کد خبر : 6076 / /
/

در حالی که در برخی از محافل سیاسی و شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود برخی از اعضای تیم رئیسی نهایی شده، سامانه یاران رئیسی آغاز به کار کرده است.

 

 سامانه‌ای که در آن مردم می‌تواند خودشان یا افراد دیگر را برای سمت‌های اجرایی در دولت رئیسی معرفی کنند.

سامانه یاران رئیسی

سامانه «یاران رئیسی» برای معرفی مدیران و اعضای تیم ابراهیم رئیسی روز گذشته راه‌اندازی شد. بر این اساس مردم می‌توانند گزینه‌های مورد نظر خود را که برای دولت رئیسی در نظر دارند در این سامانه ثبت کنند.

این سامانه به آدرس yaran.raisi.ir/managers فعالیت دارد و در آن از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه‌ها، احزاب، تشکل‌ها و آحاد مردم دعوت شده تا مدیران و اعضای مورد نظر خود را در این سامانه معرفی کنند.

شرایطی که در سامانه «یاران رئیسی» برای معرفی گزینه‌های مورد نظر مردم در نظر گرفته شده «کارآمدی»، « فسادستیزی»، «روحیه انقلابی» و «مردمی بودن» است.

مردم در دولت رئیسی پست اجرایی می‌گیرند؟

اما به جز معرفی مدیران و چهر‌های شناخته شده گزینه دیگری هم پیش روی کاربران است که بر آن اساس می‌توانند خود را هم برای سمت اجرایی معرفی کنند.

آنطور که در سامانه یاران رئیسی نوشته شده: «کاربران چنانچه خود را شایسته حضور در سمت‌های اجرایی و مدیریتی می‌دانند، می‌توانند به صورت مستقیم، در بخش تکمیل اطلاعات و رزومه فردی نسبت به تکمیل فرم‌ها و اطلاعات مربوطه اقدام کنند.»

کاربران برای ورود به سامانه «یاران رئیسی» باید نام، نام خانوادگی، شماره همراه، استان و شهر محل سکونت، شماره ملی را وارد کنند. بعد از طی این مراحل پیامکی برای ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات فردی، برای کاربران ارسال می‌شود.

در حالی این سامانه روز گذشته راه‌اندازی شده که این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی درباره اعضا و تیم ابراهیم رئیسی میان محافل سیاسی و شبکه‌های اجتماعی می‌شود.

گفته می‌شود حضور برخی از این افراد در تیم رئیسی نیز نهایی شده است. از جمله نام‌هایی که این روزها شنیده می‌شود، فرهاد رهبر، مسعود میرکاظمی، حجت عبدالملکی، رضا فاطمی امین و یاسر جبرائیلی است. البته از این چهره‌ها به عنوان اعضای تیم اقتصادی رئیسی نام برده شده.

تجارت‌نیوز پیش‌تر در گزارش‌هایی به کارنامه و دیدگاه‌های سیاسی و اقتصادی این چهر‌ها پرداخت. البته تاکنون ابراهیم رئیسی درباره هیچکدام از اعضای کابینه خود اظهارنظر رسمی نداشته است.

تا آغاز به کار ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور هم یک ماه دیگر مانده است. آنطور که نظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفته: «مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری منتخب روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه با حضور مقامات خارجی و داخلی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.