا تیم هجومی و جذاب لوییس انریکه از همین حالا یکی از مدعیان کسب عنوان در این تورنمنت لقب گیرد.

حضور زلاتان در نیمه دوم نتوانست گره از کار سوئد باز کند و این ستاره باتجربه که از دقیقه ۷۳ به جای الکساندر ایساک وارد زمین شد، شاهد شکست تیمش و قرار گرفتن در رده دوم جدول برای حضور در مرحله پلی آف بود.

تصویری عجیب از زلاتان در این مسابقه به ثبت رسیده که او در صحنه ای که توپ در جریان نیست از پشت ضربه ای به کمر سزار آسپلیکوتا مدافع باتجربه تیم ملی اسپانیا می زند و او را نقش بر زمین می کند.

زلاتان در این صحنه با دست خود و با قدرت تمام به سزار آسپلیکوتا ضربه می زند تا بازی برای دقایقی متوقف شود؛ در این صحنه مدافع لاروخا از شدت درد روی زمین دراز کشیده بود.

زلاتان در طول دوران ورزشی خود بارها به همین شکل و با تکیه بر فیزیک اعجاب انگیز خود بازیکنان حریف را نقش بر زمین کرده است. سزار آسپلیکوتا نیز از عصبانیت او در امان نماند. 

خطای زلاتان به قدری شدید و البته بی دلیل بود که بازیکنان تیم ملی اسپانیا با عصبانیت و تعجب به سمت این بازیکن رفته و به او اعتراض کردند.

البته هر کسی بازی زلاتان را دنبال کرده باشد می داند او  هنگام عصبی شدن خودی و غریبه نمی شناسد.

جالب اینجاست زلاتان بعد از این حرکت کارت زرد گرفت و اولین بازی سوئد در دور پلی آف را از دست داد.

فدراسیون فوتبال سوئد به دنبال فرجام خواهی در مورد کارت های قبلی این بازیکن است اما همین حرکت عجیب ممکن است برای او گران تمام شود.

ویدیوی این لحظه را در زیر ببینید:

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.