کد خبر : 14961 / /
/

هم‌زمان شدن سال‌ تحصیلی و تجربه کرونا باعث شده است تا بسیاری از دانش‌آموزان مستعد و باهوش از کیفیت مطلوب آموزشی دور بمانند. مطالعه دروس متوسطه دوم به خصوص در سال‌های پایانی بیشتر اهمیت دارد زیرا یادگیری کامل این دروس به دلیل موفقیت در کنکور بسیار تاثیرگذار است. داشتن یک رتبه بالا انتخابی برای ورود به دانشگاه‌های برتر ایران و آینده شغلی مناسب می‌باشد. رقابت تنگاتنگ بین دانش‌آموزان سخت‌کوش سبب شده است تا تنها عده مشخصی بتوانند به این هدف برسند. البته، راهکارهایی برای هدایت تحصیلی این دانش‌آموزان وجود دارد که یکی از این راهکارها استفاده از دوره‌های آموزشی کامل موسسه ونوس است.

ونوس

تجربه موفق موسسه ونوس

ونوس به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بدون حواس‌پرتی، تشنج و استرس در یک دوره منظم و برنامه‌ریزی شده شرکت کنند. این دوره‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. برای مثال، در سیستم آموزشی موسسه ونوس از اساتید بنام و توانا استفاده شده است که به طراحی سوالات کنکور در دهه‌های اخیر مسلط هستند و تجربه درخشانی از دانش‌آموزان برتر در کارنامه افتخارات خود دارند. تکنیک‌های شگفت‌انگیز حل تمرین و سرعت بالای تست‌زنی که توسط این اساتید آموزش داده می‌شوند، شانس دانش‌آموزان را برای رقابت در کنکور به طور فزاینده‌ای بالا می‌برد. ونوس با داشتن مزایای رقابتی بی‌شمار انتخابی عالی برای افراد دقیق است. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره شده است.

 

استفاده از پکیج های طلایی موسسه ونوس

یک دانش‌آموز ونوسی می‌تواند با خیال راحت، تمامی دروس خود را به کمک پکیج‌های طلایی ونوس مطالعه کند. این پکیج‌ها برای تمامی پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوره نظری تهیه شده است، هرچند که امکان تهیه دروس تک نیز فراهم می‌باشد. هر یک از این پکیج‌ها حاوی آموزشی استثنایی توسط برجسته‌ترین و مشهورترین اساتید کنکور بنام کشور هستند. از این رو احتمال قبولی افراد را در رشته و شهر تحصیلی مورد علاقه‌شان افزایش می‌دهند. نکته مهمی که در پکیج‌های آموزشی ونوس وجود دارد، این است که همه دوره‌های کنکوری موسسه ونوس دارای ضمانت هستند. دی‌وی‌دی‌های آموزشی اورجینال هستند و قابلیت آپدیت شدن دارند. به علاوه، در صورت بروز مشکل نیز به راحتی تعویض می‌شوند. توجه داشته باشید که محصولات آموزشی ونوس همگی دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشند.

 

مزایای فوق العاده پکیج های آموزشی ونوس

دیدن دی‌وی‌دی‌های ونوس در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. زیرا لازم نیست مجبور باشید تا در شرایط ناایمن کرونا برای حضور در کلاس‌های حضوری رفت و آمد کنید. به علاوه از زمان بیشتری برای مطالعه در ساعات طلایی روز برخوردار خواهید شد. می‌توانید تا هر چند بار که بخواهید از محتوای آموزشی خود استفاده نمایید. اگر مبحثی را فراموش کردید و یا نیاز داشتید آن را چند بار تکرار کنید، بدون دغدغه از پکیج ونوسی خود بهره‌مند شوید. زیرا یادگیری بهتر با تمرین بیشتر در فواصل زمانی مختلف حاصل می‌شود. برخلاف کلاس‌های حضوری، هیچ عامل مزاحمی در فرآیند یادگیری شما خلل وارد نمی‌کند تا تمرکز شما در یادگیری کم شود. جدا از تمام این مزایا، می‌توانید با توجه به برنامه شخصی خود، ساعات مطالعه‌تان را برنامه‌ریزی نمایید و به صورتی منعطف دروس آموزشی خود را دنبال کنید.

