کد خبر : 7034 / /
/

سیامک نعمتی که مصدومیت‌های زیادی را از سر گذرانده، در دیدار مقابل ماشین‌سازی با صورت خونی از زمین بیرون ر فت.

سیامک نعمتی آلاشتی فوتبالیست ایرانی است. سیامک نعمتی متولد ۲۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران اصالتاً اهل سوادکوه، مازندرانی است. سیامک نعمتی در پست وینگر و هافبک و دفاع راست است. سیامک نعمتی  با قد ۱٫۷۸ در حال حاضر برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر توپ میزند. یکی از ویژگی های بارز سیامک نعمتی قدرت شوتزنی بالا است.

سیامک نعمتی که مصدومیت‌های زیادی را از سر گذرانده، در دیدار مقابل ماشین‌سازی با صورت خونی از زمین بیرون ر فت.

سیامک نعمتی

در دقیقه ۳۸ بازی پرسپولیس و ماشین سازی برخورد خشن مدافع ماشین سازی باعث اخراج او شد. در این دقیقه منصور باقری با پا صورت سیامک نعمتی را هدف قرار داد که البته به نظر می‌رسید عمدی ندارد اما ضربه او خطای خطرناک محسوب شد و داور مسابقه باقری را از میدان اخراج کرد تا حریف پرسپولیس از دقیقه ۳۸ ده نفره شود. جالب اینکه شدت ضربه باقری به حدی بود که سیامک نعمتی نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خود را به مهدی شیری داد.

 حالا باید دید مصدومیت سیامک نعمتی در چه حد است و به بازی بعدی تیمش مقابل تراکتور می‌رسد یا نه؟

 پرسپولیس هفته آینده بازی حساسی را مقابل تراکتور در تهران برگزار خواهد کرد.

سیامک نعمتی عکس زیر را فردای بازی منتشر کرد.

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس کیست؟

سیامک نعمتی فوتبالیست ایرانی در ۲۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمده و در پست وینگر و هافبک باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند و قد او ۱٫۷۸ متر و یک برادر به نام سعید دارد که بیشتر عکس های دو نفره وی با برادرش است.

 

اطلاعات باشگاهی سیامک نعمتی

باشگاه کنونی وی پرسپولیس است و تاکنون در تیم هایی چون ، سایپا، پرسپولیس، مقاومت پیکان، استیل‌آذین، ملی‌ حفاری اهواز و….توپ زده است.

سیامک نعمتی و همسرش

نعمتی در ۶ مهرماه ۹۸ خبر ازدواجش را در صفحه اینستاگرامش با عکس حلقه دست رسانه ای کرد.

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی و شروع از فوتبال پایه

نعمتی فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در تیم نونهالان سایپا تهران آغاز و موفق به زدن ۶ گل برای این تیم و ۲ گل برای جوانان سایپا شد. سپس ۲ سال را در تیم جوانان پرسپولیس سپری کرد و بعد از آن به مقاومت تهران پیوست.

عملکرد سیامک نعمتی در پیکان

در سال ۱۳۹۳ با عقد قراردادی به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست؛ او پس از درخشش پیاپی در ترکیب پیکان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس

نعمتی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم در تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ با قرار دادی دو ساله به پرسپولیس پیوست، تا پس از جذب گادوین منشا زوج فصل پیش پیکان این فصل در تیم پرسپولیس بازی کنند.

او در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، در مقابل تیم السد قطر نیز گل زد و به صعود تیم پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها کمک کرد.

این گل به انتخاب کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان برترین گل مرحلهٔ نیمه‌نهایی شناخته شد.

سیامک نعمتی

عملکرد و مهارت ها

یکی از ویژگی های بارز سیامک، قدرت شوت نی بالای اوست.

همچنین به دلیل گرفتن پنالتی های خوبش و استعداد بسیار درخشانی که در این رابطه دارد همه او را به عنوان یکی از پنالتی گیرهای قدر میشناسند.

پرسپولیسی بودم

مثل خیلی ها که در بچگی طرفدار یک تیم می شوند من هم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و خیلی از بازی های این تیم را تماشا می کردم و حتی برای تماشای بازی هایش به استادیوم می رفتم.

از اینکه توانستم به تیم محبوبم بیایم و در این تیم بازی کنم خیلی خوشحالم.

عکس های سیامک نعمتی

در ادامه چند عکس جذاب و دیدنی با تیپ شخصی به همراه برادرش سعید را مشاهده کنید.

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.