کد خبر : 15152 / /
/

موضوع این است که اینستاگرام در تمامی کشورهای جهان در دسترس است. امروزه بیش از نیمی از ایرانیان در این شبکه اجتماعی مشترک هستند، فارغ از این که اندازه حساب‌های کاربری ایرانی زیاد از چیزی است که فکرش را می‌کنید.خب امکان‌پذیر است کسی صاحب تعداد زیاد نام کاربری باشد ویا اینکه فروانی از انها صفت اسپم داشته. در حقیقت امروزه فراوانی از مردم جهان اضافه بر یک صفحه شخصی روی اینستاگرام حساب‌های تجارتی یا پروفایل بیزینس همان خواهند داشت.

در نتیجه این موضوع طعمه کسب درآمد می‌شود. فرض کنید که شما صاحب یک فروشگاه شال و روسری هستید؟ حتماً در حال فیزیکی فروش شما محدود به یک شهر و استان خواهد بود. در آخر به‌غیر در طول زمان شما چه اندازه فروشی خواهید داشت؟ پس نخستین کار این است که به فکر تاسیس یک صفحه اینستاگرامی باشید. آسوده از این که صفحه اینستاگرام تجاری باید چه ویژگی داشته باشد. بعدازاین فیلتر، به موضوع افزایش فالوور  می‌رسیم.

چطور فالوور بخریم؟

خرید فالوور یک کار به شدت ساده و آسان است؛فقط کافیست صفحه گوگل را باز کرده عبارت خرید فالوور را در آن سرچ کرده و توسط پرداخت مبلغی به سوی سایت‌های خرید فالوور، تعدادی فالوور دریافت کنید. ولی خرید فالوور واقعی به این سادگی نیست. اغلب سایت‌های خرید فالوور در حقیقت به‌وسیله فروختن برخی فالوور فیک و سایر واقعی، تنها با نشان به جیب زدن پول، اینکار را برای شما انجام می‌دهند. فالوورهای فیک خریداری شده پس از مدت زمان نزدیکی پیج شما را ویرانی کرده و با عدم فعالیت در زمان حضور در آن، پیج شما را در تماشا اینستاگرام یک پیج بدون ارزش و فیک جلوه گر می‌کنند! در حقیقت خرید فالوور آسان است منتها آسیب نزدن به زحمتتان از طریق آن به طرف شدت مشکل! اینکه بدانید به‌چه‌نحو از خرید فالوور به بهره خود استفاده کنید کار‌ مهم است که تنها با خرید فالوور واقعی اینستاگرام مقدور است.

چه فالووری ارزش دارد؟

فرض کنید در ابتدای فعالیت، از یک سایت غیر معتبر فالوور خریداری کرده‌اید در این حال درصد فرازین از دنبال کنندگان شما فیک هستند و در این وضعیت شما یک شوک کاری به پیج نوپا و تازه تاسیس خود وارد کرده‌اید که تلافی و درمان آن ممکن است ماه‌ها به طول بیانجامد؛برای همین است که باب این امر باید بااحتیاط باشید و تنها خرید فالوور اینستاگرام واقعی را در نظر بگیرید. فالوور واقعی و بااعتبار را می‌توان معادل یکدیگر دانست.

فالوورهایی که پس از خرید در پیج شما می‌مانند و فعالیت می‌کنند و اهمیت سرمایه‌ایا که خرج خرید آنها کرده‌اید را دارند. از نظر ظاهری نیز جدا‌کردن فالوور واقعی و فیک امکان‌پذیر است. فالوورهای واقعی دارای نام واقعی، بیوهای با معنا، عکس پروفایل حقیقی هستند و در برابر، فالوورهای فیک دارای نام‌های غریب و نامتعارف، غالبا ترکیبی بدون معنا از حروف و اعداد، بی بیو با معنا و یا عکس پروفایل هستند.

