کد خبر : 16337 / /
/

پی پال محبوب‌ترین سرویس پرداخت است که سایت‌های اینترنتی بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند و در کنار آن افراد بسیاری هم از این سرویس برای نقل و انتقال، خرید و نقد کردن استفاده می‌کنند. به طور مثال کسانی که در سایت‌های خارجی مشغول به فعالیت هستند و از این طریق درآمد را به دست می‌آورند، معمولاً به عنوان بهترین روش نقد کردن درآمد ارزی از پی پال استفاده می‌کنند. اما شاید برایتان سوال باشد که برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده چه مدارکی نیاز دارید؟ در کل برای اینکه بتوانید حساب کاربری را در این سرویس ایجاد کنید می‌توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید، اما روند احراز هویت و وریفای آن شما را با چالش مواجه خواهد کرد.

 همان‌گونه که می‌دانید کاربران ایرانی نمی‌توانند به صورت مستقیم از خدمات این سرویس استفاده کنند و برای اینکه بتوانند حساب خود را وریفای کنند، نیاز است تا مراحل مختلفی را انجام دهند. معمولاً بسیاری از کاربران می‌توانند خودشان شخصاً چنین کاری را انجام دهند و یا از سایت‌های واسطه برای این کار استفاده کنند. سایتی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای انجام چنین عملی از آن استفاده کنید، نوین پرداخت است که در زمینه پرداخت‌های بین المللی فعالیت می‌کند و می‌تواند بهترین گزینه برای شمایی باشد که قصد دارید نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام کنید.

نحوه افتتاح حساب پی پال را بشناسید

قبل از اینکه نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام کنید، بهتر است با انواع مختلف حساب‌های کاربری که در پی پال ساخته می‌شود، آشنا شوید. شما می‌توانید با استفاده از پی پال حسابی را ایجاد کنید که برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زیر می‌توانید لیست این نوع حساب‌ها و کارایی آن‌ها را مشاهده کنید.

  • Personal برای حساب‌های شخصی که تنها قصد انجام کاری مانند خرید را دارند
  • Premier مناسب کسب و کارها
  • Business برای کسب و کارها و کسانی که می‌خواهند خرید و فروش تعداد زیادی کالا را داشته باشند
  • Student مناسب برای دانشجویان

حال نوبت به این می‌رسد که به بررسی نحوه افتتاح حساب پی پال بپردازیم، با طی کردن مراحلی که در ادامه گفته می‌شود، می‌توانید یک حساب پی پال برای خود ایجاد کنید.

 مراحل افتتاح حساب پی پال

برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده ‌نیاز است ابتدا به سایت پی پال مراجعه کنید و مراحلی که در ادامه گفته می‌شود را در پیش بگیرید. دقت داشته باشید که ثبت نام اولیه در این سایت بسیار ساده است و تنها شما برای احراز هویت و وریفای کردن حساب کاربری، ممکن است با چالش‌های مختلفی مواجه شوید که ما روشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که دیگر دغدغه‌ای بابت انجام این کار نداشته باشید و بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن افتتاح حساب و وریفای را انجام دهید. زمانی که به آدرس رسمی‌ پی پال (https://www.paypal.com) مراجعه می‌کنید با صفحه‌ای مانند تصویر زیر مواجه می‌شوید که در آن نیاز است روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

پس از انجام مراحل گفته شده شما به صفحه دیگری وارد می‌شوید که از شما خواسته می‌شود تا نوع حساب کاربری خود را انتخاب کنید. این حساب می‌تواند نوعی حساب شخصی باشد یا یک حساب بیزینسی، درست مانند حساب‌هایی که در بالا معرفی کردیم، شما با توجه به هدفی که دارید و نوع استفاده‌ای که از این حساب پی پال خود می‌کنید، می‌توانید هر کدام از گزینه‌های مورد نظر را انتخاب کنید.

