کد خبر : 20610 / /
/

 

امروزه اکثر صاحبان رستوران ها به این نتیجه رسیده اند که بسته بندی رستوران تاثیر مستقیمی بر جذب مشتری و فروش دارد. مقوای بسته بندی رستورانی و نوع چاپ آن باعث می شود که غذا کیفیت خود را حفظ کند و لذت بخش بماند، بنابراین بسته بندی زیبا و باکیفیت رستوران ها می تواند احترام و اعتماد بیشتری را به مشتری منتقل کند.

 

اساسی ترین نکته در استفاده بسته بندی رستورانی که باید رعایت شود این است که جعبه ای که غذا در آن قرار می گیرد باید با نایلون پوشیده شود تا غیر قابل نفوذ باشد، تا به غذای داخل جعبه آلودگی وارد نگردد و کیفیت و گرمی غذا حفظ شود. . تنوع غذا در رستوران ها بسیار زیاد است و باید از بسته بندی های مختلفی برای آنها استفاده کنید.

 

 برخی غذاها چرب و روغنی، برخی خشک، برخی دارای رطوبت و آب و برخی ترد هستند و هنگام تحویل به مشتری باید حالت اولیه خود را حفظ کنند.توصیه می شود از بسته بندی هایی استفاده کنید که با توجه به بیماری کرونا و ورود آلودگی دیگر در حین انتقال بیرون بر جلوگیری کند این می تواند ارزش و هویت رستوران شما را نشان دهد.

بهترین بسته بندی برای مواد غذایی(بسته بندی بیرون بر رستورانی و فست فود)

رستوران ها و کترینگ ها به بسته بندی قابل اطمینان برای سرو غذا در داخل رستوران یا تحویل غذای بیرون بری نیاز دارند تا رضایت مشتری را جلب کنند. بنابراین محصولات بسته بندی رستوران بر اساس نوع ظرف، غذا، ابعاد و وزن طراحی و تولید می شود. انواع بسته بندی شامل بسته بندی مواد غذایی، پاکت غذا، جعبه سوشی، جعبه پاستا و سالاد، بروشور و منو و جعبه غذای کودک می باشد. که حفظ عدم ورود آلودگی به داخل این بسته بندی ها و نشست آلودگی و گرد خاک روی این بسته بندی بسیار حائز اهمیت است.

 

بسته بندی کترینگ

کترینگ ها میتوانند برای بسته بندی مواد غذایی از بسته بندی های استاندارد و مناسب استفاده کنند و سپس را با دستگاه شرینگ پک کابینی بسته بندی نمایند تا از ورود آلودگی به بسته بندی جلوگیری گردد. حال سوال این است دستگاه شیرینگ پک چیست؟

 

شیرینگ پک چیست ؟

در بین دستگاه های بسته بندی می توان دستگاه شیرینگ پک را پرکاربردترین و در عین حال ارزان ترین دستگاه دانست. این دستگاه محصول را با روکش پلاستیکی شفاف و نازک (فیلم شرینگ) بسته بندی می کند. Shrink در زبان انگلیسی به معنای کوچک کردن یا کشیدن است و اگرچه Shrink تلفظ صحیح است، اما معمولاً در ایران به این دستگاه کوچک‌ کننده می‌گویند.

 

این نوع بسته بندی ضمن بسته بندی و قرار دادن چندین محصول در کنار هم به خوبی از آنها محافظت می کند و از ورود گرد و غبار و آب به داخل محصول جلوگیری می کند. با ما همراه باشید تا ببینیم دستگاه اشتراک پک دقیقا چیست؟ و چه کاربردها و فوایدی می تواند داشته باشد.

