کد خبر : 13299 / /
/

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بارش شدید برف و کولاک سخت در برخی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و شرایط سفر به اردبیل را سخت عنوان کرد.

در برخی محورها همچون محور اردبیل-سراب، اردبیل-سرچم و خلخال-اسالم به دلیل کولاک شدید و بارش سنگین برف تردد به کندی صورت می‌گیرد.

 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بارش شدید برف و کولاک سخت در برخی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و شرایط سفر به اردبیل را سخت عنوان کرد.

امید نسیمی با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان به شرایط سخت و نیمه بحرانی در جاده‌های اردبیل اشاره و اظهار کرد: در حال‌حاضر با توجه به اینکه تردد در بیشتر محورهای مواصلاتی استان جریان داشته اما در برخی محورها همچون محور اردبیل-سراب، اردبیل-سرچم و خلخال-اسالم به دلیل کولاک شدید و بارش سنگین برف تردد به کندی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر تداوم بارش‌ها در مناطق کوهستانی و جاده‌های استان افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و گزارش‌های واصله از مأموران راهداری استان در حال‌حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی بارش خفیف تا شدید برف را شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پدیده غالب در تمامی محورهای مواصلاتی استان را آسمان تمام ابری همراه با بارش برف و کولاک بیان کرده و این شرایط جوی را در مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر شدید عنوان کرد.

نسیمی در توصیه به رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان و راه‌های ارتباطی را دارند، گفت: در حال حاضر سفر به استان اردبیل می‌تواند شرایط سختی را برای هم‌وطنان رقم بزند که در صورت امکان باید سفرهای غیرضروری لغو و به زمان بعدی موکول شود اما هم وطنانی که به دلیل ضرورت امور قصد تردد در محورهای استان را دارند لازم است تمام تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال‌حاضر محور خلخال-پونل در حوزه استحفاظی استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.