کد خبر : 13692 / /
/

امروزه دانلود از اینستاگرام و دیگر شبکهای اجتماعی بسیار سخت شده است و برخی از اپلیکشن ها به راحتی پس از چند ماه از کار افتاده یا اینکه نیاز به آپدیت با حجم بالایی دارند و یا اینکه با درخواست دسترسی های زیاد به گوشی موبایل ، احتمال حملات و دزدی اطلاعات زیادی دارند.

اما در این میان سایت های دانلودر فارسی هم پیدا میشود که بدون نیاز به نصب نرم افزار و بدون نیاز به تایید دسترسی و کاملا آنلاین ، بتوانید با استفاده از آنها ، به راحتی از تمام شبکهای اجتماعی دانلود کنید.

با ابزاری که شیراز سوشال ارائه کرده است ، میتوانید از تمام شبکهای اجتماعی به راحتی فیلم و تصاویر را دانلود کنید و دیگر نیاز نیست برای هر برنامه ، دانلودر جداگانه نصب کنید.

برخی از دانلودر های پرطرفدار این وبسایت را در ادامه به شما معرفی میکنیم.

دانلودر اینستاگرام ( دانلود از Instagram ) :

دانلود از اینستاگرام با کمک این ابزار بسیار راحت میباشد.برای استفاده از دانلودر ابتدا وارد صفحه https://shirazsocial.com/downloader/instagram/ شوید . حالا وارد اینستاگرام خود شوید و از بالای فیلم و تصاویر مورد نظر ، روی گزینه 3 نقطه کلیک کنید و گزینه کپی پیوند یا copy link را انتخاب کنید.

لینک کپی شده را در صفحه دانلودر اینستاگرام ، وارد کنید و گزینه دانلود را انتخاب کنید.حال پس از 5 ثانیه لینک دانلود عکس یا فیلم مورد نظر آماده است و میتوانید با انواع کیفیت دانلود کنید. تصاویر و ویدئو های چند اسلایدی را ، اسلاید اول را به عنوان پیش نمایش نشان میدهد ، اما لینک دانلود تمام اسلاید هارا نشان میدهد.

دانلودر یوتیوب ( دانلود از youtube ):

ابزار دانلود از یوتیوب نیز یکی از پرطرفدارترین دانلودر این وبسایت میباشد. به جهت دانلود از یوتیوب به آدرس https://shirazsocial.com/downloader/youtube/ وارد شوید. حال نیاز است لینک ویدئو یوتیوب را در کادر نمایش داده شده وارد کنید.

به جهت دریافت لینک فیلم یوتیوب ، اگر با رایانه شخصی هستید ، کافیست وارد وبسایت یوتیوب شوید و روی ویدئو مورد نظر کلیک کنید

حال از نوار آدرس ، لینک نمایش داده شده را کپی کنید .

اگر با گوشی موبایل قصد کپی لینک را دارید ، وارد اپلیکیشن یوتیوب شده ، گزینه 3 نقطه کنار هر عنوان ویدئو را انتخاب کنید و سپس گزینه همرسانی یا share را انتخاب کنید. با باز شدن کادر جدید ، گزینه کپی کردن لینک یا copy link را انتخاب کنید .

سپس لینک را در کادر وبسایت دانلودر وارد کنید و گزینه دانلود را انتخاب کنید تا پس از چند ثانیه لینک های دانلود آماده شود.سپس میتوانید ببینید انواع کیفیت هارا برای دانلود به شما نمایش میدهد.همچنین با انتخاب گزینه mp3 میتوانید ویدئو را به صورت صدا دانلود کنید.

دانلودر توییتر  ( دانلود از twitter ):

توییتر یکی دیگر از شبکهای اجتماعی میباشد که این روزها در ایران نیز مورد توجه زیادی قرار گرفته است.با ابزار توییتر دانلودر میتوانید به راحتی مانند دیگر شبکهای اجتماعی ، فیلم ها و تصاویر را دانلود کنید. برای دانلود از توییتر وارد صفحه https://shirazsocial.com/downloader/twitter/ شوید و لینک فیلم و عکس توییتر را در کادر نمایش داده شده ، وارد نمایید.

به جهت دریافت لینک ویدئو و تصاویر توییتر ، از طریق رایانه شخصی خود وارد وبسایت توییتر شوید ، روی هر عکس یا فیلم کلیک کنید ، وارد صفحه دیگری میشوید که آن صفحه مختص عکس و فیلم میباشد.لینک نمایش داده شده در تولبار توییتر را کپی کنید

اگر با گوشی موبایل هستید ، ابتدا روی عکس و فیلم کلیک کنید ، حال از پایین گزینه 3 نقطه به هم متصل را انتخاب کنید(گزینه اشتراک) . حال گزینه کپی پیوند یا copy link را انتخاب کنید.

در آخر لینک دریافت شده از توییتر را در صفحه دانلودر توییتر وارد کنید و گزینه دانلود را انتخاب کنید تا لینک های دانلود به شما نمایش داده شود.

شیراز سوشال همچنین ابزار دانلودر دیگری مانند دانلودر فیسبوک ، دانلودر تلگرام و ... را نیز دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.