کد خبر : 9508 / /
/

خرید هندرفری یکی از مشکلاتی است که همه ما درگیر آن هستیم و اگر به یکسری نکات دقت نکنیم ممکن است که مجبور شویم که حتی هفته ای یک هندزفری خریداری کنیم. در این مقاله قصد داریم برای شما تعدادی از نکاتی که لازم است در هنگام خرید هندزفری به آن ها توجه کنید را برای شما نام ببریم تا در خرید هندزفری دچار مشکل نشوید و بتوانید یک هندزفری با کیفیت و با دوام خریداری کنید.

۱. در هنگام خرید به نوع هندزفری توجه کنید و بسته به نیاز خود یکی از انواع با سیم و یا بی سیم هندزفری را خریداری کنید و اگر هندزفری برای شما مناسب نبود به سراغ بررسی هدفون ها بروید.

۲. اگر یک هندزفری با‌سیم انتخاب کردید حتما به طول سیم آن دقت کنید و بسته به نیاز خود یک هندزفری با طول سیم مناسب خریداری کنید.

۳. پورت هندزفری شما بسیار مهم است و باید آن را با توجه به دیوایسی که می‌خواهید هندزفری را به آن متصل کنید انتخاب کنید مانند : USB-C ، جک هدفون و یا پورت لایتینگ. اگر یک هندزفری دارای جک هدفون خریداری کنید می‌توانید از آن در بسیاری از دیوایس‌هاس استفاده کنید زیرا بیشتر دیوایس‌ها دارای این ورودی می‌باشند و این ورودی تنها در بعضی مدل ها حذف شده است.

۴. با توجه به فرم گوش خود یک هندزفری با سَری مناسب خریداری کنید. تا در استفاده‌های دراز مدت اذیت نشوید.

۵. به ضد آب و یا ضد آب نبودن هندزفری خود توجه کنید و اگر شغلی دارید که بسیار در معرض آب هستید یا برای مثال اگر در شمال کشور زندگی می‌کنید و هندزفری شما بسیار در معرض باران است؛ هندزفری ضد آب تهیه کنید.

۶. برند هندزفری یکی از مهم ترین آیتم ها در انتخاب هندزفری است؛ سعی کنید از برند‌های شناخته شده و مطمئن خریداری کنید و به گارانتی و خدمات پس از فروش نیز توجه کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید با کمترین هزینه یا به صورت رایگان آن را برطرف کنید.

۷. در انتخاب خود جنس سیم را در نظر بگیرید و مدلی را انتخاب کنید که از جنس سیم خوبی بهره ببرد و دوام خوبی داشته باشد تا  بتوانید کیفیت صدای بهتری را تجربه کنید و از قطعی احتمالی آن جلوگیری کنید.

۸. سَری هندزفری قابل تعویض می‌تواند یکی آپشن های بسیار کارآمد باشد تا بعد از مدتی اگر سر هندزفری نیاز به تعویض داشت آن را تعویض کنید.

۹. به داشتن یا نداشتن میکروفون در هندزفری مورد نظر دقت کنید و بر اساس نیاز خود خرید کنید.

۱۰. قیمت هندزفری مهم ترین آیتم در خرید است که باید به آن دقت کنید.

تا به اینجا ده مورد از نکات قابل توجه در هنگام خرید هندزفری را ذکر کردیم اما باید جدای تمامی این نکات این را نیز در نظر داشته باشید که خرید هندزفری کاملا به خود شما بستگی دارد و باید هندزفری خود را بر اساس آپشن های مورد نیاز خود خریداری کنید. در ادامه با نکات بیشتری در مورد خرید هندزفری با ما همراه باشید.

۱۱. قابلیت حذف نویز در بسیاری از هندزفری ها وجود دارد که می‌تواند برای افرادی که مدام در حال مکالمه هستند و یا افرادی که با هندزفری خود پادکست رکورد میکنند بسیار مناسب باشد.

