کد خبر : 14679 / /
/

چند سال است که سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به یکی مهمترین و پر متقاضی ترین امور در توسعه اقتصاد کشور تبدیل شده است. از طرفی ساخت کیف پول بیت کوین نیز به مسیری برای ورود به دنیای تجارت بدل شده تا کاربران از طریق آن بتوانند اطلاعات مربوط به تراکنش های ارزی را در آن نگه دارند. نکته ای که باید به آن در ساخت کیف پول بیت کوین توجه کرد، میزان وجهی است که شما می خواهید در آن قرار دهید و طول مدتی است که برای نگهداری قصد دارید، در آن لحاظ کنید.

برای اینکه بتوانید اقدامات نصب کیف پول ارز دیجیتال را برای تحلیل بهتر به درستی انجام دهید، به نظر کارشناسان و متخصصان حوزه ارز دیجیتال نیاز دارید. پس در این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

برای اینکه بتوانید ارز مورد نظر را نگهداری کنید، باید نسبت به ساخت کیف پول بیت کوین اقدام نمایید. ذخیره کردن بیت کوین در کیف پول ارز دیجیتال به شرایط شما بستگی دارد. معتبرترین و تخصصی ترین ابزارها و وب سایت ها به صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد که شما می توانید از آن ها به طور مکرر استفاده کنید. یکی از کاربردی ترین روش ها، ثبت نام در سایت بلاکچین است. به منظور افتتاح حساب به سایت www.blockchain.com مراجعه کرده و فیلتر شکن را فعال کنید. اولین قدم اضافه کردن یک ایمیل معتبر و استفاده از رمز عبور پیچیده برای آن است. این رمز باید با دقت انتخاب شود زیرا قرار است سرمایه هنگفتی در آن نگهداری گردد. پس از وارد کردن ایمیل و تیک پذیرش قوانین را بزنید و ادامه مسیر را بروید. سپس می توانید با کلیک روی دکمه Get started وارد پنل کاربری خود شوید. قدم دوم در ساخت کیف پول بیت کوین، باز کردن ایمیل و کلیک روی کد تایید که بولد شده است. زمانی که موفق به ثبت نام در سایت بلاکچین شدید و کیف پول بیت کوین را ساختید، یک Wallet ID اختصاصی به شما داده می شود که باید آن را در جایی امن نگه داشته و یادداشت کنید. در صورت گم شدن این کد خصوصی، دستیابی به اطلاعات، سخت خواهد بود.

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین به نقل از صرافی فیوننس 24

بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟

انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین به شرایط زندگی و دانش فرد از بازار مالی بستگی دارد. اگر به عنوان یک تریدر نسبت به ساخت کیف پول بیت کوین اقدام می کنید، به طور حتم به سراغ کیف پول با ساختاری پیچیده می روید و برعکس اگر تازه کار باشید به دنبال کیف پولی با دستور العمل ساده می روید. در واقع می توان گفت کیف پول ‌های کریپتو ابزاری ضروری برای خرید، تجارت و فروش ارزهای دیجیتال هستند. معامله گران برای ذخیره ایمن رمزارزها و همچنین حفاظت و اعتبارسنجی اطلاعات تراکنش به آن ها نیاز دارند. در این بخش به معرفی بهترین کیف پول ها در سال ۲۰۲۲ می پردازیم:

  • کیف پول کوین بیس (Coinbase Wallet): بهترین کیف پول برای افراد مبتدی است.
  • الکتروم (Electrum): بهترین کیف برای نگهداری بیت کوین است.
  • مای‌ سلیوم (Mycelium): بهترین ابزار برای موبایل است.
  • Ledger Nano X)) کیف پول سخت افزاری لجر: بهترین کیف پول در شرایط آفلاین است.
  • اکسودوس(Exodus): در دسکتاپ می توان از این کیف پول استفاده کرد.
  • بیت کوین والت (Bitcoin Wallet): این کیف پول به طور اختصاصی برای اندروید موبایل طراحی شده و منبع باز است.
  • بلو والت (Blue Wallet): با استفاده از این کیف پول ارز دیجیتال می توان به شبکه لایتنینگ دست یافت. این ابزار مناسب حرفه ای هاست.

مزیت های ساخت کیف پول بیت کوین

با ساخت کیف پول بیت کوین می توان امنیت سرمایه دیجیتالی را افزایش داد و ذخیره و انتقال اطلاعات را به راحتی انجام داد. یکی از مهمترین مزیت ها این است که هر کدام از کیف پول ها امکانات منحصر به فرد در مقایسه با کیف پول های دیگر ارائه می دهند. نکته مهم دیگر قابلیت نصب آسان و سریع هر کدام از نرم افزارهای بر پایه کیف پول است. از طرفی می توان گفت ویژگی رابط کاربر پسند به راحتی قابل پیمایش و قابل استفاده است. این نوع از کیف پول ها توانایی پشتیبانی بیش از ۵۰۰ دارایی رمزنگاری را دارند.

نتیجه گیری برای استفاده از انواع کیف پول بیت کوین

برای اینکه بتوانید سرمایه در بازار مالی را روز به روز افزایش دهید و از امنیت نگهداری آن ها اطمینان حاصل کنید، باید نسبت به ساخت کیف پول بیت کوین اقدام کنید. اگر فردی تازه کار دهید آن را به دست متخصصان و معامله گران بسپارید. ساخت کیف پول بیت کوین نیازمند آموزش و تجربه است. بنابراین سعی کنید قبل از نصب، با فردی حرفه ای مشورت کنید.

برای مطالعه بیشتر درباره آموزش ساخت کیف پول بیت کوین به فیوننس بلاگ مراجعه کنید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.