کد خبر : 13065 / /
/

 

 

یکی از مهم ترین بخش های توسعه هر کسب و کار، مدیریت و توسعه آن در فضای آنلاین می باشد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، حضور در محیط آنلاین می تواند فروش محصولات و جذب مشتری را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد. به همین دلیل، کسب و کارها با اخذ تصمیمات و رویکردهای مختلف سعی در استفاده حداکثری از این فضا و رقابت با سایر کسب و کارها را دارند.

خلاقیت و تخصص، دو عنصر حیاتی در افزایش شهرت و جذب مشتری می باشد.به همین دلیل نیز کسب و کارها با ارائه محصولات و خدمات خود به صورت منحصر به فرد و بهبود نواقص موجود سعی می کنند تا توجه مشتری را به برند خود جلب کنند.

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کسب و کارها با آن روبرو هستند، نداشتن دانش و تخصص کافی است که مانع رشد و توسعه موثر در فضای آنلاین می باشد.

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن رابسانا جهت رفاه حال مدیران مشاغل، خدمات منحصر به فردی را جهت بهبود کیفیت و افزایش مشتری در نظر گرفته است.

تمامی مشاغلی که تصمیم دارند فروش آنلاین خود را افزایش دهند، می توانند با استفاده از خدمات ویژه شرکت رابسانا سهم بیشتری از بازارهای آنلاین را بدست بیاورند.

در ادامه جهت آشنایی با خدمات رابسانا، برخی از آنها را به صورت مختصر شرح خواهیم داد.

وب مستری:

این دسته شامل بخش هایی است که تاثیر بسیار زیادی در افزایش شهرت برند شما دارد که باعث می شود تا بازدید کننده به بهترین شیوه، اهداف، سوابق و دلیل برتری شما نسبت به رقبا را درک کند.

2

 

سئو و بهینه سازی سایت :

یکی از مهم ترین عوامل افزایش شهرت و جلب مشتری، بهینه سازی موتورهای جستجو(سئوseo) می باشد. با سئوی موثر و مناسب می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار می گیرد. این امر باعث شده است که سئو به یکی از مهم ترین و حیاتی ترین رویکردها در معرفی برندها تبدیل شود.

شرکت طراحی وب سایت و اپلیکیشن رابسانا با همکاری متخصصان حرفه‌ای میتواند وب سایت شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی به گونه‌ای مورد بهینه سازی قرار دهد تا در صفحه اول تمام موتورهای جستجو قرار گیرد.

تبلیغات کلیکی گوگل:

یکی از هوشمندانه ترین و به صرفه ترین راه ها برای معرفی برند و محصولات خود، تبلیغات کلیکی گوگل(AdWords) می باشد. یکی از مزایای این سرویس این است که هزینه تبلیغ پس از کلیک بر روی آن توسط کاربر از حساب شما کسر می شود. علاوه بر آن، هزینه تبلیغات کلیکی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

تبلیغات دیجیتالی آنلاین:

یکی دیگر از روش های افزایش مخاطب و بازدید کننده، تبلیغ در وب سایت های معتبر و پربازدید می باشد. این دسته از وب سایت ها بر اساس نوع کسب و کار، محصولات و خدمات شما مشخص می شوند که ممکن است ایرانی یا خارجی باشند. مهم ترین نکته‌ای که در رابطه با این روش از تبلیغات وجود دارد این است که باید معتبرترین وب سایت ها شناسایی و انتخاب شوند تا بهترین بازدهی ممکن به دست آید. همچنین، با انتخاب وب سایت های معتبر و دریافت بک لینک نیز می توانید اعتبار برند و دامنه خود را افزایش دهید.

تولید و بازاریابی محتوا:

اصلی ترین بخش در معرفی محصولات و خدمات هر کسب و کاری، تولید و بازاریابی محتوای مرتبط می باشد. علاوه بر آن، لحن گفتار و چارچوب مطالب شما بیانگر رویکرد کسب و کار شما می باشد. این موارد، باعث شده است تا تولید و بازاریابی محتوا امری حساس و ظریف محسوب شود. به همین دلیل، شرکت رابسانا سرویس تولید و بازاریابی محتوا را جهت معرفی هرچه بهتر کسب و کارها در فضای آنلاین راه اندازی کرده است.