۱۲. به میزان بِیس هندزفری در هنگام پخش موزیک توجه کنید و اگر علاقه موزیک های بیس دار هستید حتما هندزفری مناسب آن را تهیه کنید تا از گوش دادن به موزیک بذت کافی را ببرید.

۱۳. اگر هندزفری بی سیم انتخاب کردید به میزان شارژدهی آن توجه ویژه ای بکنید.

۱۴. و در هندزفری های بی‌سیم به عنوان مورد دوم به میزان زمان مورد نیاز برای شارژ شدن هندزفری دقت کنید.

۱۵. قبل از خرید حتما عکس محصول را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهید و به زیبایی و رنگ آن دقت کنید. بر اساس سلیقه خود هندزفری ای را با استایلی زیبا و رنگ دلخواه انتخاب کنید.

۱۶. در هندزفری های بی‌سیم انواع مختلف جفت و تکی وجود دارد که برای گوش کردن به موزیک سعی کنید یک هندزفری جفت و برای مکالمه یک هندزفری تکی خریداری نمایید.

۱۷. یکی دیگر از آیتم های مهم کیفیت هندزفری در زمان مکالمه است که این آیتم برای افرادی که از هندزفری برای پاسخ دادن به مکالمات استفاده می‌کنند باید بسیار مورد توجه باشد.

۱۸. به داشتن پنل لمسی یا نداشتن آن اهمیت دهید. در بسیاری از هندفری های امروزی شما می‌توانید با لمس قسمت پشتی هندفری به مکالمه پاسخ دهید یا آن را قطع کنید و یا اینکه موزیک در حال پخش را کنترل کنید.

۱۹. برای هندزفری های بی‌سیم و با سیم انواع  مختلفی وجود دارد برای مثال بعضی از آن ها در پشت گردن قرار می‌گیرند و بعضی دیگر پشت گوش ، با توجه به نیاز خود یک مدل را انتخاب کنید.

۲۰. از میزان برد در هندزفری های بیسیم غافل نشوید و توجه کنید که تا چه مصافتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هر ۲۰ مورد گفته شده در زمان خرید هندزفری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما بعضی نکات هستند که در زمان خرید باید لحاظ شوند اما دقیقا مربوط به هندزفری نیستند و بیشتر مربوط به نحوه‌ی خرید کالا می‌شوند. این نکات را می‌توان در ۵ مورد به صورت زیر خلاصه کرد:

۲۱. از مکانی مطمئن خرید کنید و اگر آنلاین خرید می‌کنید چک کنید که سایت متبر باشد و دارای نماد اعتماد الکرونیک باشد.

۲۲. از اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید و کالای خود را به یک متخصص نیز نشان دهید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

۲۳. بعد از خرید کالا را باز کنید و از نو بودن آن کالا اطمینان حاصل نمایید و مطمئن شوید که آن کالا تعمیر شده نباشد.

۲۴. هر هندزفری قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند پس حتی به ریز ترین قابلیت های هندزفری ها دقت کنید و با توجه به امکانات مورد نیاز خود محصولی مناسب را انتخاب کنید.

۲۵. قبل از ارسال کالا توسط فروشنده یک روش ایمن را برای حمل و نقل انتخاب کنید تا در زمان حمل و نقل به کالا آسیبی وارد نشود و در صورت امکان کالا بیمه شود.

در این مقاله ۲۵ نکته گفته شد اما در نظر داشته باشید که این نکات تمامی ندارند و به همین جا ختم نمی‌شوند و شما باید نکات دیگری را نیز در هنگام خرید درمورد فروشگاه و یا سایت در نظر داشته باشید که در بحث ما نمی‌گنجند. در نهایت نیز این را بدانید که در بسیاری از نکات ذکر شده تنها سلیقه شما اهمیت دارد و شما باید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید پس هیچ شخصی نمی‌تواند بگوید چه هندزفری ای برای شما مناسب و یا نامناسب است.

منابع: وبلاگ استایل آپ و سایت دیجیاتو

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.