 

شیرینگ پک؛ یکی از اصلی ترین دستگاه های خط تولید صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی می باشد. قیمت پایین، سرعت بالا در بسته بندی و کارایی بسیار خوب، شیرینگ پک را به یکی از اصلی ترین دستگاه های خطوط تولید تبدیل کرده است. با توجه به اینکه غذا ارتباط مستقیمی با سلامت انسان دارد، آب بندی و بسته بندی مواد غذایی به وسیله دستگاه شیرینگ اهمیت زیادی پیدا می کند.

شیرینگ پک کابینی بهترین راهکار بسته بندی برای رستوران ها و فست فود ها

دستگاه شیرینگ پک کابینی برای بسته بندی محصولات مختلف در صنعت بسته بندی و به صورت دستی استفاده می شود. این دستگاه ها به صورت میز هایی هستند که قسمتی برای قرار دادن محصول دارند. دستگاه قیچی کابین از گرمای تولید شده توسط المان های الکتریکی برای گرم کردن نایلون استفاده می کند تا نایلون را به دور محصول بپیچد.

 

 دستگاه شیرینگ پک کابینی در واقع نوعی دستگاه بسته بندی است که توسط فیلم PVC، POF و PP برای جمع کردن بسته های محصول استفاده می شود. در دستگاه شیرینگ پک کابینی، جعبه داخل فیلم جمع شونده قرار می گیرد و با بسته شدن درب کابین، عملیات دوخت انجام می شود و سپس بسته گرم می شود و بسته در داخل کابین جمع می شود.

 

 

دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر

دستگاه های شیرینگ پک تونلی قابلیت بسته بندی انواع بسته بندی مواد غذایی، سالاد، ماست و ... را دارا می باشد.دستگاه شرینگ با دوخت سلفون و حرارت ملایم بسته بندی شیک و مطمئنی را برای غذا و انواع غذاها ایجاد می کند.

 

دستگاه بسته بندی مواد غذایی بهترین انتخاب برای رستوران ها و کترینگ ها برای اطمینان از ایمنی دستگاه است.

7

دستگاه وکیوم مواد غذایی

دستگاه های وکیوم مواد غذایی از آلودگی و فاسد شدن محصول شما و یا حتی خنک شدن مواد غذایی جلوگیری می کند.

 

دستگاه شیرینگ پک رستوران یا دستگاه بسته بندی غذای بیرون بری در ابتدا فقط برای مواردی استفاده می شد که مشتری می خواست غذای خود را در جایی خارج از رستوران بخورد. این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا و سایر پدیده هایی که سلامت انسان را تهدید می کند، بسته بندی به یکی از اجزای جدایی ناپذیر فروش تبدیل شده است. به خصوص در مورد مواد غذایی که ارتباط مستقیمی با آلودگی افراد یا مصونیت آنها از خطر دارد.

 

کلام آخر

معمولاً برای محافظت از مواد یا قطعات با پیچاندن نایلون یا سلفون سفت و سخت دور بسته استفاده می شود. این نوع بسته بندی علاوه بر اینکه از ضربه و آسیب دیدن بسته شما جلوگیری می کند، از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل بسته نیز جلوگیری می کند. شیرینگ پک کابینی یکی از چندین مدل دستگاه شرینگ می باشد که برای بسته بندی مواد غذایی رستورانی،غذایی،قطعات صنعتی،دارویی،آرایشی،کتاب و... استفاده می شود.

 

رول سلفون این دستگاه می تواند از pvc،pp، pos و ... باشد.ویژگی های دستگاه پک شیرینگ پک رستوران و تفاوت آن با دستگاه های هم رده را برای شما توضیح داده ایم. در پایان به شما توصیه می کنیم نه تنها به دلیل شیوع بیماری های ویروسی، بلکه به دلیل رعایت همه جانبه بهداشت مواد غذایی و احترام به مصرف کننده، غذای رستوران را به صورت بسته بندی شده ارسال کنید.

 

شما از چه ترفندی برای بسته بندی غذا در خارج از رستوران خود استفاده می کنید؟ نظرات خود را در قالب نظرات با ما در میان بگذارید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.