قیمت منصفانه محصولات آموزشی ونوس

دوره‌های آموزشی ونوس که در قالب پکیج‌های جامع ارائه می‌شوند، از قیمت منصفانه‌ای برخوردار هستند. مقرون به صرفه بودن این دوره‌ها به هیچ وجه نشانه کیفیت نامطلوب نیست، بلکه موسسه ونوس به دلیل آماده‌سازی بدون واسطه و فراهم آوردن عدالت آموزشی این محصولات را با هزینه مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این هزینه اندک در مقایسه با هزینه‌هایی که برای داشتن اساتید کلاس‌های خصوصی می‌شود، قابل مقایسه نیست.

اساتید خبره و چیره دست موسسه ونوس

موسسه ونوس در هر دو بخش آموزش دروس عمومی و دروس اختصاصی از دبیران برجسته و بنام استفاده کرده است. اساتید مشهوری چون استاد شهاب اناری، استاد سرکشیک زاده، استاد سبحانی و استاد آزاده در بخش دروس عمومی آموزشی بی‌نظیر ارائه می‌دهند. در بخش دروس اختصاصی به خصوص دروس ریاضی از تدریس اساتید چیره‌دست و مشهوری از جمله استاد آرام‌فر، استاد رادمان مهر، استاد یحیوی، استاد دادبام و استاد مهربان استفاده شده است و حتی برای برخی از دروس امکان گزینش اساتید از بین چندین آموزش توسط دانش‌آموز وجود دارد.

 

ماهیت محتواها و روش های آموزشی ونوس

محتواهای آموزشی ونوس با استفاده از نوین‌ترین روش‌های آموزش مطالب درسی تهیه شده‌اند و دارای استانداردهای آموزشی در سطوح بالا می‌باشند. در این پکیج‌ها، اساتید درجه یک کنکور با تدریس پله به پله مفاهیم درسی را از پایه تا پیشرفته آموزش می‌دهند، همچنین محتواهای ونوس طوری تنظیم شده است که تمرکز اصلی بر روی آموزش و یادگیری دانش‌آموز می‌باشد. برای مثال در آموزش مطالب از تکنیک تصویرسازی استفاده شده است. به علاوه در طی آموزش دروس عمومی و تخصصی، حل آزمون‌های سال‌های اخیر کنکور مورد بررسی قرار می‌گیرند. در فرآیند آموزش به روش‌های تست‌زنی دروس عمومی و تخصصی نیز پرداخته می‌شود.

این آموزش‌ها از سطح پایه و مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. اساتید توانا با استفاده از روش‌های ساده به آموزش ریشه‌ای و مفهومی مطالب و مباحث می‌پردازند. تدریس پرانرژی اساتید روندی پله به پله دارد ولی در عین حال، جامع و کامل است. در روش تدریس موسسه ونوس کلاس‌های خصوصی به شیوه‌ای مفید، شبیه‌سازی می‌شوند.

فراهم‌سازی محتوای آموزشی به روز

داوطلبین زیادی نسبت به تغییرات کتب درسی نگرانی دارند. این چالش به خصوص در سال‌های اخیر به یک دغدغه اساسی در کنکور تبدیل شده است. خوشبختانه موسسه ونوس با داشتن بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه کنکور نسبت به این مسئله نیز بهترین راهکار را ارائه داده است. پکیج‌های آموزشی ونوس منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی تولید و به روزرسانی می‌شود. این مورد در تمامی پکیج‌های درسی و پایه‌های مختلف رشته‌های تحصیلی به دقت رعایت شده است. اگر مشکلی برای داوطلبین قدیمی رخ دهد، ونوس به سرعت و با شرایط ویژه، نسخه به روز را در اختیار این داوطلبین می‌گذارد.

هدایت تحصیلی و مشاوره رایگان ونوس

دانش‌آموزانی که در شرایط استرس‌زای کنکور با مشکلاتی رو به رو هستند، می‌توانند از خدمات مشاوره تحصیلی ونوس استفاده نمایند. برای یک مشاوره رایگان و هدایت تحصیلی کافی است تا با موسسه ونوس تماس بگیرید و از تجربه مشاورین زبردست و کارکشته ونوس بهره‌مند شوید.

https://venuskonkur.org

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.