کد خبر : 15083 / /
/

اگر قصد دارید سفری راحت از پایتخت کشور به اهواز داشته باشید، می توانید بلیط هواپیما تهران اهواز را خریداری نمایید. برای طی کردن مسیر تهران به اهواز می توان از حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و یا قطار استفاده نمود و یا با خودرو شخصی به اهواز رفت. اما راحت ترین و سریعترین راه استفاده از هواپیما است. به همین دلیل مسافران زیادی که به قصد تفریح و یا کار به اهواز سفر می کنند می توانند پرواز را به عنوان بهترین گزینه انتخاب کنند. البته باید این نکته را ذکر کرد که هزینه هواپیما در مقابل دیگر روش های حمل و نقل بیشتر است.

اهواز یکی از شهرهای مهم کشور از گذشته تا کنون محسوب می شده و علاوه بر شرکت های تجاری و اقتصادی و صنعتی مانند شرکت های نفتی دارای جاذبه های گردشگری متعددی نیز می باشد. از این رو در سالهای اخیر رشد و توسعه گردشگری در این شهر بیشتر شده و مسافران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی اهواز راهی این شهر می شوند. اگر شما هم قصد دارید به اهواز سفر کنید می توانید بلیط هواپیما تهران اهواز را از سایت های رزرواسیون پرواز مانند آس چارتر تهیه نمایید.

اهمیت بلیط هواپیما تهران اهواز

تهران به عنوان پایتخت و اهواز به عنوان یکی از مهمترین شهرهای کشور، دو قطب اقتصادی، صنعتی و تجاری محسوب می شوند. افراد زیادی که به دنبال انجام دادن کارهای مختلف در حوزه های گوناگون هستند، با هواپیما فاصله بین این دو شهر را طی می کنند. بلیط هواپیما تهران اهواز برای آن دسته از کسانی که می خواهند به قصد کار به اهواز سفر کنند از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا با پرواز می توانند در وقت صرفه جویی نمایند و زودتر به انجام امورات خود برسند.

گردشگرانی که قصد دارند سفری راحت و بدون دردسر را تجربه کنند برای رفتن به اهواز نیاز به خرید بلیط هواپیما تهران اهواز دارند. زمانی که گردشگران مسیر بین مبدا و مقصد را با هواپیما طی می کنند خستگی مسیر را تجربه نکرده و می توانند بهتر به برنامه خود برای بازدید از اهواز و جاذبه ها و اماکن دیدنی آن بپردازند. همچنین مسافرانی که به هر دلیلی به تهران سفر کرده و پس از تمام شدن مدت زمان سفرشان قصد بازگست به اهواز را دارند می توانند با خرید بلیط هواپیما و طی کردن این مسیر طولانی با پرواز، زودتر و راحتتر به محل زندگی خود بازگردند.

خرید بلیط هواپیما تهران اهواز

برای خرید بلیط هواپیما تهران اهواز روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید این پرواز را از شرکت های مسافرتی و آژانس های هواپیمایی به صورت حضوری خریداری کنید. اما این روش نیازمند صرف هزینه و زمان است. بهترین راه خرید بلیط پراز تهران به مقصد اهواز استفاده از سامانه های رزرواسیون هواپیما به صورت اینترنتی می باشد. سایت های مختلفی وجود دارند که خدمات تور و گردشگری از جمله فروش بلیط هواپیما را به مسافران ارائه می دهند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما تهران اهواز را دارید می توانید به سایت آس چارتر مراجعه کنید و با مشاهده پروازهای تهران اهواز و مقایسه آنها با یکدیگر، با توجه به شرایط خود پرواز مناسب را رزرو و خریداری نمایید. خرید اینترنتی باعث می شود شما زمان زیادی برای رفت و آمد در سطح شهر و ترافیک را تجربه نکرده و خریدی راحت و بدون دردسر داشته باشید.

خرید ارزان بلیط هواپیما تهران اهواز

شاید برای آن دسته از مسافرانی که به صورت مداوم و دفعات زیادی از تهران به اهواز سفر می کنند، استفاده از هواپیما هزینه زیادی را دربر داشته باشد. بنابراین خرید بلیط ارزان می تواند تا حد زیادی به این افراد کمک کننده بوده و علاوه بر طی کردن مسیر در مدت زمان کم، هزینه کمتری برایشان داشته باشد. یکی از راه های خرید بلیط ارزان هواپیما تهران اهواز، پروازهای لحظه آخری هستند.