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور واقعی از مستر چین 

مسترچین جزو برترین مجموعه های افزایش فالوور اینستاگرام که بیش از 700 پیج اینستاگرامی را در فروش انلاین کمک کرده است و توانسته رضایت مشتریان را کسب نماید،خرید فالوور واقعی در زمان فعلی سخت است چون عزیزان زیادی فالوور میفروشند و شاید برای تان در انتخاب سخت باشد و با خرید فالوور فیک به پیج خودتون اسیب برسانید . ویا سایت‌های فراوانی در زمینه فروش فالوور فعالیت می‌کنند که فالوورهای اغالب آنها، فیک و آسیب‌زا هستند. نه تنها در اوایل، بلکه در همه مرحله‌ای از فعالیت در اینستاگرام که باشید خرید فالوور واقعی به صرف شماست.در این‌گونه شرایطی پیدا کردن یک سایت معتبر و ارزشمند و دارای فالوور واقعی، امری دشوار است منتها آشفته نباشید در ادامه ما به شما سایت مسترچین را به عنوان یکی از بهترین سایت‌های سخت‌کوش جهت خرید فالوور واقعی اینستاگرام معرفی کنیم.

مزایا خرید فالوور از مسترچین 

تضمین برگشت وجه

تمام خدمات مسترچین دارای گارانتی 5 روزه برگشت وجه دارد که اگر در خرید خود ناخوشایند بودید و رضایت نداشتید میتوانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید .

پس نگران خرید خود نباشید.

تمام فالوورای مسترچین دارای تضمین واقعی بودن دارد  و اگر افزایش فالوور داشتید و همانطور که گفته شده فالوور ها واقعی نبود شما گارانتی تعویض پکیج یا برگشت وجه دارید. 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

همیشه برای ما پاسخ سریع به سوال مان خیلی خوشایند است. 

پشتیبانی 24 ساعته مسترچین که دارای چت انلاین و تیکت پشتیبانی است که میتوانید هر زمانی سوال داشتید و به مشکلی خوردید با پشتیبان های مسترچین در ارتباط باشید .

 

تضمین ریزش

شاید برایتان سوال پیش بیاد که ایا خرید فالووراز مسترچین ریزش دارد در جواب باید بگوییم خیر 

مسترچین گارانتی 60 روزه در ریزش فالوورها میدهد و اگر در 60 روز حتی 1 دانه فالوور هاهم ریزش کرد مسترچین جبران ریزش دارد.

خرید اول = هدیه

اگر خرید اولتان از مسترچین باشد میتوانید خرید اول خود را با 30 درصد تخفیف ثبت کنید وعضو مشتریان خوشحال مسترچین شوید.

خرید فالوور

نحوه عملکرد سایت مسترچین

یکی از موثرترین شیوه‌های پیدا کردن فالوور در اینستاگرام، تعامل با سایر پیج‌های اینستاگرامی است. فعالیت کردن در پیج سایرین سبب دیده شدن پیج خود شما می‌شود و در نتیجه افراد علاقمند، تصمیم می‌گیرند تا شما را دنبال کنند. مسترچین با کمک گروه های زیادی و مخاطب های زیاد این کار را بسیار آسان و ساده انجام میدهد شما با پرداخت مبلغی در این گروه ها مخاطب واقعی جذب میکنید . این روش، انتخاب‌شده  تنها راه  کسب فالوور تو اینستاگرام است که افرادی مشتاق و علاقمند به سمت مسئله فعالیت شما را بدون هیچ اجبار و فعالیت ناخودآگاه به پیج شما اضافه می‌کنندتا به ایجاد تعامل پسندیده، واقعه شما به‌خاطر کسب درجه با ارزش بودن توسط الگوریتم‌های اینستاگرام و به دنبال آن گرفتن فرصت برای توسعه را افزایش دهند.

خرید فالوور از مسترچین

با تمام توضیحات بیان شده اگر قصد دارید تا با فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام معروف شوید و کسب درآمد کنید و یا کسب و کار خود را گسترش ببخشید بهترین راه خرید فالوور واقعی از سایت بااعتبار و بی‌نظیر مسترچین است. برای کسب اطلاعات زیادتر و خرید فالوور ، می‌توانید به سایت مسترچین به طرف نشانی اینترنتی https://www.mesterchina.ir مراجعه نمایید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.