کد خبر : 26701 / /
/

ما این مطلب از کلینیک درسا را به آموزش تزریق بوتاکس اختصاص داده‌ایم. پس از مطالعه قطعاً شما به صورت تئوری و عملی با نحوهٔ تزریق بوتاکس آشنا خواهید شد. برخی از شما در این زمینه دارای اطلاعاتی اندک و بعضی‌ها دارای اطلاعاتی به نسبت بیشتر هستید. ما تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا به صورت مفید و مؤثر اطلاعات مورد نیاز شما را ارائه داریم. لطفاً با ما در ادامهٔ این نوشتار از خود همراه باشید.

 

سرفصل مربوط به تزریق بوتاکس؛

دوره‌های آموزش تزریق بوتاکس در دو قسمت تئوری و عملی جای می‌گیرد. در دوره‌های تئوری که در قسمت زیر به سرفصل آن اشاره خواهیم داشت، تمامی مفروضات مربوط به بوتاکس آموزش داده خواهد شد. حال در قسمت عملی هم تزریق بوتاکس برروی صورت مراجعه کننده آموزش داده می‌شود.

شرایط حضور در دورهٔ آموزش تزریق بوتاکس در تهران؛

هریک از شما که این مطلب از ما را مطالعه می‌کنید در یک سطح از توانایی و تجربه قرار گرفته‌اید. به هرحال شما می‌توانید با حضور در این دوره‌های آموزشی، تزریق بوتاکس را فرا گیرید. لازم است به این نکته بسیار مهم هم توجه داشته باشید که مجوز تزریق بوتاکس در کشور ایران، برای پزشکان می‌باشد. البته در این بینابین پیراپزشکان هم می‌توانند در کلینیک‌های تخصصی زیر نظر پزشک کار بوتاکس را انجام بدهند. بنابراین بهتر است پیش از شرکت در دوره‌های آموزش تزریق بوتاکس این نکته را مدّنظر قرار بدهید.

بازار کار دورهٔ جامع تزریق بوتاکس به چه حالت است؟

بوتاکس یک درمان موقتی محسوب می‌شود که سه الی شش ماه یک‌بار نیاز به تمدید پیدا می‌کند. اکثر افرادی که در راستای انجام بوتاکس اقدام می‌کنند به دلیل عدم برخورداری از مهارت کافی نیاز مراجعه کنندگان را رفع نمی‌کنند. بنابراین تمامی افرادی که دارای مهارت و توانایی کافی در این زمینه هستند، به درآمدهای بالایی دست پیدا می‌نمایند‌.

آیا بعد از پشت سر گذاشتن دورهٔ آموزش تزریق بوتاکس قادر به تزریق هستیم؟

بلی، بوتاکس مسئولیت فلج نمودن عضله را داشته و تأثیری مستقیم برروی زیبایی می‌گذارد. شما در دورهٔ آموزش تزریق بوتاکس در تهران عضلات کاربردی و شیوهٔ درست تزریق بوتاکس را فرا می‌گیرید. پس حتماً پس از اتمام دوره توانایی تزریق بوتاکس را خواهید داشت. علاوه بر این‌ها پس از پایانِ دوره، ما در کنار شما حضور خواهیم داشت. بنابراین جای نگرانی باقی نخواهد ماند.

چرا شرکت در دورهٔ آموزشی تزریق بوتاکس و ژل امری ضروری است!

در صورتی که جوانی و زیبایی پوستتان برای شما ارزشمند است و با توجه به این موضوع که با بیشتر شدن سن و سال فرآیند پیری غیرقابل چَشم پوشی می‌شود، اقداماتی چون؛ مزوتراپی و بوتاکس برای پوست‌تان ضروری خواهد بود. حال هزینه‌های انجام چنین کارهایی در کلینیک‌ها گرانقیمت به نظر می‌رسد. بنابراین زیباجویان این کارها را به صورت کامل انجام نداده و نهایتاً به نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نمی‌کنند. بنابراین شما با فراگیری و شرکت در دورهٔ آموزش تزریق بوتاکس می‌توانید، خود تمامی مراحل را فراگرفته و به سلامت، زیبایی پوست خود و اطرافیان کمک کنید.

قسمت‌هایی از بدن که در فهرست آموزش تزریق بوتاکس جای می‌گیرد!