گاهی اوقات شرکت های هواپیمایی برای اینکه صندلی های پروازشان خالی نماند در ساعات و لحظات آخر نزدیک به پرواز اقدام به فروش صندلی های باقی مانده با قیمت بسیار پایینتری از نرخ مصوب و اصلی می کنند. اگر شما هم چندین مرتبه در ماه یا هفته از تهران به اهواز باید بروید، بهترین گزینه خرید بلیط لحظه آخر می باشد. البته استفاده از این نوع پرواز برای افرادی مناسب است که زمان و تاریخ پرواز برایشان آنچنان اهمیتی نداشته و دارای برنامه ریزی دقیقی برای سفر نیستند. چون ممکن است گاهی اوقات نتوان بلیط لحظه آخری را تهیه نمود.

اطلاعات بلیط هواپیما تهران اهواز

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که مدت زمان پرواز تهران اهواز چقدر است؟ چه میزان بار می توانیم با خود همراه ببریم؟ قوانین کنسلی به چه صورت هستند؟ از این رو قبل از هر پروازی باید یکسری اطلاعات راجب آن کسب کنید. با اطلاع از موارد مختلف می توانید بهتر برای سفر خود برنامه ریزی نموده و از بروز مشکلات جلوگیری کنید.

  • مدت زمان پرواز

فاصله هوایی تهران تا اهواز 547 کیلومتر بوده و مدت زمان پرواز تهران اهواز حدود یک ساعت و ده دقیقه می باشد. البته این مدت زمان به وضعیت جوی بستگی دارد و اگر آب و هوا مساعد نباشد ممکن است زمان پرواز طولانی تر نیز شود.

  • مقدار بار مجاز

میزان بار مجاز با توجه به ایرلاین، مدل هواپیما و کلاس پروازی بستگی دارد. مسافرانی که بلیط فرست کلاس تهیه می کنند نسبت به مسافران با بلیط بیزینس و اکونومی مقدار بار بیشتری را می توانند همراه خود با هواپیما ببرند. به طور معمول میزان بار مجاز برای کلاس پروازی اکونومی بین 20 الی 30 کیلوگرم می باشد. همچنین مسافران می توانند بین 5 تا  کیلوگرم نیز بار همراه خود به داخل کابین ببرند.

  • کنسلی پرواز

یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید بلیط هواپیما تهران اهواز باید از آن مطلع باشید، قوانین مربوط به کنسلی پرواز می باشد. شاید به هر دلیلی مجبور به لغو سفر و پرواز خود باشید، در این صورت اگر از قوانین کنسلی مطلع باشید می توانید درصدی از هزینه پرداخت شده را بازپس بگیرید.

قوانین استرداد و کنسلی هر پرواز با توجه به ایرلاین و مطابق با قوانین سازمان هواپیمایی کشور تعیین می گردند. برخی از پروازها مانند پروازهای چارتری امکان کنسلی ندارند و در صورت لغو شدن پرواز از سوی شما مبلغی برگردانده نمی شود. اما پروازهای سیستمی را می توان قبل و بعد از پرواز کنسل نمود و با توجه به قوانین وضع شده درصد مشخصی از هزینه بلیط را بازپس گرفت.

  • قیمت بلیط

مهمترین مورد در خرید بلیط هواپیما تهران اهواز قیمت است. نرخ بلیط هر پرواز با توجه به عوامل مختلفی مشخص می گردد. از مهمترین فاکتورهای موثر در قیمت بلیط هواپیما تهران به اهواز می توان به ایرلاین، نوع هواپیما، کلاس پروازی، تاریخ پرواز و ساعت پرواز اشاره نمود. به عنوان مثال بلیط هواپیما برای روزهای تعطیل رسمی که تقاضای سفر زیاد است، بالاتر از روزهای دیگر می باشد. همچنین کسانی که می خواهند بلیط فرست کلاس تهیه کرده و از خدمات ویژه آن بهره ببرند باید مبلغ بیشتری برای خرید بلیط تهران اهواز بپردازند.

همچنین قیمت پروازهای چارتری با سیستمی متفاوت می باشد و معمولا پروازهای سیستمی از نرخی ثابت برخوردارند اما پروازهای چارتری با توجه به شرایط و میزان تقاضا تغییر قیمت دارند و در بعضی اوقات ارزانتر و برخی مواقع گرانتر هستند.

خرید بلیط ارزان تهران اهواز

https://ascharter.ir/flight/search/THR/AWZ/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.