کد خبر : 11730 / /
/

 

 

مشکلی که امروزه بسیاری از دانشجو ها و افراد محصل دارند این است که چون بستر آنلاینی مخصوص دانشجو ها نیست پس در تهیه کتاب دست دوم دانشگاهی و کنکوری به مشکل بر میخورند و کتابی که میخواهند را به راحتی پیدا نمی کنند و در بسیاری موارد با هزینه بیشتر کتاب مد نظر خود را تهیه می کنند. اما روبرد یک شبکه اجتماعی تحصیلی است که اگر میخواهید کتاب دست دوم دانشگاهی و کنکوری خود یا هر کتاب دیگری که مورد نیازتون هست رو از دانشجو ها در روبرد تهیه کنید و حتی کتاب خود را که دیگر نیاز نیاز ندارید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن بفروشید ، پس حتما به قسمت نیازمندی های روبرد سر بزنید و نیاز تحصیلیتون رو برطرف کنید.

در روبرد به راحتی میتونید در بخش نیازمندی ها خرید و فروش کتاب دست دوم دانشگاهی خود را انجام دهید.

بازار آنلاین کتاب دست دوم

دیگر همچون قبل برای خرید و فروش کتاب دست دوم تنها راه ،مراجعه به کتابفروشی های فیزیکی کتاب دست دوم نیست . در گذشته باید هزینه های زیادی برای رفت و آمد به کتاب فروشی ها به خصوص در کلان شهر ها و مشاهده کتاب های دست دوم و خرید آن ها ، یا حتی حمل کتاب های دست دوم برای فروش به کتابفروشی ها صورت میگرفت . در هر دو صورت امکان این وجود داشت که نسخه دست دوم کتاب مد نظر شما موجود نباشد، یا اگر قصد فروش کتاب دست دوم خود را داشتید کتابفروشی های فیزیکی کتاب شما را خریداری نکرده و یا با قیمت بسیار اندک از شما خریداری کنند و شما هیچ راه ارتباطی با کتاب فروشی های کتب دست دوم شهر های دیگر نداشتید .

حال اگر موارد بالا برای شما اتفاق می افتاد راهی جز خرید کتاب نو به جای کتاب دست دوم و با صرف هزینه نسبتا بالاتر و فروش کتاب های خود با مبلغ بسیار پایین تر نداشتید ، روبرد بستری فراهم کرده است که مشکلات ذکر شده برطرف شود . شما در روبرد میتوانید به راحتی درخواست خرید و فروش کتاب دست دوم خود را قرار دهید و چون روبرد مخصوص دانشجو ها و افراد تحصیل کرده و کتاب خوان است درخواست شما به مخاطب هدف نشان داده خواهد شد پس در سریع ترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف میکنید.

کتاب جزء مواردی است که به شرط نگهداری مناسب ، دست دوم بودن آن تاثیری بر کیفیت کتاب ندارد چون محتوا و مطالب کتاب است که ارزش و اهمیت دارند و دست دوم نمیشوند پس هدف کتابخوان ها مطالب درون کتاب ها است و دیگر دست دوم یا نو بودن کتاب تفاوتی نمیکند. پس روبرد با فراهم آوری بستری برای خرید و فروش کتاب دست دوم دانشگاهی و کنکوری کمک می کند تا از محتوا درون کتاب ها استفاده کنید.

6

خرید و فروش کتاب دست دوم دانشگاهی و کنکوری در سال های اخیر به دلیل صرفه اقتصادی و این که ارزان تر از خرید کتاب نو است با توجه به گرانی کاغذ رونق بیشتری گرفته است البته هنوز میزان خرید و فروش کتاب دست دوم به رونق اصلی نرسیده است ، یکی از اهداف روبرد به عنوان شبکه اجتماعی تحصیلی و در قسمت نیازمندی های تحصیلی کمک به بهبود و بیشتر شدن این چرخه است تا افراد کتاب خوان هر بار برای خرید کتاب هزینه ی کمتری صرف کنند و یا افرادی که کتاب های زیادی برای مدت طولانی نیاز دارند مانند کتاب کمک آموزشی ، کتاب کنکوری ، کتاب دانشگاهی وغیره برای کاهش هزینه های خود می توانند از کتاب های دست دوم نیاز خود را تامیین کنند.

خرید و فروش کتاب دست دوم از دیگر کالاهای دست دوم مطمئن تر است. قیمت و سال انتشار بر روی جلد کتاب چاپ شده است و خریدار کتاب دست دوم متوجه می شود که قیمت فروش بالاتر و یا پایین تر از کتاب نو است و خرید دست دوم کتاب مورد نظر مقرون به صرفه است یا نه .

دلیل عدم استقبال از سوی مردم نسبت به نسخه‌های الکترونیکی و دیجیتال کتاب چیست؟

یکی از مواردی که خواندن کتاب دیجیتال را راحت میکند استفاده از ابزار خوانش کتاب است که به دلیل عدم توجه ناشران و عدم رایج بودن این ابزار مورد استفاده عموم قرار نمیگیرد و خواندن کتاب دیجیتال با تلفن همراه به دلیل کوچک بودن صفحه گوشی و لپ تاپ به دلیل خستگی چشم خواننده، مورد استقبال زیاد قرار نمیگیرد.

دلیل دیگری که باعث عدم استقبال شده است ، بی کیفیت بودن کتب دیجیتال است امکاناتی از قبیل انتخاب کلمه، ترجمه همزمان ،قابلیت ذخیره اطلاعات ، چند زبانه بودن و اتصال به مراکز اطلاعات مانند ویکی پدیا است که در کتب دیجیتال فارسی دیده نمیشودو صرفا به خود متن ختم میشود که نبود این امکانات استقبال به کتب دیجیتال را کم میکند.

همچنین کتاب های دست دوم دانشگاهی و کنکوری هستند که در سال های اخیر به چاپ مجدد نرسیده اند و افرادی به این کتاب ها نیاز دارند و افرادی هستند که این کتاب ها را در قفسه کتابخانه های خود دارند ولی بدون استفاده هستند ، خرید و فروش این کتاب های دست دوم به صورت آنلاین یکی از بهترین راه هایی است که دانشجو ها ، کنکوری ها و کتاب خوان ها در هر مکانی که هستند به این کتاب های دست دوم دست پیدا کنند و از قطع درختان برای تهیه کاغذ و چاپ مجدد کتاب جلوگیری شود، به این صورت است که به محیط زیست کمک شایانی می شود.

برای فهم و درک بهتر اهمیت خرید و فروش کتاب دست دوم و اهمیت رونق گرفتن چرخه کتاب های راکد قصد داریم مطالبی در مورد مشکلات چاپ کتاب جدید و هزینه های چاپ کتاب ، دلایل پایین بودن سرانه مطالعه کشور و ... که در سال های اخیر به وجود آمده بیان کنم.

روبرد یک شبکه اجتماعی تحصیلی است که از قسمت نیازمندی های آن می توانید کتاب دست دوم دانشگاهی و کنکوری خود را بخرید و بفروشید، برای کارهای پژوهشی خود همیار پژوهشی پیدا کنید، با کمک بقیه و پیدا کردن همیار تحصیلی نیاز های تحصیلی تون رو برطرف کنید مثل حل تمرین ، امتحانات و..... روبرد اومده تا نیاز دانشجوها رو برطرف کنه به رشدشون کمک کنه.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.