کد خبر : 15155 / /
/

با شیوع بیماری عجیب کرونا بسیاری از کسبو کار ها به طراحی سایت برای افزایش فروش شان روی آوردند اما واقعا یک وبسایت می تواند فروش یک کسبو کار را افزایش دهد؟ و طراحی سایت برای چه کسبو کار هایی می تواند نتیجه خوبی را به ارمغان آورد؟طراحی سایت در هر شهر چه قیمتی دارد؟ هزینه طراحی سایت قم چرا نسبت به بقیه شهر ها ارزان تر می باشد؟

اهمیت طراحی سایت

طراحی سایت برای چه کسبوکار هایی سود آور است؟

به نقل قول از تیلو وب امروزه داشتن یک وبسایت برای هرکسبو کاری جزو ضرورت های آن می باشد. چرا که یک طراحی سایت با کیفیت می تواند به برند سازی و توسعه کسبو کار کمک کند.

گفتنی است که هر وبسایتی برای فروش مستقیم طراحی نمی شود.گاهی  یک وبسایت برای بهبود و معرفی بیشتر کسبو کار ها به مشتری ها می باشد. و مشتری ها با شناخت بیشتر از خدمات استفاده می نمایند.

این روز ها داشتن یک وبسایت که در خط اول گوگل قرار دارد یک امتیاز بسیار قوی برای شرکت ها و هر کسبو کاری است و هدف هر وبسایتی رسیدن به رتبه یک گوگل برای درآمد بیشتر است.

طراحی وبسایت بدون داشتن رتبه مناسب در گوگل

هدف از طراحی هر وبسایتی بی شک افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر کسبو کار می باشد. حالا اگر شما یک وب سایت دارید که در گوگل دارای رتبه مناسب نیست قطعا نتیجه خوبی از آن کسب نخواهید کرد.

برای اینکه یک وبسایت بتواند در گوگل نمایش داده شوید باید آن را برای موتور های جستجو بهینه کنید یا به اختصار آن وبسایت را سئو کنید.

پس اگر قصد طراحی سایت برای شرکت یا برند شخصیتان دارید حتما در کنار هزینه های طراحی سایت ، هزینه سئو وب سایت را هم در نظر بگیرد تا طراحی سایت یک هزینه اضافی بدون سود برایتان نباشد.

چالش های کسبو کار های بدون وب سایت

شاید تا به حال بدون طراحی سایت مناسب برای شرکت یا کسبو کارتان سود مناسبی از شبکه های اجتماعی و فضای فیزیکی کسب نموده اید و بنظر خودتان همان فضا ها بهترین فرصت برای سرمایه گذاری هستند.

ما سودی که میتوانید از این محیط ها کسب کنید را منکر نمی شویم و قطعا این محیط ها برای هر کسبو کاری ضروری هستند. با این حال نمی توان در آن ها ریسک نمود و همه سرمایه کسبو کار را در آن قرار داد.

همانگونه که کرونا باعث تعطیلی بسیاری از کسبو کار ها شد یا فیلتر شدن تلگرام که بسیاری از کسبو کار های آنلاین را تعطیل نمود، ممکن است این اتفاق یک روز برای کسبو کار شما پیش بیاید.

کسبو کار هایی که در زمان شیوع کرونا طراحی وبسایت شان را از قبل انجام داده بودند، سود بسیار زیادی را کسب کردند و از دیگر رقیبان سه هیچ جلو بودند.

شرکت طراحی سایت تیلو وب

طراحی سایت با وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که حدود 40 درصد طراحی سایت ها با آن انجام شده است.

با وردپرس می توان هر وبسایت را با ظاهر دلخواه طراحی نمود و ویژگی مهمی که آن دارد قدرت بسیار زیاد در مدیریت سایت و آسان بودن کار با آن می باشد.

وردپرس با توجه به قابلیت های بسیار زیادی که در طراحی سایت دارد دسترسی زیادی به کاربران خود می دهد و حتی میتوان با نصب افزونه های مختلف سایت را به آسانی تغییر یا ارتقا داد.