تزریق بوتاکس برای نواحی از بدن چون؛ خطِ اخم، خطوط پنجه کلاغی، خطوط عرضی پیشانی، بالاتر رفتن نوک بینی، کفِ دست و پا، زیر بغل مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین در دورهٔ آموزشی ما تمامی این موارد آموزش داده خواهد شد.

تزریق بوتاکس از نظر ایمنی!

بوتاکس سم ضعیف شده و ایمنی محسوب می‌شود که چنانچه اصولی و بهداشتی تزریق بشود، هیچ‌گونه عارضه‌ای نخواهد داشت. حال در صورتی که این کار بی‌قاعده و قانون پیش رود، عوارضی چون؛ افتادگی پلک و ابرو، خشکی چَشم، و... از خود برجای می‌گذارد.

در بخش تئوری دوره، موارد زیر آموزش داده خواهد شد!

  • تاریخچه بوتاکس.
  • مناسب‌ترین کاندید بوتاکس.
  • کاربرد زیبایی و درمانی آن.
  • شیوهٔ عملکرد بوتاکس برروی بافت.
  • واحد اندازه‌گیری بوتاکس چیـــــست؟
  • بهره‌گیری از داروی بی‌حسی موضعی.
  • اثرگذاری ابتدایی بوتاکس و مکانیسم اثر.
  • بهترین زمان در راستای ترمیم و تمدید آن‌.‌
  • وارسی شرایط پیش و پس از مراجعه به کلینیک.
  • مراقبت مربوط به پیش و پس از انجام تزریق بوتاکس.‌
  • کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در ارتباط با عضله خط اخم «پروسروس».
  • معرفی و شیوهٔ تزریق توکسین در عضله‌ای به نام کورگیتور سوپرسیلی.
  • شیوهٔ تزریق بوتاکس در راستای مهار نمودن خط اخم که چگونه انجام می‌شود.
  • آشنایی و کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در ارتباط با اپی کانتوس داخلی و اپی کانتوس خارجی.
  • آشنایی و کسبِ اطلاعاتِ لازم در ارتباط با نقطه تزریق برای از میان بردن خط اخم و خنده.
  • شیوهٔ تزریق بوتاکس در عضله فرونتالیس و اهمیت مهار چنین عضله‌ای در چین و چروک پیشانی.
  • و همچنین مواردی که نباید به هیچ عنوان مراجعه کننده عزیز در راستای تزریق بوتاکس اقدام بنماید.

ما تمامی این موارد و بسیاری از موارد دیگر را در آموزش تزریق بوتاکس در تبریز به شما یاد خواهیم داد. بنابراین شما می‌توانید به محض شرکت در کلاس‌های آموزشی ما دست به کار شده و در صورت وجود سؤالات بیشتر با ما همراه شوید.

هزینه دورهٔ جامع تزریق بوتاکس چقدر است!

قیمت این دوره‌ها را با مبلغ بسیار کم و ارزشمند در نظر گرفته‌ایم. بلی ما در کلینیک درسا کاملاً به فکر شما دوستان عزیز می‌باشیم. این‌گونه شما می‌توانید در مسیر تزریق بوتاکس اقدام بنمایید. این چنین شما علاوه بر کسبِ مهارت لازم، بسیار سریع هم هزینه‌ای که برای این دوره صرف کرده‌اید را به دست خواهید آورد.

بوتاکس هرچند وقت یک‌بار تکرار بشود، بهتر است!

باتوجه به شرایط پوست شما مراجعه کننده عزیز، بایستی هر چهار الی شش ماه یک مرتبه، تزریق بوتاکس تکرار بشود. بنابراین پیش از انجام، لازم است ابتدا شرایط پوست شما توسطِ پزشک بررسی بشود.

کلام آخر

ما در کلینیک درسا، دوره‌ای با عنوان دورهٔ آموزش تزریق بوتاکس را در نظر گرفته‌ایم. ما چنین دوره‌هایی را برای افرادی که خواستار و علاقه مند به انجام بوتاکس هستند، برگزار کرده‌ایم. این‌گونه شما می‌توانید تنها با پرداخت هزینه‌ای محدود، کسبِ و کاری دائمی و با طرفداران بسیار داشته باشید. البته لازم است شما قلم و کاغذ خود را برداشته و نکات را به صورت کاملاً دقیق و اصولی فرا گیرید. نگران نباشید ما تا کسبِ درآمد کنارتان خواهیم بود و شما می‌توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.