کد خبر : 28004 / /
/

تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج امتیاز ویژه‌ای است که بانک مرکزی برای زوجینی که قصد ازدواج دارند، تعیین کرده است. وام ازدواج همه ساله با توجه با شرایط اقتصادی دستخوش تغییرات و تبصره‌های جدیدی در مبلغ نهایی می‌شود.

 

 پیگیری ثبت نام ازدواج یکی از ضروریاتی است که افراد متقاضی باید نسبت به آن اقدام کنند. شایان ذکر است که افراد واجد شرایط پس از ثبت نام تنها می‌توانند از طریق کد ملی و کد رهگیری پیگیری وام ازدواج را انجام دهند. در این مطلب سعی داریم تا توضیحاتی راجع به پیگیری دقیق وام ازدواج ارائه دهیم. شما متقاضیان گرامی جهت پیگیری امور تسهیلات ازدواج می‌توانید با دپارتمان تخصصی کندو در ارتباط باشید. مجموعه کندو با پشتیبانی و پیگیری مستمر در زمینه وام ازدواج می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را به شما عزیزان ارائه دهد.

برای ثبت نام فوری وام ازدواج با شماره 02191090049 تماس حاصل فرمایید.

نحوه پیگیری وضعیت وام ازدواج

چنانچه می‌دانید در اوایل شروع زندگی، هزینه‌های ازدواج بسیار زیاد است و زوجین نمی‌توانند از پس این هزینه‌ها برآیند. لذا در همین راستا دولت با همکاری بانک مرکزی اقدام به پرداخت هزینه‌های مبنی بر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به افراد واجد شرایط نموده است.

اولین مرحله برای دریافت این وام مراجعه هر یک از زوجین به سایت ve.cbi.ir است. پس از آن که هر کدام از زوجین مراحل کلی ثبت نام را طی نمودند، باید جهت پیگیری و مشاهده دقیق تاریخی که در سایت برای مراجعه به بانک اعلام می‌شود اقدام کنند. سپس با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و ارائه ضامن معتبر، موفق به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج می‌شوند.

خوب است بدانید که صرفا کد ملی برای پیگیری امور ثبت نام وام ازدواج کافی نیست و نیاز است تا متقاضیان علاوه بر داشتن مد ملی، کد ده رقمی که در هنگام ثبت نام به آنان ارسال شده را نیز به همراه داشته باشند. در ادامه این مطلب به بررسی استعلام وضعیت وام ازدواج با استفاده از کد رهگیری اشاره می‌شود.

پیگیری وضعیت وام ازدواج با استفاده از کد رهگیری

جهت پیگیری وضعیت وام ازدواج با استفاده از کد رهگیری، نیاز است تا ابتد به صفحه ثبت نام وام ازدواج که در ابتدا به آن اشاره شد، وارد شوید. پس از آن که وارد صفحه شدید چند گزینه از جمله « مشاهده وضعیت » را خواهید دید. با کلیک بر روی آن مشخصات خود که شامل کد ملی و کد رهگیری ثبت نام است را به طور دقیق وارد کنید. سپس گزینه مشاهده وضعیت را که مجددا مشاهده می‌کنید، کلیک کرده و به سادگی وضعیت وام ازدواج خود را پیگیری نمایید. علاقه‌‍مندان به اطلاعات دقیق‌تر راجع به نحوه پیگیری ثبت نام وام ازدواج می‌توانند با مراجعه به دپارتمان کندو اقدام کنند. چنانچه قصد ثبت نام یا پیگیری در مورد فرایند وام ازدواج را دارید، مجموعه دپارتمان کندو با ارائه خدمات تخصصی در خدمت شما هموطنان محترم است.

پیگیری وضعیت وام ازدواج بدون در دست داشتن کد رهگیری

با توجه به توضیحات ارائه شده، نیاز است تا تمام افراد متقاضی برای ثبت نام وام ازدواج بعد از اتمام فرایند ثبت نام و انتخاب نمودن بانک مورد نظر، نسبت به پیگیری وضعیت درخواست وام ازدواج خود اقدام کنند. بنابراین می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه وام ازدواج بانک مرکزی پیگیری وضعیت ثبت نام خود را انجام دهند.

با توجه به سوال مطرح شده در مورد این که آیا پیگیری وضعیت وام ازدواج بدون کد رهگیری امکان‌پذیر است، باید بدانید که این موضوع بدون کد رهگیری به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

شایان ذکر است که گاهی برای شما اتفاق می‌افتد که کد رهگیری خود را گم می‌کنید، در این حالت نیاز است تا مجددا وارد سامانه وام ازدواج شوید و بر روی بخش « بازیابی و چاپ کد رهگیری » کلیک نمایید. سپس وارد صفحه دیگری خواهید شد که اطلاعاتی نظیر تاریخ عقد، کد ملی، نخستین حرف نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد را از شما می‌خواهد.

 پس از تکمیل فرایند اطلاعات شخصی، روی گزینه « مشاهده و چاپ کد رهگیری» کلیک کنید. در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده با فشردن این کلید، کد رهگیری جدیدی که با کد قبلی متفاوت است برایتان ارسال خواهد شد. اکنون با در دست داشتن کد رهگیری جدید می‌توانید نسبت به پیگیری وضعیت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اقدام نمایید.

دپارتمان کندو متخصص در حوزه پیگیری ثبت نام وام ازدواج

در این مطلب راجع به نحوه پیگیری وضعیت وام ازدواج توضیحاتی ارائه شد. وام ازدواج از جمله تسهیلات بسیار مقرون به‌صرفه است که توسط دولت و با همکاری بانک مرکزی به زوجین متقاضی پرداخت می‌شود. چنانچه اشاره شد پس از تکمیل مراحل ثبت نام، نیاز است تا نسبت به پیگیری آن اقداماتی انجام دهید. پیگیری وضعیت وام ازدواج تنها با در دست داشتن کد رهگیری و شماره ملی امکان‌پذیر است.

چنانچه قصد ثبت نام و پیگیری دقیق وام ازدواج خود را دارید، پیشنهاد ما به شما تماس با کارشناسان دپارتمان کندو است. مجموعه کندو با ارائه خدمات تخصصی و پیگیری تمام مراحل وام ازدواج تا زمان دریافت وام در خدمت شما هموطنان گرامی است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.