کد خبر : 15345 / /
/

شاید بارها نام وردپرس را شنیده باشید؛ اما بطور دقیق اطلاعی از نوع عملکرد این سیستم نداشته باشید. ما در این مبحث به بررسی موضوع جذاب وردپرس و طراحی سایت با وردپرس می‌پردازیم. مجموعه تهران سایت با بیش از 100 نمونه طراحی سایت موفق با وردپرس از پیشگامان این حوزه محسوب می‌شود.

وردپرس چیست؟

امروزه با توجه به گسترش و استفاده عموم مردم از اینترنت، ترجیح اکثریت افراد این است که در فضای اینترنت به دنبال رفع نیازهای خود باشند. پس اولین گام برای معرفی کسب و کار و نمایش دادن برند خود به مردم داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای و سئو شده می‌باشد.

امروزه بیش از 33 درصد و چیزی حدود 80 میلیون از وب‌سایت‌ها با قالب وردپرس طراحی شده‌اند. وردپرس یک نوع قالب سایت‌ساز آماده است که با استفاده از زبان پی‌اچ‌پی نوشته شده است. با استفاده از وردپرس می‌توان بدون دانش کدنویسی هم کار طراحی سایت را انجام داد.

 در گذشته از قالب وردپرس برای وبلاگ‌نویسی استفاده می‌شد؛ اما امروزه از وردپرس فراتر از وبلاگ‌نویسی استفاده می‌شود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب در جهان است که با استفاده از آن می‌توانید هر نوع سایتی را طراحی کنید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

برای کار با سیستم وردپرس، به مهارت و دانش تخصصی برنامه‌نویسی نیاز ندارید و بدون هیچ پیش زمینه‌ای در حوزه برنامه نویسی، می‌توانید با وردپرس سایت خود را بسازید.

پلتفرم وردپرس مانند جوملا، پیچیده نیست و کاربر به آسانی و تنها با چند کلیک می‌تواند از آن استفاده کند.

 سایت‌های طراحی شده با وردپرس سرعت بارگزاری بالاتری دارند.

 هزاران قالب، پوسته رایگان برای وردپرس در دسترس است سریع و آسان، می‌توانید چندین افزونه بر روی سایت خود نصب کنید؛ زیرا نصب افزونه‌های وردپرس بسیار ساده است.

 تنها با نصب و تنظیم کردن یک افزونه ، می‌توانید سایت معمولی خود را به یک سایت فروشگاهی تبدیل کنید.

 به جای استخدام یک نیروی مسلط به سئو سایت و صرف وقت و هزینه های زیاد، می‌توانید افزونه‌های مربوط به این بخش را نصب کنید.

تهران سایت و طراحی سایت با وردپرس

همانطور که می‌دانید وردپرس پردامنه‌ترین سایت سازی است که راه‌اندازی و مدیریت سیستم‌های محتوا را بر عهده دارد. شرکت تهران سایت با شناخت دقیق از سیستم وردپرس و درک کامل زیرساخت‌ها و ریز و بم این سایت ساز محبوب بهترین خدمات را در طراحی سایت به شما ارائه خواهد داد. این نرم‌افزار open sorce که با زبان php نوشته شده است، با در اختیار داشتن ویژگی‌هایی قدرتمند امکان طراحی وبسایت را برایتان فراهم می‌آورد.

طراحی سایت با وردپرس

از مزیت‌های طراحی سایت با وردپرس چه می‌دانید؟

  1. اولین ویژگی این نرم افزار سادگی استفاده از آن نسبت به باقی سایت‌سازها مانند جوملا و دروپال است. همین موضوع باعث می‌شود تا زمان طراحی سایت برایتان به حداقل برسد.
  2. محبوبیت این سایت ساز برای موتورهای جستجو هم بالا است چون این نرم افزار از کدهایی شفاف و ساده استفاده می‌کند.
  3. تم‌های اختصاصی بسیار متنوعی در این نرم‌افزار در دسترس است.
  4. این برنامه با هزاران پلاگین متنوع بسیار منعطف و انطباق‌پذیر است.
  5. طراحی سایت با این نرم‌‍افزار به راحتی قابلیت سئو‌پذیری و بهینه سازی دارد.
  6. مدیریت محتوا در وردپرس ساده است و شما می‌توانید مدیریت آن را بعد از تحویل از شرکت طراحی سایت با یک آموزش کوتاه، به دست بگیرید.

به جرأت می‌توان گفت که این سایت‌ساز امکانات بسیاری را در برمیگیرد که نسبت به نوع هدف و خواست شما قابل اجرا می‌باشد. با استفاده از وردپرس می‌توانید به راحتی سایت‌های فروشگاهی، آموزشی، شرکتی، اختصاصی و ... را طراحی کنید.

شاید برایتان سوال باشد که چطور می‌توان با وردپرس سایت اختصاصی و سفارشی طراحی کرد؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که قالب وردپرس امکان ارتقاء دارد و با اضافه کردن یک سری ویژگی می‌توان کارکرد آن را برای یک برند خاص منحصر به فرد نمود.

هزینه طراحی سایت وردپرسی چقدر است؟

طراحی سایت با وردپرس مقرون به صرفه‌تر از قالب‌های دیگر است. کار کردن با این سایت ساز زمان کار را نیز برایتان کاهش می‌دهد. اینکه شما چه امکانت و خدماتی را روی سایت خود بخواهید و این قرارداد را با چه شرکتی با چه پیشینه‌ای ببندید در این قیمت گذاری موثر است.

شرکت طراحی سایت تهران سایت

چرا باید طراحی سایت خود را به تهران سایت بسپارید؟

 تهران سایت با در اختیار داشتن تیمی حرفه‌ای این تضمین را به شما می‌دهد که از کیفتی بالا با قیمتی مناسب در طراحی سایت بهر‌مند شوید. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی تهران سایت tehransite.com  از تعرفه‌ها و خدمات استفاده کنید. یا تماس با شماره 02177711200 از مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تهران سایت بهره‌مند شوید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.