کد خبر : 15217 / /
/

در این روزهای نوروزی خیلی از افراد برای مسافرت و یا کار و تجارت به شهرهای دیگر مسافرت می کنند و آمار تصادفات جاده ای و درون شهری همیشه در ایام نوروز بیشتر است چون در این روزهای تعطیلی همه برای سر زدن به اقوام به مسافرت می روند و ترافیک خودرو ها در داخل و خارج شهر بسیار زیاد است .

ممکن است برایتان سوال باشد که در صورت پیش آمدن تصادف چه باید کرد؟! اگر در جاده تصادف کنیم چگونه خودروی خود را به تعمیرگاه ببریم ؟! راه های جلوگیری از تصادفات جاده ای چیست ؟!

در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی راه های رساندن خودروی خود به تعمیرگاه مناسب را در صورت پیش آمدن هر حادثه ای را به شما عزیزان معرفی کنیم .

امداد خودرو آذرشهر

تصادفات جاده ای و درون شهری

به هنگام مسافرت به یک شهر های دیگر ممکن است به دلایل زیادی که بررسی خواهیم کرد تصادفات زیادی به وجود بیاید که این تصادفات علاوه بر خسارت های مالی ممکن است خسارت های جانی نیز داشته باشند پس سعی کنید به هنگام مسافرت در ایام نوروزی ابتدا خودروی خود را به صورت کامل چک کنید تا مشکلی نداشته باشد و به هنگام رانندگی همه نکات ایمنی را رعایت کنید تا اوقات نوروزی و خوشایند را برای خود و خانواده تان تلخ نشود .

دلایلی که ممکن است باعث ایجاد تصادف شود بیشتر نقص ایمنی خودرو است که در ادامه مهم ترین آنها را بررسی می کنیم :

*یکی از مهم ترین مشکلاتی که باعث ایجاد تصدفات می شود چک نکردن باد تایرهای خودرو قبل از وارد شدن به جاده است که این تایر ها در سرعت بالا خیلی زیاد خم می شوند و دچار ترکیدن می شوند و یا خودرو در این حالت چپ می کند و یا باعث تصادف با خودرو های دیگر می شود.

در این صورت اولین کاری که باید بکنید تماس با امداد خودروی آذرشهر می باشد تا بتواند خودروی شما را در سریع ترین زمان ممکن به یک تعمیرگاه مناسب حمل کند .

*یکی دیگر از مشکلات خودرو که باعث ایجاد تصادفات می شود خرابی ترمز خودرو است که در جاهایی که باید سرعت خودرو را کنترل کنید قادر به کنترل نخواهید بود و کنترل خودرو را از دست می دهید و انواع مختلف تصادف ممکن است پیش بیاید.

علاوه بر مشکلات فنی خودرو خستگی به هنگام رانندگی و سهل انگاری نیز می تواند تصادفات زیادی را به بار بیاورد اما با این وجود بیشتر دلایل تصادفات نقایص فنی خودرو است پس سعی کنید قبل از مسافرت، خودروی خود را به تعمیرگاه برده و کامل چک کنید و برای اطمینان بیشتر همیشه شماره تماس خودروبر پاشاپور را داشته باشید تا در صورت پیش آمدن صانحه بتوانید برای خودروی خود تعبیری بیاندیشید .

سرعت عمل امداد خودرو آذرشهر

در همه شهر ها امدادخودرو های زیادی وجود دارد که همیشه در حال خدمت رسانی به مردم هستند اما شهرت امداد خودروی پاشاپور به سرعت عمل و تخصص انهاست که به محض تماس با انها در سریع ترین زمان ممکن خود را به شما عزیزان می رسانند تا به شما عزیزان کمک کنند که خودروی خود را به تعمیرگاه حمل کنید .

تصادفات جاده ای در آذرشهر در ایام نوروزی بسیار ناخوشایند و دردناک است اما باید در همچین شرایطی خونسردی خود را حفظ کنید تا بتوانید عاقلانه ترین تصمیم را بگیرید . بهترین راه حل، داشتن شماره تماس امدادخودروی آذرشهر می باشد اما اگر شماره آنها را ندارید نگران نباشید خودروبر پاشاپور دارای وبسایت اینترنتی است که با مراجعه به وبسایت آنها می توانید شماره تماس آنها را بردارید .

تخصص در حمل خودرو

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب یک خودرو بر تخصص آنها در حمل خودرو است چون آنها علاوه بر نحوه حمل باید تمامی تعمیرگاه های آذرشهر را به خوبی بشناسند و بتوانند خودروی شما را به بهترین تعمیرگاه حمل کنند .

 شاید برایتان سوال باشد که منظور از شناختن همه تعمیرگاه ها چیست و چرا باید آنها را بشناسند ؟!

لازم به ذکر است که اگر خودروی شما یک خودروی تولید داخلی باشد مشکل چندانی پیش نمی آید چون همه تعمیرگاه ها قطعات خودروی شما را دارند و می توانند به خوبی آن را تعمییر کنند اما اگر خودروی شما یک خودروی وارداتی باشد باید خودرو بر ماشین شما را به تعمیرگاهی حمل کند که قطعات وارداتی را داشته باشد و بتواند خودروی شما را تعمیر کند .

راه های تماس با امداد خودروی آذرشهر

همانطور که بیان کردیم خودروبرهای زیادی در آذرشهر وجود دارند و در میان آنها خودروبر پاشاپور تخصص و سرعت عمل بسیار بالایی دارد و برای ارتباط با آنها راه های زیادی وجود دارد.

ابتدا باید سعی کنید همه نکات ایمنی را رعایت کنید تا در حد امکان دچار تصادف نشوید اما اگر صانحه پیش آمد باید راهی برای کنترل کردن شرایط پیش آمده داشته باشید که در مرحله اول باید با شماره تماس امداد خودروی آذرشهر تماس بگیرید و در صورت نداشتن شماره تماس می توانید به وبسایت emdadpashpour.com مراجعه کرده و شماره تماس آنها را بردارید .

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.