2

زمانی که نوع حساب کاربری خود را انتخاب کردید، در مرحله بعد نیاز است تا روند ثبت نام را انجام دهید. این روند ابتدا با معرفی شماره تلفن همراه شما انجام می‌شود. در این مرحله باید شماره‌ای را وارد کنید که ابتدا متعلق به ایران نباشد و سپس امکان دریافت پیام از طریق آن را داشته باشید. در چنین مواقعی افراد با چالش مواجه می‌شوند و نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند، در چنین شرایطی، فرد می‌تواند از خدمات شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، استفاده کند. در واقع شرکت‌های بسیار زیادی هستند که خدمات پرداخت بین‌المللی را به کاربران خود ارائه می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها نوین پرداخت است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم. اما اگر قصد دارید تا خودتان چنین کاری را انجام دهید، در زمان وارد کردن شماره تلفن همراه با صفحه‌ای مانند تصویر زیر مواجه می‌شوید که در آن شماره تماس خود را وارد کرده و بقیه روند ثبت نام را انجام می‌دهید.

برای افتتاح حساب پی پال وریفای شده چه مدارکی لازم است؟

تمامی‌ مراحلی که در بالا طی کردید تنها بخشی از روند ثبت نام شما در سایت پی پال بوده و برای احراز هویت نیاز است تا کارهای دیگری را نیز انجام دهید. بسیاری از کاربران در چنین شرایطی با چالش‌هایی مواجه می‌شوند که نمی‌توانند افتتاح حساب خود را به درستی انجام دهند. در چنین شرایطی توصیه ما این است که از خدمات سایت‌هایی مانند نوین پرداخت استفاده کنید تا بتوانید یک حساب پی پال وریفای شده برای خود داشته باشید.

زمانی که از سایت نوین پرداخت برای این کار استفاده می‌کنید، شما می‌توانید تنها با ارائه مدارکی مانند اسکن پاسپورت و احراز هویت در سایت نوین پرداخت چنین سفارشی را ثبت کنید و منتظر بمانید تا این حساب کاربری برای شما ایجاد شود.

مطمئناً استفاده کردن از چنین راهکار ساده‌ای، به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن یک حساب پی پال برای خود داشته باشید و دیگر به دنبال راه‌ها و شیوه‌های گوناگونی برای احراز هویت حساب پی پال خود نباشید. بسیاری از کاربرانی که قصد دارند خودشان شخصاً چنین کاری را انجام دهند معمولاً زمان زیادی را روی این موضوع می‌گذارند و در نهایت هم نمی‌توانند به خواسته خود برسند و ناچار به استفاده کردن از روش‌های جایگزین می‌شوند. پس چه بهتر که با صرف هزینه اندکی بتوانید یک حساب پی پال احراز هویت شده را برای خود داشته باشید.

3

مزیت‌های استفاده کردن از پی پال

 همان‌گونه که در بالا هم اشاره شد بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف از پی پال به عنوان درگاه پرداخت استفاده می‌کنند و شما با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از پرداخت‌های بین المللی خود را انجام دهید. به طور مثال اگر قصد رزرو هتل، بلیط هواپیما، خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی و کارهای دیگری مانند رزرو آزمون و یا کسب درآمد دلاری را داشته باشید، می‌توانید با استفاده از پی پال چنین کاری را انجام دهید. در واقع اگر به نوعی با پرداخت‌های ارزی سر و کار دارید، مطمئناً پی پال به عنوان یکی از روش‌های مطمئن برای این کار در نظر گرفته می‌شود که بسیاری از کاربران در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند.

معرفی نوین پرداخت برای کارهای ارزی

 در این مقاله به صورت کامل، هم به توضیح آموزش افتتاح حساب پی پال وریفای شده پرداختیم و هم اینکه به این موضوع پرداختیم که شما با استفاده از خدمات سایت‌هایی مانند نوین پرداخت چه مدارکی را لازم دارید و در نهایت هم یک مزیت بزرگ در مورد پی پال را معرفی کردیم که آن هم استفاده کردن بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ از آن است. اگر به موضوعاتی در مورد کسب درآمد ارزی، پرداخت‌های ارزی و در کل مقالاتی پیرامون موضوعات ارزی علاقه‌مند هستید، توصیه ما این است که به مجله ارزی نوین پرداخت مراجعه کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در این وب سایت دریافت کنید. در این وب‌سایت به صورت تخصصی به تمامی‌ راه‌ها و روش‌های کسب درآمد ارزی، روش‌های نقد کردن درآمد ارزی، روش‌های افتتاح حساب و تمامی‌ این موضوعات پرداخته شده است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.