کد خبر : 23796 / /
/

 

 

وکیل مواد مخدر چه کاری می تواند برای شما انجام دهد. یک وکیل خبره و مجرب در زمینه ی جرایئم مربوط به مواد مخدر بهترین شخصی است که می تواند در این گونه مواقع به شخص کمک کند.  متاسفانه مواد مخدر و اعتیاد امروزه رشد چشمگیری میانم اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان داشته است و به همین علت از اهمیتی مضاعف برخوردار است.

 

مواد مخدر سنتی : که از گیاهان یا ترکیب آن ها به دست می آید مانند تریاک، خشخاش،گل و …

مواد مخدر صنعتی : که از ترکیب مواد شیمیایی و در آزمایشگاه های مخصوص به دست می آید. میزان اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بسیار بیشتر از مواد مخدر سنتی است و به همین علت مجازات آن نیز بسیار سنگین تر است.

همان گونه که احتمالا خود نیز می دانید مجازاتی که برای حمل، نگهداری و مصرف مواد مخدر در نظر گرفته می شود ، بسته به نوع آن و هم چنین اندازه و مقدارش محاسبه خواهد شد.

به همین دلیل توصیه می کنیم که از یک وکیل پایه یک دادگستری که در امور مواد مخدر صاحب نظر و خبره است استفاده کنید .پرونده های مواد مخدر به شدت پیچیده و دشوار هستند و تعداد وکلایی که در سطح تهران این گونه پرونده ها را می پذیرند شاید به تعداد انگشتان دست باشد. گروه وکلای آریا دادیار آماده است تا کلیه پرونده های مرتبط با مواد مخدر را پیگیری کند.

دفاع از متهم مواد مخدر

دفاع از متهم مواد مخدر کار بسیار سخت و پیچیده است. اگر مواد مخدر مربوطه ، از گروه مواد مخدر صنعتی باشد ، این دفاع سخت تر هم می شود.

اما با این همه می توان به نحوی در مجازات های مربوطه تخفیف گرفت و این مسئله جز به کمک بهترین وکیل مواد مخدر تهران میسر نخواهد بود .

مواقعی که تخفیف شامل حال متهم مواد مخدر خواهد شد :

عدم داشتن سوءپیشینه (در صورتی که به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شوید ، این مسئله می تواند موجب تخفیف در مجازات شما شود)

وجود انگیزه شرافتمندانه در انجام جرم

همکاری با مامورین پلیس جهت یافتن شرکای جرم و مدارک و شواهد

اما همان گونه که برخی موارد و شرایط موجب تخفیف در مجازات می شوند ، مواقعی نیز وجود دارد که مجازات تشدید می گردد :

  • تشکیل باندهای حرفه ای مواد مخدر و شبکه توزیع آن
  • استفاده از اطفال یا مجانین
  • حمل اسلحه ی گرم

اقرار در مواد مخدر

معمولا در صورتی که مواد مخدر به همراه متهم باشد ، بیشتر آن ها در همان کلانتری اقرار خواهند کرد. اما برخی مواقع نیز پیش می آید که متهم حاضر به اقرار نیست و عقیده دارد که مواد مخدر متعلق به وی نبوده است. د رچنین مواقعی یک وکیل مواد مخدر می تواند بهترین راهنما و مشاور متهم باشد.

لایحه دفاعیه از متهم مواد مخدر

نوشتن لایحه دفاعیه از متهم مواد مخدر کار سخت و بسیار پیچیده ای است و گاهی نمی توان وکیلی را پیدا کرد که قادر باشد به درستی چنین لایحه ای را بنویسد. به همین دلیل توصیه می کنیم که به علت ظرافت و پپیچیدگی این گونه پرونده ها با یک وکیل متخصص در امور مواد مخدر صحبت کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.

سایت منبع : ariadadyar.com/وکیل-مواد-مخدر

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.