کد خبر : 14938 / /
/

خرید کلایمر تهران کلایمر

با پیشرفت تکنولوژی دیگه نیازی نیست که برای ساختمان ها از داربست استفاده کنید. دستگاه های جدید به اسم کلایمر یا نفربر، بهترین جایگزین داربست می باشند. این وسیله اولین بار در کشورهای خارجی تولید و استفاده شد که نزدیک 15 سال می باشد که در ایران نیز فعالیت دارد. شرکت تهران کلایمر یکی از شرکت های قدیمی در این عرصه می باشد که می توانید از این شرکت هم خرید و هم اجاره کنید.

کلایمر چیست؟

کلایمر چیست

کلایمر یک وسیله بالابری است که جایگزین داربست است. هدف از تولید آن، ایجاد راحتی، حفظ جان افراد، سرعت، قدرت بخشیدن به کارها و افزایش کیفیت کاری می باشد. در ایران به این دستگاه نفربر هم نیز گفته می شود. کاری که با داربست مثلا با هزینه 10 میلیون بصورت یک ماهه انجام می شود، با اجاره کلایمر می توان همین کار را با کیفیت خیلی بهتر، با هزینه حدود 6-7 میلیون در 15 روز انجام داد.

از نفربر برای کارهای رنگ آمیزی، تعویض نما، تعویض شیشه ها، شستشوی شیشه ها و همه کارهایی که در آپارتمان ها انجام می شود را انجام داد. هر سال چندین نفر جان خود را در اثر کارکردن روی داربست از دست می دهند. پس این بالابر، جدا از داشتن هزینه کم، سرعت و قدرت بیشتر، به دنبال ایجاد امنیت برای افراد است.

این بالابر دارای یک سبد در اندازه های مختلف می باشد که متناسب با محیط کاری سبد مورد نیاز استفاده می شود. افراد سوار بر این سبد می شوند و در ساختمان بصورت عمودی بالا پایین می روند. افراد با یک دکمه می توانند بالا پایین حرکت کنند. این بالابر دارای 2 ترمز اضطراری می باشد که احتمال سقوط آن را به حداقل می رساند.

خرید کلایمر

شرکت تهران کلایمر با بیش از ده سال سابقه در این زمینه یکی از معروف ترین شرکت های خدماتی در این زمینه در کشور می باشد. شرکت های زیادی وجود دارند که اقدام به خرید کلایمر ، فروش کلایمر و یا اجاره کلایمر می پردازند که این شرکت می تواند بهترین انتخاب برای هر کسی که در این زمینه است باشد.

این شرکت بزرگترین شرکت فروشنده و خریدار دستگاه های نفربر در ایران می باشد. به عبارت دیگر، اگر شما نیازی به خرید این دستگاه دارید، چه مدل خارجی و چه مدل ایرانی می توانید از این شرکت تهیه کنید. همچنین می توانید با قیمت مناسب، بالابر خود را به این شرکت بفروشید.

اگر نفربر شما نیاز به تعمیر تخصصی داشته باشد، می توانید بازهم روی این شرکت حساب کنید. تهران کلایمر با تیم متخصص خود می تواند بهترین شرکت برای تعمیر دستگاه بالابر شما باشد.

علاقه مندان می توانند هم نفربر صفر و هم نفربر دست دوم را از این شرکت با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند. بیش از چندیل مدل خارجی و ایرانی و در هر بازه قیمتی در این شرکت وجود دارد که می توانید با خیال راحت و با ضمانت بالابر محصول خود را خریداری کنید.

لازم به ذکر است اگر از این شرکت نفربری خریداری کردید که بعدا به مشکل خورد، این شرکت همه مشکلات آن را بصورت رایگان حل می کند. و در این مدت که این شرکت به فروش کلایمر پراخته است، هیچ شرکتی یا شخصی در مورد دستگاه خریداری شده، شکایتی نداشته است. اگر نفربر صفر خریداری کنید که صفر است ولی اگر دست دوم خریداری کنید، این دست دوم نیز توسط تیم متخصص این شرکت تعمیر شده است که همه آن ها در حد صفر هستند و می تواند انتخاب خوبی برای شما بجای خرید نفربر صفر باشند.

اجاره کلایمر در کرج

اجاره کلایمر در کرج

شرکت تهران کلایمر، همانطور که در بالا اشاره کردیم، قدیمی ترین شرکت در این زمینه در کشور می باشد که دارای 2 شعبه اصلی در تهران و 1 شعبه دیگر در کرج می باشد. یعنی افرادی که در کرج هستند و نیاز به اجاره کلایمر در کرج دارند، می توانند روی این شرکت حساب کنند.

این شرکت همچنین در دیگر شهرهای ایران نیز فعالیت دارد یعنی اگر شما ساکن شیراز یا اصفهان هستید، می توانید برای اجاره، خرید و فروش سفارش دهید.

هزینه اجاره کلایمر در کرج و تهران و یا دیگر شهرها از این شرکت بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر شرکت ها می باشد. این شرکت تاکنون تواسنته است نزدیک 2000 هزار پروژه موفق در کشور ایران داشته باشد. از این تعداد پروژه ها این شرکت اولین شرکتی می باشد که بدون حتی یک بار طلفات بوده است.

به همین سبب این شرکت دارای چندین لوح تقدیر بابت امنیت بسیار خوب و ارائه خدمات بسیار عالی از شهرداری تهران ازآن خود کند. پس بدون شک می تواند بهترین انتخاب شما برای اجاره کلایمر و یا خرید باشد.

برای اجاره نفربر در کرج، کافیست با مدیریت این شرکت در تماس باشید و کار خود را شرح دهید تا دستگاه مناسب کار شما را به محل کار آورده و نصب کنند. همچنین تیم این شرکت بعد از اتمام کار، دستگاه را بدون هیچگونه آسیبی به ساختمان باز (دمونتاژ) می کنند.

اگر نیاز دارید که کارهای ساختمانی خود را با کیفیت بسیار بالا، قیمت کم، ایمنی بیشتر و با هزینه بسیار کمتر از داربست انجام دهید، این وسیله مناسب کار ساختمانی شما می باشد.

همچنین اگر شما نفربری داشته باشید که بخواهید با قیمت مناسب بفروشید، این شرکت دستگاه های شما را با قیمت بسیار مناسب خریدار می باشد.

درباره تهران کلایمر

این شرکت در سال 1387 با مدیریت جناب آقای مهندس رستم زاده در شهرک غرب تهران تاسیس شد و با گسترش کسب و کار این شرکت توانست بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات نفربر در ایران باشد. این شرکت دارای یک تیم فوق العاده متخصص در این زمینه می باشد که می توانند بهترین خدمات تخصصی در این زمینه را برای مشتریان خود ارائه دهند.

یکی از شعبه های این شرکت در باغستان تهران و شهرک غرب تهران می باشد و شعبه دیگر آن در شهر کرج می باشد. این شرکت دارای بهترین نفربرهای خارجی در هر مدل، از جمله کلایمر های مونوریل حرفه ای را دار ا می باشد که متناسب با نیاز و یا بودجه خود می توانید خریداری کنید یا اجاره کنید.

در صورت نیاز به خرید، فروش و یا اجاره نفربر کافیست با این شرکت در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.