کد خبر : 9655 / /
/

 

دستگاه وکیوم بسته بندی

دستگاه های بسته بندی دارای اهمیت بسیار بالایی در تمامی بخش های صنعت می باشند که می توان آن را به عنوان مهمترین عضو صنعت برای ورود محصولات در بازار پر رقابت فروش دانست. در بین دستگاه های بسته بندی یک دستگاه وجود دارد با نام دستگاه وکیوم بسته بندی که نظر خیلی از صنعتگران و تولید کنندگان را به خود جلب کرده است و توانسته جایگاه بسیار خوب و ارزشمندی را در کسب و کار آنها بدست آورد.

دستگاه وکیوم بسته بندی قابل استفاده در بسیاری از بخش های تولید می باشد و خیلی از نیاز های مخاطبان را می تواند برطرف سازد. در این مقاله قصد داریم در خصوص این دستگاه بسته بندی مهم با شما صحبت کنیم و بهترین دستگاه های بسته بندی وکیوم را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

دستگاه وکیوم بسته بندی چیست؟

دستگاه وکیوم بسته بندی، ماشینی است که با ایجاد مکش جهت تخلیه هوای داخل پاکت و ایجاد یک محیط کاملا خلا عمل بسته بندی محصول را انجام می دهد. در این عمل نایلون با پاکت به صورت کامل بر روی محصول مورد نظر شما قرار می گیرد و کاملا بر روی آن پرس می شود. نمونه بسته بندی های انجام شده توسط دستگاه بسته بندی وکیوم را بار ها در فروشگاه ها و داروخانه ها و سایر مراکز دیده اید.

در برخی از دستگاه های بسته بندی وکیوم از یک گاز برای تخلیه بهتر هوای داخل محصول استفاده می شود. این کار باعث افزایش قدرت وکیوم کردن محصول می گردد. باید به شما بگویم که گاز مورد استفاده هیچگونه ضرری ندارد و یک گاز کاملا خنثی می باشد.

دستگاه های بسته بندی وکیوم دارای انواع مختلفی می باشند که هریک از آنها قابلیت ها و امکانات خاصی دارند. شما بسته به نوع نیاز خود می توانید از آنها استفاده کنید و کسب و کار خود را رونق دهید. در بین دستگاه های موجود برخی از آنها دارای عملکرد و قابلیت بهتری برای مشتریان می باشد و استقبال بالایی از آنها می شود.

بهترین دستگاه وکیوم بسته بندی

بهترین دستگاه های وکیوم بسته بندی

در قسمت های ابتدایی ما مطالب اصلی دستگاه بسته بندی وکیوم را به شما گفتیم و اکنون در این بخش می خواهیم در خصوص بهترین دستگاه های وکیوم بسته بندی با شما صحبت کنیم و آنها را معرفی کنیم.

1)     دستگاه وکیوم تک کابین

دستگاه وکیوم تک کابین یکی از بهترین دستگاه های موجود در زمینه وکیوم کردن محصولات و افزایش عمر و ماندگاری آنها می باشد. این دستگاه با تزریق نوعی گاز خاص با نام GDZ-500 موجب تخلیه هوا داخل بسته شده و یک محیط کاملا خلا را ایجاد می کند. دستگاه وکیوم تک کابین سرعت بسیار بالایی در انجام وکیوم کردن محصولات در انواع مختلف را دارد و خود شما می توانید میزان سرعت آن را در بسته بندی محصول تنظیم کنید. بدنه این دستگاه فلزی و از جنس استیل می باشد و این موضوع نگرانی شما را از بابت زنگ زدگی و اکسیده شدن برطرف می سازد. جنس استیل بدنه ظرافت بسیار خاصی را به دستگاه داده است و از طرف دیگر باعث افزایش استحکام و مقاومت آن شده است.

شما می توانید از دستگاه وکیوم تک کابین برای بسته بندی انواع محصولات مانند مواد غذایی، حبوبات، خشکبار، گوشت و سایر محصولات استفاده کنید.

2)     دستگاه وکیوم خانگی

دستگاه وکیوم خانگی دیگر دستگاه بسیار پرکاربرد و مهم می باشد که کاربرد های بسیار زیادی در بسته بندی خانگی و فروشگاهی دارد. این دستگاه دارای سایز کوچکتری نسبت به دیگر همنوعان خود است و قدرت وکیوم پایین تری دارد. دستگاه وکیوم خانگی بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات در منزل و فروشگاه های می باشد چرا که در این دو مکان نیازی به قدرت وکیوم و بسته بندی در تیراژهای بالا نیست. شما می توانید با این دستگاه تمامی محصولات خود را مانند سبزیجات، حبوبات، خشکبار، غلات، گوشت و مرغ را به راحتی بسته بندی نمایید و برای مدت زمان بالایی از آن استفاده کنید.

دستگاه وکیوم خانگی میزان عمر محصول را تا مدت زمان زیادی بالا می برد و پس شما می توانید قبل از فریز کردن محصولات غذایی آنها را با این دستگاه وکیوم کنید تا سال های زیادی از آن استفاده کنید. این دستگاه هیچ تغییری در کیفیت و سلامت محصول ایجاد نمی کند و از طرف دیگر سلامت و عمر آن را بالا می برد.

در فروشگاه های مواد غذایی نیز برای افزایش ماندگاری محصولات و جلوگیری از انتقال بیماری از این دستگاه وکیوم خانگی استفاده می شود.

3)     دستگاه وکیوم دو کابین

دستگاه وکیوم دوکابین با تزریق گاز برای بسته بندی محصولات در تعداد و تیراژ بالا استفاده می شود. همانطور که از نام آن پیداست این دستگاه دارای دو کابین برای بسته بندی محصولات می باشد. از دستگاه وکیوم دو کابین برای بسته بندی محصولات در کارخانه ها و کار های صنعتی استفاده می شود. ابعاد این دستگاه نسبت به سایر همنوعان خود بزرگتر می باشد. تعداد کابین های بالای آن باعث می شود سرعت وکیوم و بسته بندی محصولات به طور چشمگیری افزایش یابد. بسته بندی سریع می تواند سرعت تولید را افزایش دهد. هریک از کابین ها عمل وکیوم را انجام می دهند و قدرت مکش بسیار بالایی در انجام این کار دارند.

تا به اینجای کار ما بهترین دستگاه های بسته بندی را به شما معرفی کردیم اما یک سوال پیش می آید که بهترین شرکت های ارائه دهنده دستگاه بسته بندی کدامند؟ در ادامه این موضوع را نیز به شما می گوییم.

دستگاه بسته بندی وکیوم خانگی

بهترین شرکت های ارائه دهنده دستگاه بسته بندی وکیوم

شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های بسته بندی وکیوم را از شرکت های کاروپک و گشتا صنعت اصفهان تهیه کنید. کاروپک و گشتا صنعت اصفهان توانسته اند با ارائه بهترین دستگاه های بسته بندی نیاز تمامی مشتریان خود را برطرف سازند و رضایت تمامی آنها را جلب نمایند. برای آشنایی بیشتر با این دو شرکت معتبر به سایت های هریک از آنها مراجعه کنید. برای این کار کافی نام آنها را در مرورگر اینترنت خود وارد کنید و محصولات خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.