کارشناسان رابسانا با مطالعه دقیق محصولات و خدمات شما، بهترین شیوه و بیان را جهت معرفی آنها در نظر میگیرند تا مخاطب به راحتی قابلیت ها و مزایای محصولات و خدمات شما را درک کند. علاوه بر معرفی محصولات و خدمات، می توانید مطالب و محتوای سایر بخش های وب سایت خود را با همکاری کارشناسان رابسانا به بهترین نحو تدوین کنید.

آزمون های بررسی امنیت سایت  یا  security tests Site:

اطمینان از امنیت اطلاعات موجود در پایگاه داده وب سایت مانند اطلاعات شخصی کاربران، اطلاعات محرمانه مربوط به کسب و کار، رمزهای عبور جهت دریافت دسترسی به تنظیمات وب سایت و غیره به یکی از دغدغه ها ونگرانی های مدیران وبسایت ها تبدیل شده است.

از همین رو، شرکت رابسانا با طراحی آزمون های امنیتی گوناگون، اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما از امنیت بالایی برخوردار باشد و هیچگونه راهی جهت نفوذ هکرها یا مهاجمان سایبری به اطلاعات محرمانه وجود نداشته باشد.

با مشاهده بخش آزمون های امنیتی در وبسایت رابسانا می توانید با انواع و روش های مختلف تست امنیت وب سایت به طور کامل آشنا شوید.

آزمون استفاده پذیری و کاربرپسندی سایت  Site usability test:

این آزمون، به ارزیابی یک محصول یا وبسایت قبل از انتشار و یا حتی بعد از انتشار به صورت عمومی اشاره دارد.

این آزمون اطلاعات بسیار خوبی در خصوص نوع طراحی، میزان کاربر پسندی، رضایت و عملکرد محصولات ارائه می دهد که باعث می شود تمام ایرادات و نواقص را جهت ارائه یک تجربه کاربری شگفت انگیز متوجه شوید.

هرچه کاربران در وبسایت شما احساس راحتی و رضایت بیشتری داشته باشند، مدت زمانی بیشتری را در وب سایت شما صرف می کنند که باعث افزایش رتبه شما به صورت شگفت انگیز می شود و موتورهای جستجو وب سایت شما را به عنوان یک وبسایت کاربر پسند و کاربردی طبقه بندی می کنند.

3

 

آزمون واکنش گرایی  سایت یا Responsibility Test:

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که یک وب سایت باید داشته باشد، قابلیت واکنش گرایی یا استفاده پذیری است. زیرا، تقریباً 70% از کاربران با استفاده از گوشی هوشمند و یا تبلت خود به گشت و گذار در اینترنت می پردازند.

واکنش گرایی به قابلیت نمایش صحیح وب سایت در دستگاه های مختلف با صفحات نمایش گوناگون اشاره دارد. به همین دلیل است که وب سایت های واکنش گرا کاربران بیشتری را نسبت به سایر وب سایت ها جذب می کنند. همچنین، اهمیت آن به قدری بالاست که اگر وب سایت شما واکنش گرا نباشد، موتور جستجوی گوگل هیچ اهمیتی به آن نمی دهد و رتبه بسیار پایینی را به آن اختصاص می دهد.

آزمون سرعت و کارایی سایت Efficiency and Speed test:

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در صورتی که مدت زمان بارگذاری وب سایت شما بیش از 2 تا 3 ثانیه طول بکشد، کاربر از مشاهده وب سایت شما ناامید شده و آن را ترک می کند. ترک زود هنگام وبسایت، یکی از عواملی است که باعث دریافت نمره منفی از سوی الگوریتم های گوگل می شود.

بنابراین، باید مطمئن شوید که وب سایت شما در زمانی کمتر از 3 ثانیه بارگذاری می شود.

علاوه بر اطمینان از سرعت مناسب، کارایی وب سایت نیز باید بسیار مورد توجه قرار

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.