با طراحی سایت وردپرسی میتوانید با هر متخصص وردپرسی کار کنید و دیگر لزومی نداد فقط با یک برنامه نویس که در ابتدا سایت شما را طراحی نموده همکاری نمائید.

اگر روزی سایت وردپرسی شما دچار مشکلی شود جامعه بزرگی از طراحان سایت با وردپرس می توانند شما را در حل مشکل سایت تان راهنمایی کنند.

طراحی سایت در قم چه تفاوتی با سایر شهر ها دارد؟

طراحی سایت در قم با توجه به نزدیک بودن شهر قم به پایتخت و کم بودن هزینه های زندگی ،ارزان تر از سایر شهر های کشور می باشد و این کاهش هزینه باعث شده که از سایر شهر های کشور با شرکت های طراحی سایت قم مشارکت بسیار زیادی انجام شود.

شرکت طراحی سایت تیلو وب ، یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت قم می باشد و بهترین پشتیبانی و سریع ترین خدمات را در قم ارائه می نماید.

اگر شما هم ساکن تهران هستید و قصد طراحی سایت کسبو کار خود را دارید می توانید با هزینه کمتر نسبت به شرکت های طراحی سایت تهران وبسایت خود را به تیلو وب بسپارید.

این شرکت طراحی سایت بالاترین استاندارد های طراحی و سئو را رعایت می کند و با توجه به درخواست و نظر شما وبسایتتان را طراحی می نماید.

طراحی سایت در قم و شرکت های طراحی سایت قم

شرکت های طراحی سایت چه خدماتی ارائه می نماید

خدمات اصلی که هر شرکت طراحی سایتی ارائه می نماید با توجه به نیاز کاربران متفاوت می باشد.

مهم ترین ویژگی که هر شرکت طراحی سایتی را نسبت به بقیه متمایز می کند پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن شرکت می باشد.

بخشی از پولی که این شرکت ها برای طراحی سایت دریافت می کنند برای خدمات پس از طراحی و پشتیبانی می باشد. که مهم ترین خدمت هر شرکت می باشد.

خدمت مهمی که شرکت های طراحی سایت ارائه می کنند ، آموزش کار با وبسایت و نحوه مدیریت تمامی بخش های آن می باشد و لازم است آن را به مدیر کسبو کار ارائه نمایند.

در طراحی وب سایت ، سئو جزو مهم ترین اصول می باشد و برای افزایش بازدید و ورودی سایت از گوگل باید آن را رعایت نمود و هر شرکت طراحی سایتی باید اصول سئو را جزو اولویت های اصلی وبسایت مشتری قرار دهد.

سوالات پر تکرار طراحی سایت

حداقل بودجه برای طراحی سایت چه مقدار می باشد؟

حداقل بودجه برای طراحی سایت در قم از 4 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به نیاز های کاربر و ظاهری که برای سایتش می خواهد متغییر می باشد.

برای داشتن یک وبسایت استاندارد و امکانات قابل قبول حداقل باید 7 میلیون تومان هزینه نمائید

طراحی سایت با قالب های آماده از 4 میلیون تا 10 میلیون تومان متغییر است.

طراحی سایت چقدر زمان می برد؟

مدت زمان طراحی سایت توجه به نوع وبسایت و امکانات مورد نیاز متفاوت می باشد.

طراحی سایت با قالب های آماده حدود یک هفته زمان می برد.

طراحی سایت با افزونه المنتور حدود 1 الی دو هفته زمان می برد.

آیا شرکت طراحی سایت تیلو وب سود طراحی سایت را تضمین می کند؟

خیر ، هیچ تظمینی برای سود آوری از یک وبسایت خالی وجود ندارد ، اما با تهیه پلن های سئو از شرکت طراحی سایت تیلو وب خیالتان از سود آوری وبسایت راحت خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.