کد خبر : 7178 / /
/

نایب رئیس کانون سراسری انجمن‌های صنفی مرغ گوشتی کشور قیمت‌های سرسام‌آور بازار را ناشی از نبود ساز و کار مشخص در مسیر کشتارگاه تا عرضه دانست

فارس - نایب رئیس کانون سراسری انجمن‌های صنفی مرغ گوشتی کشور قیمت‌های سرسام‌آور بازار را ناشی از نبود ساز و کار مشخص در مسیر کشتارگاه تا عرضه دانست که با انحراف شدید روبه روست. حبیب اسدا...نژاد افزود: پس از کشتار مرغ، شاهد نوعی رهاشدگی هستیم و کشتارگاه‌ها می‌توانند مرغ را به هر نرخی که بخواهند عرضه کنند. وی گفت: آمار کف بازار نشان نمی‌دهد که روزانه ۷ هزار تن مرغ گم می‌شود.

بازگشت صف‌های کیلومتری برای بنزین در ونزوئلا

ایسنا - پایتخت ونزوئلا در پی افت تولید پالایشگاه های دولتی، بار دیگر با سهمیه بندی بنزین روبه رو شد که خودروسواران را ناچار کرده است برای پر کردن باک خودرو در صف‌های طولانی منتظر بمانند.

مصباحی مقدم: شورای پول و اعتبار به نفع شرکت‌های دولتی کار می‌کند

تسنیم - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به طرح تغییر ساختار بانک مرکزی گفت: هم اکنون شورای پول و اعتبار از بدنه دولت تشکیل شده است و به نفع شرکت‌های دولتی کار می‌کند. مصباحی مقدم گفت: استقراض خودروساز‌ها از بانک‌ها به دلیل حضور وزیر صمت در شورای پول و اعتبار است و با تغییرات ذکر شده، این شورا مستقل از دولت عمل می‌کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.